Mannen die opeens weer geinteresseerd zijn

27-12-2009 17:04 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of meer mensen deze ervaring hebben. Op één of andere manier komen bijna alle mannen die ooit kort of lang in mijn leven ware, en die mij 'gedumpt' hebben op een gegeven moment weer terug in mijn leven.

Kreeg net een bericht via hyves van een man (die ik me amper meer kon herinneren) van 14 jaar geleden waar ik eens 3 avondjes mee in de kroeg heb staan zoenen, ik vond hem heel leuk destijds, maar bij de 4e avond gunde hij mij geen blik meer waardig. Nu schreef hij me... dat ik al die jaren in zijn gedachten was gebleven. En de reden waarom hij zich toen opeens terugtrok was omdat ik ging studeren, en hij in een hele andere fase van zijn leven zat. Nou ja, wel leuk om na 14 jaar een 'closure' te krijgen.

Maar dit heeft me wel aan het denken gezet want dit is me al vaker overkomen. Zowel mannen waar ik langdurig een relatie mee had. En mannen waar ik maar een aantal afspraakjes mee heb gehad deze waren dan in eerste instantie niet geinteresseerd genoeg, ik wel in hun. En op moment dat je nauwelijks meer aan ze denkt, ontvang je een mail, een telefoontje en willen ze weten hoe het met je gaat, willen ze weer afspreken en is de belangstelling er opeens wel.
Ik zou volstrekt niet meer weten met wie ik veertien jaar geleden in het café heb staan hijsen en vind het een geruststellend idee dat mijn wegen inmiddels gescheiden zijn van de wegen van toenmalige flings.

Enfin, wat wilde deze man precies?
Nou wuiles, deze man wilde weten of ik nog vrijgezel was. Aangezien ik verder geen zin heb om herinneringen op te halen met deze man heb ik hem gezegd dat ik een vriend heb. Nouja, ik ben aan het daten (net 1 date gehad)
quote:Da_Vinci schreef op 27 december 2009 @ 17:11:

Nou wuiles, deze man wilde weten of ik nog vrijgezel was. Aangezien ik verder geen zin heb om herinneringen op te halen met deze man heb ik hem gezegd dat ik een vriend heb. Nouja, ik ben aan het daten (net 1 date gehad, whoahaaa)Tja, het kan best eenzaam zijn onder de boom.
Hai,

Ja, dat herken ik! Pas sinds kort hoor, vandaar dat ook mijn oog op jouw topic viel. Ik maakte het onlangs pas voor het eerst mee. Ex belt, nadat hij me 4 maanden geleden op lullige manier heeft gedumpt. Hij had spijt... of ik weer iets wilde beginnen met hem. Ik denk dat de kerstdagen ermee te maken hadden en dat hij alleen was. Maar ik vertel dit tegen 2 vrouwelijke collega's en ze waren verbaasd dat het de 1e keer is dat ik dit meemaakte (ben 35). Schijnt dat het echt heel veel voorkomt. Gek he?

Verder heb ik wel meegemaakt dat mannen waar ik kort mee was, even 'pruttelden' op hyves of de mail. Maar niet echt bellen, excuus aanbieden en peilen of ik opnieuw wil beginnen met ze.

Ik weet niet of vrouwen dat ook doen trouwens. Ik heb het zelf niet gedaan (iemand dumpen om dan weer boven te drijven).

Het nadeel is dat zo een actie van een ex je hersencellen aan het werk zet. Ook al ga je er totaal niet op in. Het kost je weer energie. Nou ja, misschien liever zo dan dat iemand meldt dat ie blij is dat hij je nooit meer hoeft te zien :-).
Heel herkenbaar. Is mij 3 keer 'overkomen' en tot niets geresulteerd.
Al mijn exen hadden spijt en wilden me terug,

op één na maar die was echt van de aardbodem verdwenen...

(nee ik heb geen tuin en ook geen grote schep )

Het word pas echt lastig als je ze nog regelmatig tegenkomt, oef.
*neemt zich opnieuw voor geen Hyves te nemen, herhaalt: GEEN HYVES. God weet wie ineens uit de krochten van een duister verleden zal opduiken*
Heel herkenbaar,NIET DOEN... werkt niet,het werkte toen immers ook niet.!
@Valerie, ik ben vorig jaar ook op een hele vervelende manier aan de kant gezet. Ik werd meer geprovoceerd om het met hem uit te maken, hoefde hij zich niet schuldig te voelen (denk ik). Hoe dan ook ... die kwam na 2 maanden ook weer terug, helemaal huilen, smeken etc etc.

@Colalight, nee bij mij heeft het ook altijd tot niets geresulteerd omdat ze terugkomen op het moment dat ik er geen energie meer in wil en kan steken.

Maarrrr ... heb achteraf wel spijt gehad dat ik mijn eerste vriend niet heb teruggenomen. Hij had wel een 'geldige' reden om het uit te maken ... hij ging voor een jaar naar het buitenland. Wij leerden elkaar 2 maanden daarvoor kennen. We hebben elkaar toen maar losgelaten. Een jaar later kwam hij terug ... maar toen was ik met iemand anders. Had ook helemaal niet verwacht om hem weer te zien omdat hij het gehele jaar amper van zich had laten horen (we zouden vrienden blijven).

Hij was echt verdrietig, dat ik niet wilde...

3 jaar later hoorde ik via via dat hij getrouwd was, dat knaagde wel even.
quote:wuiles schreef op 27 december 2009 @ 17:27:

*neemt zich opnieuw voor geen Hyves te nemen, herhaalt: GEEN HYVES. God weet wie ineens uit de krochten van een duister verleden zal opduiken*

Nou vooruit, Facebook dan maar?

Ontopic, heb het 2 keer meegemaakt met 2 exen die mij het meest gekwetst hebben.

Ook praatjes als: ik kan je niet vergeten zoveel jaar na dato en jij bent de ware en waarom heb ik je laten gaan.

Kortom, veel blablabla waar ik niet op zat te wachten.

Ik zou me lekker richten op je nieuwe date.
Meestal zijn die mannen op dat moment even single en dan dwalen hun gedachten af wie er evt. nog in aanmerking komt uit het verleden om even lekker te rollebollen lekker vertrouwd, reken maar niet op een relatie met die man want daar is hij helemaal niet naar op zoek. hij wil alleen wat vertrouwds en bovenal scoren want hij is w.s. gedumpt of eenzaam
Ik denk dat dit een goede song voor jullie is Are you fucking kidding me

By the way, niet elke vent is zo
Hahaha! Leuk liedje, SFO.
quote:SFO schreef op 27 december 2009 @ 18:15:

Ik denk dat dit een goede song voor jullie is Are you fucking kidding me

By the way, niet elke vent is zo [afbeelding]Daarom staat er ook "meestal"
Ik noem dat persoonlijk verveel mail. Bij gebrek aan huidige contacten nemen ze de moeite om iets van zich te laten horen. Geweldig als ze lekker zijn, en jij single en geil bent, maar meer moet je er niet van verwachten.

Meer moet je ook niet willen.

En ja, ik herken het dus wel. Ook hier komen alle mannen vroeg of laat weer terug. Af en toe komt het me de strot uit. Inderdaad dat geheugengraven. Wie is híj nou weer, of dat je denkt; jezus wat zag ik ooit in die persoon. Zelf neem ik dus nooit meer contact op met exen. Te verleden, om het zo maar even te noemen.

Met negeren heb je er in ieder geval het minste last van. Behalve als ie lekker is, en jij dus geil en single.
quote:wuiles schreef op 27 december 2009 @ 17:27:

Ik ben ook wel "gewoon" opgebeld door een exscharrel. Eerst een inleidend praatje hoe het met me was en zo, ik voelde de bui al hangen. Toen vroeg ie of ik weer eens met hem uit wilde.

Nee natuurlijk, het was niet voor niks uitgegaan.

Ik vermoed dat mannen op zo'n moment alleen zijn, mislukte dates/scharrels hebben gehad en dan eens gaan nadenken wie ze uit het verleden nog eens kunnen benaderen. Wat Hulk zegt dus.
Yep,herkenbaar! En het zijn altijd de grootste klootzakken die het proberen,alsof ze ruiken dat het nu prima gaat en ik alles op de rit heb en dat willen verstoren ofzo?

Moven met die gasten,geen belangstelling...
@Hulk, bedankt voor de link naar dat liedje. Hilarisch!!!! Staat nu in mijn favorieten.
Altijd. Op 1tje na zijn alle exen er altijd (weer op) teruggekomen. Hou er niet van.

Scharrels houden ook van recycle pogingen. Ik heb er een aantal hardnekkige. Om de zoveeltijd doen ze en (over het algemeen vrij kansloze) poging. Jeghhh. Geweldig liedje trouwens!!
Nou, grappig om te horen dat meer deze ervaringen hebben.

Dat facebook liedje is erg goed, had hem al eens voorbij horen komen op een ander forum :D

Ik heb ook één: "the one that got away" ... maar goed, zegt nog niets dus, kan ook nog altijd ... over 14 jaar weer eens opduiken. Dat blijkt wel n.a.v. de man die me er toe bracht dit topic te openen. Geen idee wat ik er toen in gezien heb, hij is n.a.v. zijn recente foto's totaal niet iemand waarvoor ik nu warm zou lopen.
quote:Madhe schreef op 27 december 2009 @ 22:46:

Ik noem dat persoonlijk verveel mail. Bij gebrek aan huidige contacten nemen ze de moeite om iets van zich te laten horen. Geweldig als ze lekker zijn, en jij single en geil bent, maar meer moet je er niet van verwachten.

Meer moet je ook niet willen.

En ja, ik herken het dus wel. Ook hier komen alle mannen vroeg of laat weer terug. Af en toe komt het me de strot uit. Inderdaad dat geheugengraven. Wie is híj nou weer, of dat je denkt; jezus wat zag ik ooit in die persoon. Zelf neem ik dus nooit meer contact op met exen. Te verleden, om het zo maar even te noemen.

Met negeren heb je er in ieder geval het minste last van. Behalve als ie lekker is, en jij dus geil en single.

Helemaal waar Madhe.

Ik herken het ook heul erg, dates, exscharrels, exen, vroeg of laat nemen ze weer contact op en checken ze of ik open sta voor een hernieuwde poging (op zijn minst tot seks).

Nou ben ik natuurlijk ook heul goed, maar dat terzijde.

Antwoord is altijd nee, en wat mij het allermeest irriteert, is dat ze altijd met van die opmerkingen komen als: "Ja maar het was zó bijzonder wat wij hadden', en: "Ik denk nog zo vaak aan je", of: "Geen enkele vrouw na jou heeft je kunnen overtreffen in bed".

Wat een bullshit zeg.

Ben altijd beledigd dat ze uberhaubt denken dat er een kans is dat ik dáár in zou trappen.
Tsja...toen ik vrijgezel was zocht ik ook weleens een oude date op. Eerst even checken of ze nog vrijgezel is en dan een babbeltje. Lekker vertrouwd. Als je beiden single en geilbent lijkt het me geen probleem.

Met dames waar ik een relatie mee heb gehad liever niet. Dat ligt te gevoelig en je krijgt er alleen maar gezeur door..

Ik denk overigens dat het ook met de kerstdagen te maken heeft. Op Hyves werd ik ook meer benaderd door oude dates en onbekende dames met mailtjes die toch duidelijk maakten dat ze meer zochten als een gezellige babbel.

En dit terwijl in mijn profiel het erg duidelijk is dat ik een relatie heb.

De dames en heren hebben in deze periode blijkbaar erg last van nesteldrang. Denk dat het ná de feestdagen een stuk minder is haha.
Ook gehad met een aantal. Maar ik heb het nooit serieus genomen. Ik denk dat het voor hen een 'moment van ingave' was. Gelukkig bleven ze me niet stalken oid. gewoon na een hele tijd weer eens een mailtje/ een telefoontje. Eén keer bij toeval, kwam ik een van de scharrels in de kroeg tegen. Gewoon een gezellig praatje (dacht ik) van 'hoe is het met jou?'. Totdat hij ineens zei dat hij (een jaar en diverse vriendinnetjes verder) nog steeds verliefd op mij was. Dit was zo'n man die al verliefd werd op een kont, dus ik moest mijn lachen behoorlijk inhouden.
Only dead fish go with the flow
Geen van mijn ex-en zou me terug kunnen vinden. Alle sporen zijn netjes achter mij gewist. Paar keer verhuisd, ander telefoonnummer, ander e-mail adres en geen hyves of facebook hier. Ik zit er echt niet op te wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven