Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
O, dan houd ik lekker mijn mond er even NIET over, als je er expliciet naar vraagt......

Nou, Broer is in zijn hele 39-jarige leven nog nooit zo ehhhhh lovend over een vrouw geweest volgens mij. De superlatieven waren niet van de lucht. En da's heel wat voor Broer, want die is nogal ehhhh kritisch. Maar jou vond-ie mooi, grappig, slim en boeiend; en hij hoopt zeer op een vervolg.
.
Mims is natuurlijk ook mooi, grappig, boeiend etc.

Maar hoe vond jij broer dan Mims?.
D proberede je net te bellen, bel jij mij even over vanavond?
Jippie! een kasteel-familiaire romance-in-spe!

Marketingplan over de mail. Gelieve dit niet verder te verspreiden, ik zou niet willen dat iemand met mijn idee aan de haal gaat. *-P

Rust is voorbij Iedereen weer thuis en blij en opgetogen over heeeeele grote vrachtwagens
dubbel

Woensdagavond hingen we bijna twee uur aan de telefoon, non-stop pratend.

Zondag was ik iets na vijven in Broer's huis (Oh Marie; dat is Erg Mooi!) en heb ik mijzelf na énen gedwongen om naar huis te gaan omdat ik vandaag moet werken (zou je niet zeggen, maar ik ben nu dus heel hard aan het werk). Acht uur lang is het nauwelijks stil geweest, was het heel erg gezellig, heb ik me helemaal ontspannen gevoeld, volslagen op mijn gemak, en heb ik ontzettend gelachen. De tijd vloog voorbij... Tja, en zo snel voel ik mij nooit echt op mijn gemak bij iemand anders. Integendeel. Een vervolg zie ik dan ook absoluut zitten.

Oh, en er zijn geen wandcontactdozen van de muur geknald, en zijn er geen stoppen gesprongen.

Wel knalde ineens op de terugweg heel hard Sarah Brightman (die ik niet meer gehoord had sinds de uitvaart van Hero) uit mijn autoboxjes, met "It's time to say goodbye". Heb de auto even aan de kant moeten zetten en heb tranen met tuiten gehuild. Goeie, opschonende tranen, en ben na een paar minuten met een brede grijns en een goed gevoel verder naar huis gereden.
Wat wilde ik nou toch typen?
Wat fijn om te horen, Mims, dat het zo gezellig was. Dat jullie non-stop aan het praten en lachen waren vind ik Heel Mooi. En, o wat een ontboezeming, ook voor Broer is dat wel heel bijzonder, want ook hij is niet iemand die zich bij anderen snel op zijn gemak voelt of zich openstelt. En ik wil totaal geen reclame maken voor Broer (dat doet-ie maar mooi zelf), maar ik wil wél even kwijt dat hij een heel Goed en Waardevol Mens is. Een loyalere man ken ik niet (dit meen ik heel serieus) en daarnaast is-ie enorm grappig. Hij is een fijne vent. En dat jullie een gezellige avond samen hebben gehad vind ik dan ook heel erg leuk. En, maar dat had ik al gezegd, hij ziet een vervolg dan ook zéér zitten :-). Nu zit-ie zich af te vragen wanneer een goed moment is om te SMSen (huh??? mijn broer kan SMS-en???? Dawiesiknie) want hij wil je niet bombarderen en afschrikken, maar wil je wél laten weten dat hij heeft genoten van je gezelschap. Nou, dat heb ik nu dus maar even gezegd, hahahahahahaha.

Sarah Brightman en opschonende tranen: dikke knuffel.
.
Oooh...!
Ha Kjong! Gevielzieteerd met je jubileum! Waren de kerstdagen fijn?
.
Kerst, kerst. Wat was het?

Vreten en vergrijzing.

Jubileren en dineren.

Meestal zie ik er na een maand ofzo pas de schoonheid van in. Als de randjes er zijn afgevallen, en een selectief geheugen lelijke details van de harde schijf heeft geflikkerd (zoals bejaarde oma's en dronken man ).

Uitslapen was dan wel heerlijk goddinnelijk. De kindertjes grappig en lief. En Kman elke dag lekkerder.

En nu weer aan het 'werk'.

Hoe is het in de kasteelkamers gegaan?
Suup/Zuip heeft trouwens Schieten gevonden hier 2 dorpen verder.
En ik wil ook mee dan als er geschoten gaat worden

Ha Kjong. Beetje fit achter je bureau?

Mims wat onwijs leuk en lief en mooi klinkt het allemaal.
Schieten in de polder dus! Leuk!

Hier een prima Kerst gehad. Eerste kerstdag met mijn ouders en broertje (zonder sushi, grijns) en dat was erg warm ende fijn. Heerlijk gegeten en fijne cadeau's uitgedeeld en ontvangen. Tweede kerstdag naar de winterefteling met het ganse gezin en Vriendin plus zoontje en dat was wederom sprookjesachtig. Yep, fijne dagen gehad.
.
Is het trouwens niet weer eens tijd voor een echte, heusche Kasteeldate? Als een soort afterglow van de Feestdagen?
~nieuwsgierig aagje komt ook even om het hoekje kijken...~ Mims, wat leuk!

Dag andere kasteeldames!
Oooh... íémand heeft iets bij te (be)praten!
Mims: goed plan! Ik bied mijn casa aan voor lekkers en prosecco en gezelligheid. Proosten we op het nieuwe jaar.
.
Sowieso 23 januari in de agenda's zetten dames. Uitnodiging komt nog, maar het feestje met papasuup gaat door. Vanaf 8 uur, externe locatie.
Oh ja Kjong is mijn smsje binnengekomen? (gezien het feit dat dat laatst misging)
Is mijn voicemail doorgekomen?

Van zwaar stuk, bankhang en niet trek?

Bedacht me ineens:

Ziet hier het regiseurverhaal aan vast?
Ja en ja.

Zo eind van de middag, ik vind het alweer bijna mooi geweest voor vandaag.
Suup, ik zal de 23e vrijhouden, maar wellicht viert mijn schoonzus dan ook haar verjaardag en zullen we moeten splitsen. Mar in geval van avondfeestje zullen we denk ik sowieso splitsen ivm kroost enzo... maar ik heb er wel zin in!

Voor de rest zit januari best vol, behalve komend weekend, dat is nog leeg

Net jaaroverzicht gekeken. Ik ga solliciteren bij de NOS. Mèn, zelfs zonder televisie-ervaring kan ik dit duizendmaal eter, wat een flutoverzicht. Geen rode lijn, geen chronologie, belachelijk veel schaatsfilmpjes terwijl de wereld in brand stond, en dat melden ze dan weer heel summier. Incompetente redactie!

M'anas, wat leuk dat broer zo enthousiast is over Mims!

, Mims, voor tranen in auto.

Suup, wanneer ga jij nou naar Broerstad?
In het kader van klein nieuws:

Ik...

Heb...

De...

Lama...

Ontmoet!!!

Jawel, in levende lijve. En eerlijk is eerlijk.... ze is heel erg aardig en heel erg leuk. Fijn voor Mops, zo fijn voor Mops. Mansey moest even bewijzen hoe gelukkig hij was, dus deed hij klef en plakkerig, en dat was raar, dus vreemd genoeg was zij normaler dan hij. Ging ook op een hele natuurlijke en mooie manier met Mops om, dus daar werd ik allemaal ontzettend blij van.

En nu ligt mijn meisje weer in haar eigen bedje, binnen handbereik. En daar word ik ook ontzettend blij van.
Nou, dat vind ik helemaal niet zulk klein nieuws, maar belangwekkend nieuws dat toch een hele opluchting voor je zal zijn. Fijn!
.
Goed zo! Goed zo!

Nog uitgesproken waarom ze al die tijd zo onzichtbaar was? Of was dat te pril?

Ik heb ontdekt dat je vers pastadeeg niet een paar dagen in de koelkast kan bewaren voor je er ravioli's van maakt. Dat werkt niet. Ze krijgen morgen bij het vijfde kerstdagdiner dus geen huisgemaakte ravioli's.

(ik heb geloof ik toch teveel gepland, dus ze zullen geen honger hebben)

**popt de prosecco**

De Lama is goedgekeurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven