3000+ deel 16 alweer!

30-12-2009 21:10 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!

Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Ja Boog, achterlijk dom gedoe.
Maar hier had ik nog niet gepost, dacht alleen vanavond even lezen.

Weet het gewoon niet meer, stonden geen hoofdletters in de titel in ieder geval. hoog uit eentje.
Ja idd wat een gedoe.
Heb mij best gedaan en geklaagd, niet dat daar naar geluisterd word.
en het is me nog steeds niet duidelijk wat nou precies de hele oorzaak van alles is.. want het is de afgelopen dagen al rumoerig op het mod topic zag ik..
Voel mij opeens een beetje schuldig, ben nl een topc binnengerend, over mereltjes die aan het zingen waren, en geschreven dat de engeltjes ook aan het zingen waren.
Ik heb ook wel wat geschreven....ach, helpt toch niet, of we doen weer aan vriendjespolitiek. Wat ik niet doe vind het gewoon raar.

Misschien wel dat je er nu meer bij betrokken bent en ik het ander niet zo in de gaten gehad zou kunnen hebben.
Ja Boog, en dat is wat mij stoort, dat iedereen hier maar van alles kan neerplempen, domme topics openen, de engels voor alles en nog wat uitmaken. en als Bam en Floor, wat zeggen wat allemaal best wel meeviel, dan krijgen ze een ban.
De oorzaak is dat ze sowieso alledrie al een waarschuwing op hun naam hadden.

Er is wat(of veel dat weet ik niet) off topic gepost op het mod-topic, en na een waarschuwing dat er een waarschuwing uitgedeeld zou worden aan diegene die nu nog OT zou posten, is dat door alledrie gedaan.

En twee waarschuwingen is een ban van twee weken.
ben benieuwd wat er morgen gebeurt.. .. vind dat de angels wat fel hebben gereageerd (ook al werd er inderdaad wel flink gereld), maar die kunnen uiteraard ook geen stapje terugdoen nu.. want dan is dat gezichtsverlies..
Beetje rigoreus.

Je kan ook waarschuwen en doorverwijzen naar beleid, even laten sudderen en klaar toch?

Maar misschien denk ik te simpel.
sinds mijn WS volg ik die topics een beetje, ja je moet het een beetje voor zijn, en dit was dus echt niet terecht.
En dat is het denk ik vooral, een statement, gezichtsverlies etc.
quote:iry schreef op 31 december 2009 @ 03:17:

De oorzaak is dat ze sowieso alledrie al een waarschuwing op hun naam hadden.

Er is wat(of veel dat weet ik niet) off topic gepost op het mod-topic, en na een waarschuwing dat er een waarschuwing uitgedeeld zou worden aan diegene die nu nog OT zou posten, is dat door alledrie gedaan.

En twee waarschuwingen is een ban van twee weken.Ja en ik vind dat met twee maten meten, ben ook wel eens op een topic geweest waar een engel dat zei, maar niet deed.
Nou ja, heb het op beleid ook al geschreven, iedereen staat tegenwoordig zo op scherp, en dan krijg je actie reactie.En dat doen de Angels net zo goed.

En ik weet dat het vrijwillerswerk is en een hondebaan, maar er zou haast een cursusje comunnicatietrainig aan vastgeplakt kunnen worden.
Klopt de ene engel is strenger dan de ander, en zo is het consequentiezout het leven in geroepen, en dan krijg je weer dat hoofdletter flauwekul.
Ja idd gezichtsverlies, statement, maar dan wel degene pakken waarvan je weet dat die niet de eigenlijke boosdoeners zijn, en zich toch wel weer aanpassen op het forum, zonder daar weer een rel over te schoppen.
Yeps.
Nou heb ik geen zin meer hoor, zit me weer boos te maken, terwijl ik had besloten vroeg te slapen, beetje structuur aan te brengen in mijn leven en nu is het alweer 4,27
.
Ja dacht ook, nu maar vroeg naar bed dan...maarja.
Laatste sigaretje en dan ga ik toch slapen.

Anders hou ik het morgen niet vol laat op te blijven *proest*
MMM wil reageren, maar doe het niet, nee Ier we houden erover op, kom gaan we nog een rondje over het forum rennen, en dan slapen.

Met jou gaat het een beetje beter nu?
.
Ja het gaat weer wat beter dan vanmiddag, was echt van de kaart zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven