Het kasteel
maandag 28 december 2009 om 23:58
dinsdag 29 december 2009 om 00:03
Ze is stoer!
Ik denk dat ik gegild had.
Sterker nog; ik heb gegild toen ik mijn ouders betrapte.
Waar ze is godsjezusnaam mee bezig dachten te zijn, dat ik er eeuwigdurende mentale schade aan over zou houden, en dat ze een stelletje egoïsten waren dat ze zoiets verwerpelijks deden terwijl er kinderen in de buurt waren.
Mijn ouders hebben erg onder mij geleden,
Ik denk dat ik gegild had.
Sterker nog; ik heb gegild toen ik mijn ouders betrapte.
Waar ze is godsjezusnaam mee bezig dachten te zijn, dat ik er eeuwigdurende mentale schade aan over zou houden, en dat ze een stelletje egoïsten waren dat ze zoiets verwerpelijks deden terwijl er kinderen in de buurt waren.
Mijn ouders hebben erg onder mij geleden,
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 29 december 2009 om 00:51
Sterkte M'anas!
Ik onthou nauwelijks dromen. In Mijn laatste week wel, trouwens, hele hefitge, lucide dromen. Hadden volgens mijn dromenboek allemaal te maken met het loslaten van stress, het losmaken van een omgeving en het hervinden van Zelf.
Da's gelukt. Meditatief koken doet wonderen
Echt. Waarlijk. Du moment dat ik in de stress schiet, pak ik een pannetje en verzin ik wat er in moet. Dat scheelt zoveel!
Ik onthou nauwelijks dromen. In Mijn laatste week wel, trouwens, hele hefitge, lucide dromen. Hadden volgens mijn dromenboek allemaal te maken met het loslaten van stress, het losmaken van een omgeving en het hervinden van Zelf.
Da's gelukt. Meditatief koken doet wonderen
Echt. Waarlijk. Du moment dat ik in de stress schiet, pak ik een pannetje en verzin ik wat er in moet. Dat scheelt zoveel!
dinsdag 29 december 2009 om 08:05
Ik blijf zeven uur s ochtends te vroeg vinden!
**gaapt**
Iemand koffie?
Ik wil noooooit betrapt worden door mijn kroost. Ik kan sex ook ruiken, maar hou mezelf voor dat ik dan gewoon een kruidige man zonder deo op een zomerse dag ruik. Want zo ruikt sex, vind ik.
djiez, ik heb nog niet eens ontbeten!
**gaapt**
Iemand koffie?
Ik wil noooooit betrapt worden door mijn kroost. Ik kan sex ook ruiken, maar hou mezelf voor dat ik dan gewoon een kruidige man zonder deo op een zomerse dag ruik. Want zo ruikt sex, vind ik.
djiez, ik heb nog niet eens ontbeten!
dinsdag 29 december 2009 om 08:25
Het is ook vroeg.
Dus ja koffie .
Grappig Tila dat koken zo stressverlagend werk.
Een kruidige man zonder deo op een zomerse dag, dat klinkt poetisch zo op de vroege morgen. Laatste dagje werken van het jaar op suupstad werkplek. Morgen op andere werkplek via de luchthaven zodat ik mijn koffer op de heenweg al kan droppen.
Marie minder misselijk wakker geworden?
Dus ja koffie .
Grappig Tila dat koken zo stressverlagend werk.
Een kruidige man zonder deo op een zomerse dag, dat klinkt poetisch zo op de vroege morgen. Laatste dagje werken van het jaar op suupstad werkplek. Morgen op andere werkplek via de luchthaven zodat ik mijn koffer op de heenweg al kan droppen.
Marie minder misselijk wakker geworden?
dinsdag 29 december 2009 om 08:34
**geeft koffie aan Suup**
Die kruidige man mag dan poetisch klinken, zo ruikt ie niet
Je mooie nieuwe koffer?
Echt, ik hoef geen mantra, ik hoef niet lotushouding, ik hoef geen yoga, of ademhalingstherapie, geef me wat te snijden, een pannetje, wat kruiden en ik ontspan. Heerlijk
Ik was het vergeten, dat ik daar zo blij en kalm van word.
Die kruidige man mag dan poetisch klinken, zo ruikt ie niet
Je mooie nieuwe koffer?
Echt, ik hoef geen mantra, ik hoef niet lotushouding, ik hoef geen yoga, of ademhalingstherapie, geef me wat te snijden, een pannetje, wat kruiden en ik ontspan. Heerlijk
Ik was het vergeten, dat ik daar zo blij en kalm van word.
dinsdag 29 december 2009 om 08:47
Ja uiteraard mijn mooie nieuwe koffer. Volgestouwd met drie pakken oliebollenmix en pindakaas en sandwichspread. En warme voor mij natuurlijk. Het is daar koud.
Een man die naar seks ruikt, zeker als die seks met mij heeft plaatsgevonden kan best heel opwindend zijn.
Ben een beetje obsitinaat zo vroeg op de morgen geloof ik .
Tijd om in de tram te stappen.
Een man die naar seks ruikt, zeker als die seks met mij heeft plaatsgevonden kan best heel opwindend zijn.
Ben een beetje obsitinaat zo vroeg op de morgen geloof ik .
Tijd om in de tram te stappen.
dinsdag 29 december 2009 om 09:27
dinsdag 29 december 2009 om 13:06
~kruipt onder de kerstballen en tissues vandaan~
Ik ruik op dit moment helemaal niks, en zo te lezen vind ik dat niet zo erg .
Ben beetje navelstaarderig van gekwakkel, gehoest en gesnotter, in combinatia met estafette-verkouden kindjes en daardoor veel Maahaahaahaammaaaaaa midden in de nacht en nu ook GG ziek met iets onduidelijks. Word nu wel heel erg wintersuf, maar fysiek voelt veel ondernemen nou niet echt als een optie, dus ik laat het maar even zo. Eerste weekend van het nieuwe jaar naar Brussel met GG (als beter genoeg) in het wonderschone appartement van de Politieke Vriendin, en dat gaat dan het begin van een Enorm Stijgende Lijn zijn, zo niet; dan toch. Zo.
Kasteeldate Chez Marie: ik ben helemaal voor! En 23/1 heb ik ook al in mijn agenda gezet, het is zowaar een Zoonloos weekend, dat maakt het allemaal wat makkelijker ook nog
Tila, wat fijn al die rust en dat geluk bij koken .
Ik ruik op dit moment helemaal niks, en zo te lezen vind ik dat niet zo erg .
Ben beetje navelstaarderig van gekwakkel, gehoest en gesnotter, in combinatia met estafette-verkouden kindjes en daardoor veel Maahaahaahaammaaaaaa midden in de nacht en nu ook GG ziek met iets onduidelijks. Word nu wel heel erg wintersuf, maar fysiek voelt veel ondernemen nou niet echt als een optie, dus ik laat het maar even zo. Eerste weekend van het nieuwe jaar naar Brussel met GG (als beter genoeg) in het wonderschone appartement van de Politieke Vriendin, en dat gaat dan het begin van een Enorm Stijgende Lijn zijn, zo niet; dan toch. Zo.
Kasteeldate Chez Marie: ik ben helemaal voor! En 23/1 heb ik ook al in mijn agenda gezet, het is zowaar een Zoonloos weekend, dat maakt het allemaal wat makkelijker ook nog
Tila, wat fijn al die rust en dat geluk bij koken .
dinsdag 29 december 2009 om 14:28
En ik zat maar te zoeken naar die datum die ik nergens zag staan .
Wat zijn de plannen? Avond'lijke gezelligheid of een meer overdagdate (en dan wellicht met het minderjarige grut dat zo her & der aan ons kleeft)? Overdag kan overigens zomaar uitmonden in avond, bij mij tenminste wel
Kijk, alleen al dénken over daten geeft alweer energie
~niest nog eens discreet in de fruitmand en schilt een tissue~
Wat zijn de plannen? Avond'lijke gezelligheid of een meer overdagdate (en dan wellicht met het minderjarige grut dat zo her & der aan ons kleeft)? Overdag kan overigens zomaar uitmonden in avond, bij mij tenminste wel
Kijk, alleen al dénken over daten geeft alweer energie
~niest nog eens discreet in de fruitmand en schilt een tissue~