Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Ontspannen wat is dat ook al weer Mims?

Komt goed. Wandelen in de sneeuw ook. Buiten roken dat is minder . Ga ik maar even doen.
Ik kan behalve komend weekend heel januari eigenlijk niet,,,

Dank, Bentetje! Hetzelfde voor jou en de jouwen!
Mamasuup en ik vandaag lekker in de buurt wat gewandeled. Broer en de familie naar een park om te sleeen. Belt broer net op, was Neef zijn andere neef gevolgd het ijs op, is ie door het ijs gezakt, gelukkig stond er iemand naast die hem er gelijk weer uit kon vissen, maar tjee wat een schrik.

Avonturen hier hoor
Tjee Tila volle agenda zeg.
Ik kan komend weekend ook, maar dan zijn Lil en Suup er weer niet.....

Hahahahahahahaha, die Mops, grappig!

Suup: Neef door het ijs gezakt? Jeminee, da's mooi schrikken, zeg.

De Freule is een persoonlijk jaaroverzicht aan het maken van 2009, schattig: "Eigenlijk zijn er dit jaar wel veel leuke dingen gebeurd, he mama?". En dat klopt inderdaad, 2009 was een goed jaar voor ons en ik hoop dan ook dat dat in 2010 gewoon doorgaat.
.
Komend weekend schaatsen dan?

Je kunt nl nu nog precies 3/4ier kaasfondue halen.

Schrik voor Neef!

En een volle agenda voor 2010... het is nog niet eens begonnen!

Zal ik je even mailen Lil?

(Blerk, werk)

Ik zei vroeger teegn Kjongen als ik op Vivia zat, dat ik aan het werk was.

Nu zit ik op het werk, en wat doe ik?

Precies.

Ik lieg nooit.
Ik ga naar huis.

Allemaal een heerlijke avond, weekend, jaar toegewenst!

HAPPY NEWYEAR
Ja, zo zei Dochter onlangs tegen mij: "Hee, als jij werkt dan staat er vaak zo'n meisje op je scherm, daar aan de zijkant"

Laat Mops maar niet die afbeelding van Anouk met dat in elkaar gebeukte gezicht zien... Daar is Zoon nog erg van geschrokken op het station een x, het hing er ook wel erg meer dan levensgroot. La Mops met gouden tanden vind ik dan wel weer een erg geestig idee .

Sjonge, Neef door het ijs! Die zal wel even bekomen zijn van schaatsfantasieën?
Hehehehe, forummen in de baas z'n tijd, foei!

Lieve lieve schatten, een heerlijke jaarwisseling, in een mooi nieuw jaar waarin alles alleen maar beter kunnen worden,

~~en een kus van Mims~~

en nog meer mooie dingen en geluk en gezondheid en liefde en pret en plezier en lol trappen en zo. En prosecco. En chocola, en drop, en oesters en foie gras en hele lekkere kaasjes en pasta pesto en stoplichten die altijd op groen gaan, parkeerplekjes die voor je neus opdoemen, treinen die op jouw tijd rijden en hier en daar - en dan vooral daar - af en toe eens een zoen.

~~en sushi, zegt Mims~~

Oh. We moeten catannen. En garnalen eten.

Dag lieve schatten! Dank voor een geweldig jaar!

Enzo.
Mimsey zegt:

Wat Tila zeg, dus.

Ze pesten ons met Catan!
Mimsey zegt:

Ik haaaaaaaat catan*.

En iedereen speelt vals*.

Behalve Tila.

Die is lief.

En schenkt prosecco in.

En maakt visbroodjes.

En zoent haar lief voor graan.

*dat we slechts 2 punten hebben behaald in een heel spelletje kleurt mijn mening overigens totaaaaaal niet
Lol meiden. Dat klinkt goed! Is het nou nog geen 12uur? Heb moeite mijn ogen open te houden ondanks vol broerhuis, straks naar buiten. Er brandt al flink kampvuur in het park. Neef lijkt niets te hebben overgehouden aan duik. Maar erover praten doet ie niet. Zo ik ga weer verder met proberen niet in slaap te vallen.
Gelukkig nieuwjaar!

Mijn sms doettutniet, dus bij deze: ik vind jullie geweldige vrouwen! Al het beste voor het nieuwe jaar!
Gelukkig nieuwjaar!

Het sneeuwde toen het 12 uur werd, helemaal mooi om het nieuwe jaar in te gaan. Ik zal morgen even een toepasselijke foto ondergronds zetten.

Voor nu drink ik nog heerlijke sekt uit deze streek en zeg tegen jullie:

Proost!
Hai lieverds, welkom in het mooie nieuwe jaar! Luuuuuuvjoeoeoeoe. Met kussen. (Foto's van een vuurwerkende Dotta op de vriendjessite )
*zingt heel hard Happy Newyear van Abba* Klapzoenen voor alle Kasteeldames!

Hier een hele rustige jaarwisseling gehad. Gewoon bij wat vrienden op de bank met champ en kaasjes, om 00:00 even naar het vuurwerk gekeken op straat en toen nog naar een ander vriendinnetje gewandeld. Vervolgens had ik vrij snel (naar omstandigheden) een taxi naar huis en lag lekker om 03:00 op bed. Nu een beetje bijkomen en vanavond bij ouders eten, de nieuwjaarsborrel in stamkroeg sla ik (in de categorie: verstandig en op mezelf letten) even over.
Gelukkig Nieuwjaar Kasteelse Dames!!

Een heel gelukkig, gezond, succesvol, warm en vrolijk 2010, dames! Moge al het goede uit 2009 voortgezet worden en al het nare in 2009 blijven. Kussen!
.
Ik wens jullie dat allemaal oooooook!

Het was zo leuk, het was zo leuk!

Ik heb aan mims d'r kont mogen zitten. Zij aan mijn benen. Lief vergiste zich bijna in welke kont te aaien, aangezien Mims en ik dezelfde pyjama's hebben

Wel eens twee lieve meisjes naast elkaar in bed zien liggen slapen? Zooooo lief!

Slappe lach gehad. Meerdere keren. Prosecco gedronken, meerdere flessen. Het is ook net limoonaaj, dat spul.

En vandaag was MK kotsziek. Vroeg met een heel bleek bekkie of ze alsjeblieft toch naar Opa en Oma mocht. Dus die heeft heel lief, met bleek bekkie en emmertje binnen handbereik, zitten spelen.

Mijn oma zag je op tv, Suup. En die had een bommetje te droppen: ze gaat verhuizen. Naar een flat. Vanuit het huis waarin ik ben groot gegroeid, waar ze altijd al woonde, met die heerlijke tuin en die geweldige trap, waar ik zo vaak gelogeerd heb dat ik echt wel weet waar alles ligt.

En waarom? Omdat haar beste vriendin vreselijk ziek is geweest, en niet meer naar huis mag, omdat ze de trap niet op kan. En die dus met bloedspoed een appartement heeft gezocht. En oma beseft dat ze ook van alles kan krijgen, en wil niet met bloedspoed iets moeten doen. Dus dan maar zo.

Ik vind haar superslim en ijzersterk, maar het idee dat er ooit andere mensen in haar huis gaan wonen... dat wil er niet echt in, nog...
Lieve Kasteelvrouwen, ik proost mee op een heel gezond, gezellig, liefdevol nieuw jaar!

Gluren kan op de Vriendjessite, ben nog niet bijgelezen maar hoop dat jullie allemaal een hele leuke dag hebben gehad en dat dit de eerste uit een rij van 365 was.
En Tila heeft een partij lekkere benen!
Wat wilde ik nou toch typen?
Was ik op tv Tila?

Of was het al van langer geleden?

Heftige beslissing van je oma. Maar wel heel wijs denk ik. En ik snaop dat het voor jou heel moeilijk is, maar met bloedspoed een oma moeten verhuizen is ook niet leuk.

Fijn dat jullie leuke avond hebben gehad in Ubervinex.

Alle avonden klinken ook heel fijn. En ook fijn dat Boes weer terug is uit Londen.

Hier in boerstad is het allemaal heel relaxed. Vanavond naar en nieuwjaarsconcert geweest samen met mama, broer en schoonzus. Was min verjaardagscadeautje voor mijn moeder. In een hele mooie kerk. Geluid was niet helemaal geweldig, het orkest zat te laag om de hele kerk goed te vullen qua geluid, maar ze speelden wel heel mooi. Laatste stuk was winter van Vilvaldi en toen moest ik huilen, zo fijntjes werd dat opgevoerd, ging rechtstreeks mijn hart in.

Daarna nog in een leuk cafeetje wat gedronken en nu zijn we net terug in het appartement. Morgen avond komen papa-suup en stiefmam aan dus dan wordt het helemaal dolle boel hier. Oh wat ben ik blij dat ik in een apart appartement zit . Maar verder is het wel allemaal heel gezellig. En ook zolekker dat ik een onbeveiligde draadloze verbinding heb gevonden waar ik op kan inernetten.

Truste meiden
Was een tijdje terug, Suup

jammer dat de akoestiek niet top was. Aan de andere kant: als dat het wel was geweest, had je misschien nog veel harder moeten huilen!

Netwerkjatter Slapen al die mensen straks in broerhuis? Dat wordt echt wel druk!

Bloes! je bent er weer! Gelukkig nieuwjaar!

Wisten jullie dat Mims een waanzinnig gespierde kont heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven