3000+ topic deel 14!

25-12-2009 22:10 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.

Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:

- we respecteren elkaar

- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is

En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:

15: BAM

16: Stratego

17: Lunaan

18: Pilous

19: Banba

20: Iry

21: Minny

22: Angel 5

23: Boogje

24: Willem

25: G(ast) O(pener)

Thanks Floor
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Pffff.... er lopen hier 7 kinderen rond te stieren. Ik heb ze nu onder het mom van een frisse neus halen naar buiten gemieterd.
Wat mankeert mij toch? Lig voor de verandering nog steeds in bed. Ik baal soms zo van mezelf!

Freak,

Succes! Zenuwen zijn logisch. Je gaat voor jezelf en mini opkomen en er hangt gewoon veel van af. Laat je weten hoe het is gegaan?
* ik rook nog maar een peuk om de tijd te doden*
Ohw.. en Stra, ik rook ook menthol. Zelfde reden als jij.
Ibi...niet balen van jezelf... komt echt wel weer goed... een offday hoort erbij schat!

En ja hoor vanavond krijgen jullie update van mij.
Men...7 kids...ben al moe als ik er alleen al aan denk
Een bed dag kan anders best lekker zijn hoor IBI, morgen weer aktief doen, vandaag lekker uitrusten.
Nou meiden... ik zet nog even een bakkie koffie voor onderweg en dan pleitos...effe tanken..peuken kopen....en op naar DH....tot vanavond!
IBI, je hebt zware dagen achter de rug die veel energie hebben gevraagd, even lekker uitrusten meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jullie zijn lief. Het is gewoon dat ik vaak plannen heb en het komt er gewoon niet van. Alleen het wassen is gelukt tot nu toe.

Moet eigenlijk ook gaan leren ontbijten maar he als je je bed niet uit komt kan je ook niet ontbijten.

Maar jullie hebben wel gelijk gewoon 1 dagje moet kunnen. Zo lang het maar niet vaker gaat gebeuren want dan kan ik weer snel weg zakken in een depressie.
Zo maar even de realiteit van pokeren op dat topic gepost.

Soms snap ik mensen niet. Maar ja dat zal wel nooit over gaan ben ik bang
IBI, een pyjama dag kan ook heel goed zijn om eens lekker bij te komen. Geniet er gewoon van en maak plannen voor morgen. Een dag niets doen is geen dag niets doen. Maar dat is een dag hergroeperen en plannen maken.
IBI, is ontbijten in bed dan misschien een optie?
Roosje ik ben goed bezig met ons goede voornemen.

Alles wat slecht voor me is en in de kast ligt deze week opeten en dan geen nieuwe aanschaffen (lees ik heb nu een zwaar suiker overschot volgens mijn )
heel goed Sgaapie, we hebben nog een paar meedoeners hier o.a. Friez en Freak en Jacky worden onze motivators
Klinkt goed sgaap! Zal eens kijken of ik er zo tegen aan kan kijken.

Als ik naar beneden ga om eten te maken blijf ik ook wel beneden en omdat ik dat weet en ik eigenlijk niet naar beneden wil blijf ik maar zonder eten in bed liggen. Hmmm, ben best een lastig mens.

*wanneer denken jullie dat de achtergrond gaat veranderen?*
Freak, die bibbertjes horen erbij hoor. Ik vind het goed van je dat je niet over je heen laat lopen door je ex. Wat denkt ie wel...

Gewoon zelfverzekerd aangeven wat je wil en voet bij stuk houden hoor!!

Floor... was het vannacht al laat en dan nu zovee kindertjes om je heen... agossie....

Minny ik heb me echt een slag in de rondte gelachen net toen ik jouw scheet postings las Helemaal leuk haha.

Fijn dat het mini minny meeviel. Is nooit fijn als kinderen pijn oid hebben

IBI... je bed is gewoon lekker warm en het is koud buiten. Niks ergs aan toch als je voor warmte kiest

Straat... hoe desperate ben je als je shaggies uit elkaar gaat slopen

Tip: koop een hele slof shag, dan heb je voorlopig wel ff genoeg.

Maar ook voor jou (omdat je het moeilijk hebt zonder rookwaar)

Hebben jullie btw al naar rechts gekeken? We hebben weer een neue achtergrond.

Lijkt wel of alle inspiratie weg is want nu alweer engeltjes, alleen iets anders vormgegeven.

Zullen wij maar een leuk plaatje gaan maken voor de rechterkant?
Ow dus toch een nieuwe achtergrond. Ik ging al aan mezelf twijfelen. Sterker nog ik dacht echt dat ik die boom erbij zeker gedroomd had. Wat een slappe hap zeg!
IBI is het anders geen optie om de laptop beneden te laten 'savonds?

Dan moet je er sowieso uit om te kunnen forummen en ben je gelijk opgestaan
Die achtergrond zijn ze lang mee bezig geweest. Maar resultaat vind ik nu niet echt dat je zegt; wat geweldig
Gokken lijkt me een hele lastige verslaving om onder controle te krijgen. En financieel gezien een gigantische ramp!
Minny het is een verslaving als alle anderen helaas. En helaas te makkelijk beschikbaar.

Je eigen grenzen kennen is voor heel veel mensen heel erg moeilijk.
Het lijkt me voor de omgeving ook heel lastig, omdat je er in het begin waarschijnlijk niet veel van merkt. Met alcohol en/of drugs wordt het gedrag ook anders, bij gokken merk je het denk ik pas echt als er grote bedragen verdwijnen. Denk ik althans, nog nooit een partner gehad met een gokverslaving.
Dat is idd. een idee bubbles. En over verslavingen gesproken. Eigenlijk is viva best een verslaving voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven