3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
maandag 28 december 2009 om 03:50
Op het moment dat je twee flessen wijn hebt leeggezopen, je kind van hoogstens 3 jaar en 8 maanden je groene neusfluit heeft gemold om 2:07 (let op, moet exact die tijd zijn!) door m precies 5 keer van de trap te gooien onderwijl de kat bij zijn staart vast te houden en op de maat van het gejank het Wilhelmus zingt terwijl in Kopenhagen een vlinder een gepensioneerde bakker nasaal neemt....dan mag je meppen, en hard!
maandag 28 december 2009 om 04:21
Herkenbare fout, Thee. Had ik ook altijd als ik zonder pilletje vroeg ging slapen. Dan stond mijn lijf in middagdut-modus en lag ik om een nog klotere tijd wakker.
Nu pilletje vergeten trouwens. Dat krijg je met de kerst.
Ben even wat aan het eten. Hopelijk helpt het tegen de misselijkheid. Maar tosti-maak-zin is hier ook niet aan de orde hoor. Ik heb gewoon een zak chips opengetrokken.
Nu pilletje vergeten trouwens. Dat krijg je met de kerst.
Ben even wat aan het eten. Hopelijk helpt het tegen de misselijkheid. Maar tosti-maak-zin is hier ook niet aan de orde hoor. Ik heb gewoon een zak chips opengetrokken.