Wie is er nog meer blij dat kerst bijna voor bij is?!

zaterdag 26 december 2009 om 20:34
Ik ben zoo blij dat de kerstdagen bijna voorbij zijn!
Hoop dat ik er volgend jaar beter voorsta, gedumpt 3 dagen voor kerst. Weliswaar door een prille liefde, maar toch, leuk is anders
Ouders allebei het land uit en andere familieleden en vrienden hebben natuurlijk ook hun eigen verplichtingen.
Kerstavond heb ik ECHT gevierd, 1e kerstdag uit eten geweest met een single vriendin en dat was aangezien het niet echt druk was ook niet echt bruizend.
Denk dat ik straks maar even een bar onveilig ga maken als statement, ik heb de kerst overleefd!!
Volgend jaar ga ik voor een supergezellige kerst met familie, vrienden en misschien een leuke liefde
Wie is er ook blij dat de kerst voorbij is, ik ben vast niet de enige
Hoop dat ik er volgend jaar beter voorsta, gedumpt 3 dagen voor kerst. Weliswaar door een prille liefde, maar toch, leuk is anders
Ouders allebei het land uit en andere familieleden en vrienden hebben natuurlijk ook hun eigen verplichtingen.
Kerstavond heb ik ECHT gevierd, 1e kerstdag uit eten geweest met een single vriendin en dat was aangezien het niet echt druk was ook niet echt bruizend.
Denk dat ik straks maar even een bar onveilig ga maken als statement, ik heb de kerst overleefd!!
Volgend jaar ga ik voor een supergezellige kerst met familie, vrienden en misschien een leuke liefde
Wie is er ook blij dat de kerst voorbij is, ik ben vast niet de enige
zaterdag 26 december 2009 om 21:34
zaterdag 26 december 2009 om 21:54
quote:mamalief schreef op 26 december 2009 @ 21:50:
Ik voelde mij schuldig dat mijn kinderen later niet terugkijken op de kerstdagen als ik dat doe.
Wil graag dat ze het gezellig hebben maar het lukt me niet.
Begrijp wat je bedoelt mamalief. Altijd die druk op de achtergrond (voorgrond?) van "moet gezellig zijn" voelen.
Hier ook toen met tegenzin de kerstboom opgezet, terwijl ik 'm het liefst uit het raam had geflikkerd.
(En dan gaat het bij mij "alleen maar" om een verbroken relatie.)
voor jou.
Ik voelde mij schuldig dat mijn kinderen later niet terugkijken op de kerstdagen als ik dat doe.
Wil graag dat ze het gezellig hebben maar het lukt me niet.
Begrijp wat je bedoelt mamalief. Altijd die druk op de achtergrond (voorgrond?) van "moet gezellig zijn" voelen.
Hier ook toen met tegenzin de kerstboom opgezet, terwijl ik 'm het liefst uit het raam had geflikkerd.
(En dan gaat het bij mij "alleen maar" om een verbroken relatie.)
voor jou.
zaterdag 26 december 2009 om 22:50
Ik ben erg blij dat ik de kerstdagen heb overleefd. Het eerste jaar zonder mijn soon-to-be-ex-man en dus niet meer knus met mijn gezinnetje... s-t-b-e-man zat bij nieuwe vriendin en nieuwe vriend,die net voor kerst besloot terug te gaan naar zijn vrouw,zat lekker bij zijn gezin. Bleh... Ben blij als het januari is...
zaterdag 26 december 2009 om 22:58
zaterdag 26 december 2009 om 23:11
zaterdag 26 december 2009 om 23:19
quote:Zamirah schreef op 26 december 2009 @ 23:00:
Ik zal blij zijn als het april is.
Anders ik wel want heb het helemaal gehad met deze temperatuur.
Ondanks dat kerst hier speciaal is omdat allebei mijn kinderen jarig zijn,ben ik toch wel blij dat het voorbij is, Morgen nog een feestje voor ze omdat feesten met kerst niet echt een succes is...mensen blijven toch liever thuis.
Ik zal blij zijn als het april is.
Anders ik wel want heb het helemaal gehad met deze temperatuur.
Ondanks dat kerst hier speciaal is omdat allebei mijn kinderen jarig zijn,ben ik toch wel blij dat het voorbij is, Morgen nog een feestje voor ze omdat feesten met kerst niet echt een succes is...mensen blijven toch liever thuis.
zaterdag 26 december 2009 om 23:36
zaterdag 26 december 2009 om 23:44
Ik zag erg op tegen de kerst maar gelukkig goed doorgekomen, gisteren was zelfs een hele fijne dag, maar daar hoeft het geen kerst voor te zijn voor mij (liefst niet zelfs)
Nu oud en nieuw, altijd vreselijk, word er steeds zo emo van en elk jaar vraag ik om een beter nieuw jaar! Dit jaar absoluut weer, mijn zus is overleden in oktober, laat 2010 ajb beter zijn.
Nu oud en nieuw, altijd vreselijk, word er steeds zo emo van en elk jaar vraag ik om een beter nieuw jaar! Dit jaar absoluut weer, mijn zus is overleden in oktober, laat 2010 ajb beter zijn.
zaterdag 26 december 2009 om 23:53
Sinds ik kerst lekker vier zoals mijn gezin dat wil vieren, vind ik het heel leuk. Ik vond de druk altijd zo hoog om het ook echt gezellig te hebben. Het moest gezellig zijn, ook al was dat niet mogelijk door de samenstelling van het gezelschap op die dag. Toch weer discussie over de door mij en mijn vriend gekozen politieke partij die stom was, et cetera. Strak dagprogramma waar peuters en babies ook aan mee moesten doen.
Dus doe het volgend jaar even lekker voor jezelf: al is dat dvd's kijken of boswandelingen maken in je oude kleding. Die ouwe lui kunnen het wel af met een dinner op kerstavond of een brunch; heb je de rest van de dag voor je zelf.
Dus doe het volgend jaar even lekker voor jezelf: al is dat dvd's kijken of boswandelingen maken in je oude kleding. Die ouwe lui kunnen het wel af met een dinner op kerstavond of een brunch; heb je de rest van de dag voor je zelf.
zondag 27 december 2009 om 00:03
YES.....kerst is nu voorbij!!!!!
En ik heb geen contact gezocht met ex (laatste contact ruim 2 weken geleden). En ik ben mezelf vanavond weer tegengekomen en dat beviel!
Voor oud en nieuw heb ik een 'single' vriendin en een dansfeest geregeld. Ik gooi mezelf gewoon vol en kom dat ook wel door.....
Voor iedereen die iemand verloren heeft tijdens de feestdagen een dikke knuffel!!
En ik heb geen contact gezocht met ex (laatste contact ruim 2 weken geleden). En ik ben mezelf vanavond weer tegengekomen en dat beviel!
Voor oud en nieuw heb ik een 'single' vriendin en een dansfeest geregeld. Ik gooi mezelf gewoon vol en kom dat ook wel door.....
Voor iedereen die iemand verloren heeft tijdens de feestdagen een dikke knuffel!!
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
zondag 27 december 2009 om 04:34
Ik vind kerst nooit zo erg, ik heb een leuke familie. Ben de enige single maar omdat ze allemaal zo leuk zijn is dat niet erg. Kerst is prima. Maar oud en nieuw...
vier het nu al jaren met allemaal stelletjes en al jaren sta ik dan om twaalf uur alleen met m'n glas in de hand terwijl zij elkaar zoenen en pas in tweede instantie naar mij toe komen. En al jaren deed ik daar totaal niet moeilijk over en maakte er geen big deal van.
Maar nu was ik weer uitgenodigd voor een bankzitterij met drie stellen en het stond me ineens zo tegen. Ik wilde liever gewoon in m'n eentje thuis een goeie film kijken en was ook vastbesloten dat te gaan doen.
Nu sprak ik een vriendin die die avond moet werken en daarna ook gewoon thuis wilde gaan zijn. We gaan dus samen wat drinken bij mij thuis en ik ga mijn huis openstellen als toevluchtsoord voor alle bekenden die ook geen zin hebben in typisch oud en nieuwgedoe. Alle vrienden die er de balen van hebben kunnen zich verzamelen chez moi. Heerlijk .
vier het nu al jaren met allemaal stelletjes en al jaren sta ik dan om twaalf uur alleen met m'n glas in de hand terwijl zij elkaar zoenen en pas in tweede instantie naar mij toe komen. En al jaren deed ik daar totaal niet moeilijk over en maakte er geen big deal van.
Maar nu was ik weer uitgenodigd voor een bankzitterij met drie stellen en het stond me ineens zo tegen. Ik wilde liever gewoon in m'n eentje thuis een goeie film kijken en was ook vastbesloten dat te gaan doen.
Nu sprak ik een vriendin die die avond moet werken en daarna ook gewoon thuis wilde gaan zijn. We gaan dus samen wat drinken bij mij thuis en ik ga mijn huis openstellen als toevluchtsoord voor alle bekenden die ook geen zin hebben in typisch oud en nieuwgedoe. Alle vrienden die er de balen van hebben kunnen zich verzamelen chez moi. Heerlijk .
zondag 27 december 2009 om 08:29
Ik ben blij dat het voorbij is. Morgen 28ste, gaat iedereen weg! Niet dat het niet gezellig was, maar ik ben KAPOT! Al die dagen, plus vandaag nog 7 kids (waarvan 3 groot) in huis. Mams die overal voor kan zorgen, de groten doen wel iets, maar toch ... mijn huis is veranderd in een bende. Overal waar ik kijk, bah... Lekker morgen alles weer aan kant maken.
Vandaag komt er nog 1 logé, dus zijn we met 10 pers.Dus nog 1 dag zorgen voor iedereen,pppffffff.......
Vandaag komt er nog 1 logé, dus zijn we met 10 pers.Dus nog 1 dag zorgen voor iedereen,pppffffff.......

zondag 27 december 2009 om 08:34