3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
maandag 28 december 2009 om 12:46
Jullie zijn lief. Het is gewoon dat ik vaak plannen heb en het komt er gewoon niet van. Alleen het wassen is gelukt tot nu toe.
Moet eigenlijk ook gaan leren ontbijten maar he als je je bed niet uit komt kan je ook niet ontbijten.
Maar jullie hebben wel gelijk gewoon 1 dagje moet kunnen. Zo lang het maar niet vaker gaat gebeuren want dan kan ik weer snel weg zakken in een depressie.
Moet eigenlijk ook gaan leren ontbijten maar he als je je bed niet uit komt kan je ook niet ontbijten.
Maar jullie hebben wel gelijk gewoon 1 dagje moet kunnen. Zo lang het maar niet vaker gaat gebeuren want dan kan ik weer snel weg zakken in een depressie.
maandag 28 december 2009 om 12:51
Klinkt goed sgaap! Zal eens kijken of ik er zo tegen aan kan kijken.
Als ik naar beneden ga om eten te maken blijf ik ook wel beneden en omdat ik dat weet en ik eigenlijk niet naar beneden wil blijf ik maar zonder eten in bed liggen. Hmmm, ben best een lastig mens.
*wanneer denken jullie dat de achtergrond gaat veranderen?*
Als ik naar beneden ga om eten te maken blijf ik ook wel beneden en omdat ik dat weet en ik eigenlijk niet naar beneden wil blijf ik maar zonder eten in bed liggen. Hmmm, ben best een lastig mens.
*wanneer denken jullie dat de achtergrond gaat veranderen?*
maandag 28 december 2009 om 12:51
Freak, die bibbertjes horen erbij hoor. Ik vind het goed van je dat je niet over je heen laat lopen door je ex. Wat denkt ie wel...
Gewoon zelfverzekerd aangeven wat je wil en voet bij stuk houden hoor!!
Floor... was het vannacht al laat en dan nu zovee kindertjes om je heen... agossie....
Minny ik heb me echt een slag in de rondte gelachen net toen ik jouw scheet postings las Helemaal leuk haha.
Fijn dat het mini minny meeviel. Is nooit fijn als kinderen pijn oid hebben
IBI... je bed is gewoon lekker warm en het is koud buiten. Niks ergs aan toch als je voor warmte kiest
Straat... hoe desperate ben je als je shaggies uit elkaar gaat slopen
Tip: koop een hele slof shag, dan heb je voorlopig wel ff genoeg.
Maar ook voor jou (omdat je het moeilijk hebt zonder rookwaar)
Hebben jullie btw al naar rechts gekeken? We hebben weer een neue achtergrond.
Lijkt wel of alle inspiratie weg is want nu alweer engeltjes, alleen iets anders vormgegeven.
Zullen wij maar een leuk plaatje gaan maken voor de rechterkant?
Gewoon zelfverzekerd aangeven wat je wil en voet bij stuk houden hoor!!
Floor... was het vannacht al laat en dan nu zovee kindertjes om je heen... agossie....
Minny ik heb me echt een slag in de rondte gelachen net toen ik jouw scheet postings las Helemaal leuk haha.
Fijn dat het mini minny meeviel. Is nooit fijn als kinderen pijn oid hebben
IBI... je bed is gewoon lekker warm en het is koud buiten. Niks ergs aan toch als je voor warmte kiest
Straat... hoe desperate ben je als je shaggies uit elkaar gaat slopen
Tip: koop een hele slof shag, dan heb je voorlopig wel ff genoeg.
Maar ook voor jou (omdat je het moeilijk hebt zonder rookwaar)
Hebben jullie btw al naar rechts gekeken? We hebben weer een neue achtergrond.
Lijkt wel of alle inspiratie weg is want nu alweer engeltjes, alleen iets anders vormgegeven.
Zullen wij maar een leuk plaatje gaan maken voor de rechterkant?
maandag 28 december 2009 om 12:57
Het lijkt me voor de omgeving ook heel lastig, omdat je er in het begin waarschijnlijk niet veel van merkt. Met alcohol en/of drugs wordt het gedrag ook anders, bij gokken merk je het denk ik pas echt als er grote bedragen verdwijnen. Denk ik althans, nog nooit een partner gehad met een gokverslaving.