De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

12-9 Kan me voorstellen dat je verdrietig bent

Uni is zeker lief!

Jas hoe is het?

Oooooooooooow die sneeuw!!! Wat is het toch leuk! Er ligt er zoooveel hier. Ik vind het echt geweldig. We hebben de hele middag in de sneeuw gespeeld, gesleed en een sneeuwpop gemaakt! Gisteren is man weer thuis gekomen en ipv ruzie is het hartstikke gezellig. Gisteren zijn we bij vrienden geweest, mans nieuwe auti startte niet, dus zijn we met mijn 30 jaar oude auto geweest die het nog prima deed .

Bojan is helaas weer een beetje ziek. Echt jammer en ook zielig.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
12-9, suc6 morgen!

Super Franssie, dat je zo'n leuke dag had.

En Bojan weer ziekies. Beterschap voor hem.

Hier is ontiegelijk veel sneeuw gevallen. (staan foto's op mijn Hyves, ook nieuwe van Esmée)

Denk wel zo'n 20-30 cm. Kan me niet heugen dat ik ooit zoveel sneeuw heb gezien.

Bij ons is het erg rustig op de weg, maar bij mijn ouders (richting de stad) was het toch nog druk op de weg.

Hier gaat alles ok. Gister kwam het rouwkaartje binnen en dat was wel ff confronterend.

Stond een foto in van die meid met haar dochtertje.

Ze heeft d'r toch nog "bewust" mee gemaakt. Wel fijn om te weten.

Dinsdag is de crematie. Gaan echt met veel vrienden er naartoe.

Gisteravond hadden de mannenavond in de schuur mannenavond.

2 Vriendinnen waren bij mij. Lekker filmpie gekeken.

Vandaag zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd.

Zouden eigenlijk gaan bowlen/steengrillen, maar dan moesten we naar Leiderdorp.

Dus gewoon bij mijn ouders Chineesje gehaald.

Was eigenlijk niet te doen, het rijden daar naartoe. Maar toch maar naar mijn ouders gegaan, wilde er graag naartoe.
Pfff wat heftig Nala. Gewoon niet voor te stellen zeg.

Ik zit hier gewoon met kippenvel.
12-9 hoop voor je dat ze nog iets kunenn betekenen. En dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen

Q, ook al met zulke vervelende dingen bezig op het werk.

Hier ligt ook lekker veel sneeuw. We zijn nu al 4 dagen met de slee op pad geweest. Schoot het me vanmorgen tijdens het slee trekken in mijn rug dus dat was wat minder. Iets te enthousiast dus. Ben wel blij dat ik nu vakantie heb en er niet door hoef.

Straks even naar de kapper.

Ga nu even opruimen (voor zolang het duurt)
Hey meiden, ff kort berichtje.

We gaan vanaaf al naar Eindhoven (daar is morgen de crematie), durven het niet aan om morgenochtend pas te gaan en dan misschien te laat te komen.

Dus hebben een last minute kamer bij van der Valk gereserveerd en gaan met mijn zwager en schoonzus daar dan alvast naartoe.

Moest dus opeens tas pakken voor onszelf en Esmée.

We brengen haar vanaaf naar mijn ouders en daar blijft ze tot morgenmiddag.

Dus tot snel!
Sterkte Nala!
Gisteren en vandaag lekker vrij. Busjes reden niet vanwege de sneeuw. Geen kinderen dus wij hoefden ook niet te komen.

Vandaag lekker geshopt. Kerstcadeautjes, nieuwe kleren en boodschappen gedaan. Alleen kinderen werden het helemaal zat waren ook al paar uur op pad. Dus alleen nog even op zoek naar laarzen voor mij en kleren voor man. Misschien morgenavond of anders donderdagmiddag.
Hey, ben helemaal kapot.

Men, wat was dit een heftige dag zeg.

De reis gisteravond ging gelukkig super. Eigenlijk vond ik het het meest enge toen we Esmée naar opa en oma brachten.

Die kant op was het echt slecht gesteld met de weg.

Maar naarmate we verder Brabant in reden, werd de weg steeds beter begaanbaar!

Hebben er 2 uur over gedaan.

Toen nog ff een drankje gedronken aan de bar en lekker gaan slapen.

De crematie was echt heftig. En zo mooi. En het was druk! Niet normaal zeg.

Ging helaas met koppijn en misselijk naar huis en als je dan nog eens ruim een uur in de auto zit, dan gaat het wel eens fout.

Zijn daarna heel snel ons meisje op gaan halen en helemaal plat geknuffelt. Wat kan je dan gelukkig zijn met je gezinnetje.

Moet morgen voor het eerst weer werken. Wel raar, zo'n laatste dag van je verlof. Maja, heb ook wel weer zin om te werken.

En het is 1 dag en dan ws pas na de feestdagen weer.

12-9, begreep van een collega dat de busjes van mijn werk ook niet reden.

Vanaf morgen gaan ze weer wel, dus gewoon aan de slag.

Ben ook benieuwd of mijn collega's wel moesten werken, zie ik mijn manager wel voor aan. :-)
Pfff heftig hoor Nala.

Kan me voorstellen dat je extra blij bent als je Esmée dan weer in je armen sluit.

12-9. Lekker zo onverwacht een paar dagen vrij.

Weet je al iets meer qua werk?

Hier zijn we lekker aan het genieten van de vakantie.

ohhh ga weer gauw verder tv kijken.

Tot later
Hoe is je 1e werkdag verlopen?
Fijne kerstavond ladies!!
Allemaal fijne kerstdagen
Nala, wat erg zeg die crematie. Hoe was je eerste werkdag?

Hier heb ik net als kerstmaal tomatensoep uit blik op. Lekker ranzig, maar dat vind ik zo lekker . we zijn vandaag bij schoonmoeder geweest, was wel gezellig, alleen schoonzusje heeft het een beetje op haar heupen. Wel vermoeiend trouwens, Bojan had slecht geslapen sochtends (en eerder wakker gemaakt, want we moesten vroeg bij schoonzusje zijn want daar mopest man nog iets klussen en dan om 12 uur bij schoonmoeder want hij zou meegaan de schotels die ze besteld had ophalen en daarvoor moest B nog slapen, terwijl we 3 kwartier moeten rijden). Hij wilde daar verder ook niet echt slapen, dus was een jantje lacht jantje huilt. Mileen werd ook moe en huilerig en we zijn dus om 1800 uur weggegaan. Hoewel ik best langer had willen blijven, was het ooki wel oke. Daarna dus thuis aan de ranzige tomatensoep .

Nu hebben we lekker de hele avond nog, leuk! Man en ik kijken 'zwarte sneeuw', dus dat misschien strax nog even doen.

Bojan is weer beetje beter. Hij krijgt nu andere voeding, want hij slaapt weer slecht en heeft veel diarree (6 keer per dag een dinne luier, ook snachts en daar wordt ie dan weer wakker van, of van de krampen). En we zijn iets van 3 weken overgegaan van Nestle Nan naar Albert Heijn eigen merk. Nu dus weer terug naar die NAn. Hopenlijk helpt andere melk.

Milena en Bojan zitten trouwens vaak hand in hand op de achterbank

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hoi meisjes! Allemaal lekkere kerstdagen gehad?

Hoop het wel!

Ik kom alleen eventjes vlug zwaaien, we zitten bij m'n ouders in Drenthe, dus ga nu gezellig doen weer.

Doei x
Hello!

Allemaal leuke kerstdagen gehad? Wij wel!

Vent houdt er nooit zo van, dat gehang bij familie en zo. Maar hij had er nu voor het eerst zin in. Denk ook doordat Esmée er nu is.

Kerstavond kwamen mijn ouders, zusje en zwager hier eten. Hebben allemaal wat te eten gemaakt.

Daarna spelletje gedaan met cadeautjes.

Esmée is ook nog verwend met kleertjes en haar eerste pop. :-D

Eerste kerstdag gegourmet bij Vent zijn nichtje en gister hier gegourmet met nog 4 vrienden. Was onwijs gezellig.

Vandaag veel in huis gedaan en de kantine gesopt.

Hera en Frans, mijn eerste werkdag verliep goed. Was wel heel raar, maar ben het nog niet verleerd.

Tot nu toe volgende week nog niets, dus zoals afgesproken nu pas per 1 jan werken.

Frans, helpt het een beetje, de andere voeding bij Bojan?

DDDJ, alles goed in Drenthe?

Nou, nu nog ff bijlezen op het andere forum.
Hier ook de kerstdagen goed doorgekomen. Moest werken en tussen de bedrijven door ook nog de familiebezoekjes afgelegd, dus het was wel een heen en weer gevlieg. Nou morgen nog werken en dan hebben we het weer gehad dit jaar, haha.
Nog even reageren:

Nala, wat een heftig verhaal zeg van die zus van je vriendin... Vreselijk zeg!

Lekker dat je het werken niet verleerd bent, volgend jaar weer helemaal aan de slag! Weet ut niet meer, maar wie past er dan op Esmée?

12-sept, wat een gedoe zeg met je werk. Hoop dat je er wel naar tevredenheid uit kan komen...

Frans, ooooh ik ben ook gek op de blik tomatensoep, haha. Kayleigh ook trouwens, is de enige soep die ze eet zelfs. Ik had laatst samen met haar verse tomatensoep gemaakt en dat vond ze maar raar smaken...
Haha Kay, vrijdag vond ik al iemand die smac ook lekker vindt en nu blijk jij ook dol te zijn op soep uit blik

Succes met werken vandaag!

Wij hadden een rustige tweede kerstdag, eerst zou schoonzusje langskomen en toen misschien en toen toch weer niet. Ik ben met Milena gaan zwemmen, was supergezellig. GIstderen kerstdiner bij mijn ouders gehad, dat was ook gezellig. NU nog op naar oud en nieuw en dan zijn alle feesten weer geweest.

Groetjes
Frans; hier wordt gevochten om de stukjes smac... en tomatensoep uit pot eten wij graag, telt dat ook?

Kerst was hier ook supergezellig! Eerste dag gewoon thuis met z'n viertjes en gegourmet. Jano vond het prachtig, ook al at hij bijna alleen maar mini pizza's en - daar heb je em weer - plakjes smac. De tweede dag waren we bij de broer van vriend, zijn vriendin was ook jarig dus het was een gezellig feestje. De 'derde' dag kwam vriends andere broer en mijn ouders, dus allemaal gezelligheid.

Vandaag en morgen werk ik maar een halve dag en voor de rest van de week ben ik lekker vrij. Vandaag had ik Jano meegenomen naar m'n werk, daarna zijn we gaan lunchen bij de mac en daarna zijn we naar de bios geweest, naar Alvin & the chipmunks 2, dat was heel leuk! Het was wel een lange zit voor Jano, maar hij vond het toch een geslaagde eerste bioscoopbezoekje. Leuk hoor!
Quint wat klinkt dat allemaal gezellig!

Ow vriend zet zwarte sneeuw op. Ik ga meekijken!
Tomatensoep uit een pot? Ken ik niet. is dat lekkerder dan bliksoep?

Mijn moeder heeft trouwens nu allemaal ledlampjes in haar kerstboom. Haha het is zoooooo lelijk, overdag is het al lelijk blauw, maar als het donkerder wordt is het nog veel erger. Net alsof er allemaal kleine bouwlampjes in de boom zitten. Ze laat hem nu overdag sowieso uit en savonds doet ze bijna alle andere lichten uit als de boom aangaat. Haha zo snap ik ineens dat milieuvriendelijke ervan

Maken jullie je kindjes al wakkerop oudjaarsavond? Ik maak Milena wel wakker, maar Bojan niet, die is waarschijnlijk toch wel wakker, haha *zucht* . Vorig jaar heb ik MIlena ook wakker gemaakt en ze vond het prachtig. Ik vind het leuk om er zo'n speciaal moment van te maken. Die ene keer per jaar dat je 's nachts uit bed gehaald wordt om vuurwerk te kijken (want ze worden ook wel eens uit bed gehaald om naar huis te rijden ). Vorig jaar ging Milena idd niet zo makkelijk meer slapen, maar we waren toen ergens anders en ze bleef nogal lang wakker voor ze weer naar bed kon. Nu zijn we thuis en is het wakker maken, vuurwerk kijken, even wat drinken en wat eten en weer naar bed. Denk dat dat wel goed gaat.

Ben vandaag aan het opruimen. Best leuk als je eenmaal bezig bent. Ben nu spullen uit onze kast naar zolder aan het brengen (of wegggooien ), van beneden naar de kast op de slaapkamer (of weggooien) en dan komt er speelgoed in de kast beneden. Zo en datv allemaal omdat de tv op een andere kast staat
Haha! Ik vind smac ook lekker. Gooi het altijd door de acaroni heen en tijdens het snijden snoep ik er al van... Iedereen die ik dit vertel kijkt me vol afgrijzen aan, haha!

Lekker dagje zeg Quinty! Ik wil ook nog graag een keer met kayleigh naar de bios, maar wacht tot er echt een hele leuke voor haar draait!

Wat oud en nieuw betreft, ik ben bang dat kayleigh geen oog dicht doet, die is zo angstig voor de knallen, nu al en wordt er ook wakker van. Maar goed als ze dan wakker wordt mag ze komen, ik ga haar niet speciaal wakker maken. Detlev zal zelf wel wakker worden, haha!

Lekker aan het opruimen dus Frans? dat zou hier ook geen overbodige luxe zijn net als een flinke schoonmaakbeurt... Pffff heb het echt even overal te druk mee momenteel en manlief ook! Nou ja, komt wel weer...
Beken met schaamrood op mijn kaken dat ik Smac helemaal niet ken.

tomatensoep uit blik wel en dat is heerlijk. Helaas houdt mijn man niet van tomatensoep.

We hebben Nick beloofd dat we hem wakker maken om 12 uur.

Geen idee of hij daarna weer doorslaapt. Vorig jaar vond ik hem nog te klein/begreep hij er nog niks van en nu wel.

Luke slaapt hoop ik door. Hoewel hij de laatste 2 nachten weer 's nachts wakker wordt.

Nick heeft vandaag met mijn man vuurwerk gekocht. Hij ging springend de winkel uit. Zo schattig hij is dan altijd zo blij met dat soort (simpele dingen)

Vanavond waren ze in de straat achter ons al wat vuurwerk aan het afsteken. Hij stond helemaal te genieten.

Ik had in de kast nog wat van die lichtgevende stokjes (die je moet "breken"en dan geven ze wat licht. Dus lampen uit en daar stonden de jongens te zwaaien.

Frans, nu begrijp ik de betekenis van led-lampjes ook. Als het zo lelijk is dat je de andere lamepen uit doet. Dan is het wel heel milieu vriendelijk

Q, leuk zo'n dagje met Jano.

Een vriendin is gisteren bevallen van een meisje (hadden al een jongen) dus binnenkort baby knuffelen. Leuk!

Verder geen nieuws. Ga lekker even tv kijken.

Fijne avond allemaal
Normaal had ik ook uit blik hoor Frans, maar ze hadden een keer mijn merk niet meer, toen heb ik zo'n pot gekocht van Maggi geloof ik, basis voor tomatensoep. En die smaakte veel lekkerder dan de blikken die ik normaal kocht. Dus vandaar.

Ik ga dit jaar Jano ook voor het eerst wakker maken voor 12:00 uur. Ik ben benieuwd of hij wil opstaan, want hij wordt moeilijk wakker! Laatst begon Jani ineens heel hard te gillen en te huilen in haar slaap, en Jano sliep gewoon door. En ze slapen op 1 kamer, weten jullie nog? Kan je nagaan...

Maar goed ik heb kinderchampagne en sterretjes, dus het wordt vast gezellig zo in de nacht!

Nala hoe ging het met Esmee vandaag??
Kayleigh, Esmée gaat vanaf volgende week op woensdag naar het kdv en op vrijdag naar oma. (de beide oma's wisselen af)

Leuk Quintie, met Jano naar de bios.

Las in je blog dat Jano is geoperereerd aan zijn tong. Zijn tongriempje denk? Is dat pas geleden gebeurd, of heb ik wat gemist?

Frans, ben benieuwd of Esmée morgennacht doorslaapt. Normaal gesproken slaapt ze rond middernacht echt heel erg vast, dus ben benieuwd...

Hier gaat het goed. Zoals gewoonlijk weer druk.

Merkte vanmiddag dat het ff teveel was. Kreeg weer eens koppijn.

Maar morgen niet zoveel overdag, kan ik uitrusten voor 's avonds.

We gaan naar vrienden toe. Heb er zin in.

Met Esmée gaat het toppie. Wat een lekker meisje is het toch en zo makkelijk.

Ging vanmorgen voor het eerst wennen op het kdv. Dat ging goed. En mama heeft het ook overleefd. :D

Ze zeiden daar dat we een erg tevreden en makkelijk kind hebben. (toch wel leuk om te horen)

Vandaag ook geregeld dat Esmée 17 januari gedoopt gaat worden.

Dus alleen maar leuke berichten vanuit hier.

Iedereen alvast een heel gezellige jaarwisseling toegewenst en een super 2010!
anoniem_14950 wijzigde dit bericht op 30-12-2009 21:34
Reden: Mijn plaatsnaam maar even gewijzigd. Is iets te persoonlijk. :)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven