3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
maandag 28 december 2009 om 22:35
Kom nu ff terug op mijn vraag van vanmiddag wie er gelovig zijn.
Die vraag kwam nav dit topic waarin men dus eerst wil trouwen (vanwege het geloof) en daarna pas samenwonen (ook om de kinderen van 1 van die 2).
Ik kan daar dus echt niet bij.
Waarom niet eerst samenwonen (wil hij niet vanwege zijn kinderen) maar gelijk trouwen
Maar hier zijn geen gelovigen
Die vraag kwam nav dit topic waarin men dus eerst wil trouwen (vanwege het geloof) en daarna pas samenwonen (ook om de kinderen van 1 van die 2).
Waarom niet eerst samenwonen (wil hij niet vanwege zijn kinderen) maar gelijk trouwen
Maar hier zijn geen gelovigen
maandag 28 december 2009 om 22:40
quote:Bubbles_ schreef op 28 december 2009 @ 22:35:
Maar hier zijn geen gelovigen Wat was je vraag dan Bubble?
Maar hier zijn geen gelovigen Wat was je vraag dan Bubble?
maandag 28 december 2009 om 22:44
Ik vind dat hij een kilo boter op zijn hoofd heeft, Gij zult niet scheiden is ook een gebod en daar heppie zichzelf ook al niet aan gehouden.
Daarbij ben je, als je je dan toch aan door mensen verzonnen regeltjes wilt houden - de hele Bijbel rept nergens van een burgerlijk iets als huwelijk - dan vraag ik me af of hij haar niet al lang en breed tot zijn vrouw genomen heeft. (waarbij je dat 'nemen' op moet vatten als seks hebben met elkaar) Dat is wat het huwelijk in de Bijbelse zin van het woord is.
Daarbij ben je, als je je dan toch aan door mensen verzonnen regeltjes wilt houden - de hele Bijbel rept nergens van een burgerlijk iets als huwelijk - dan vraag ik me af of hij haar niet al lang en breed tot zijn vrouw genomen heeft. (waarbij je dat 'nemen' op moet vatten als seks hebben met elkaar) Dat is wat het huwelijk in de Bijbelse zin van het woord is.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 28 december 2009 om 22:46