Saai!
donderdag 31 december 2009 om 15:50
Lieve saaie meiden, voor één keer wil ik jullie niets saais toewensen.. Ik hoop dat 2010 voor jullie een geweldig jaar zal worden met veel liefde, gezondheid en geluk!
Hele fijne avond vanavond, ook voor degene die moeten werken!
Hele fijne avond vanavond, ook voor degene die moeten werken!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
donderdag 31 december 2009 om 19:01
Hmm berichtje foetsie, saai zeg!
La Vie met rozen voor jou exact hetzelfde een heerlijk jaar, met saaie liefdevolle momenten, met ontzettend veel geluk en vooral een goede gezondheid. Dat al je wensen maar uitmogen komen het komend jaar (en natuurlijk ook voor alle saaie andere elfjes hier, maar dat lijkt me zo saai dat ik dat toch niet hoef te schrijven he)
Snjookje wat een heerlijke saaie bollen en flappen zeg!!! Jammie
La Vie met rozen voor jou exact hetzelfde een heerlijk jaar, met saaie liefdevolle momenten, met ontzettend veel geluk en vooral een goede gezondheid. Dat al je wensen maar uitmogen komen het komend jaar (en natuurlijk ook voor alle saaie andere elfjes hier, maar dat lijkt me zo saai dat ik dat toch niet hoef te schrijven he)
Snjookje wat een heerlijke saaie bollen en flappen zeg!!! Jammie
zaterdag 2 januari 2010 om 11:26
zaterdag 2 januari 2010 om 19:13
zondag 3 januari 2010 om 11:57
Hier nog steeds geen sneeuw (1 cm telt niet), het is wel koud en helder vriesweer, hardstikke saai dus.
Des: dat lijkt mij de moeilijkste combi, laat werken, direct je bed in en slapen (als dat lukt) en dan 's ochtends weer fris en fruitig op om aan de slag te gaan. Petje af hoor.
Hier is kerst pas 6 januari afgelopen...
Des: dat lijkt mij de moeilijkste combi, laat werken, direct je bed in en slapen (als dat lukt) en dan 's ochtends weer fris en fruitig op om aan de slag te gaan. Petje af hoor.
Hier is kerst pas 6 januari afgelopen...
Snjókorn falla, á allt og alla