lekker zuipen met oud en nieuw

28-12-2009 14:01 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan julie ook los op oudjaarsavond? En knalt er dure champagne, of goedkope meuk?
Na de koffie is er de fris,en daarna de Baileys,vervolgens de champagne.En daarna is het wat de buren allemaal in huis hebben,champagne ,rode wijn!
Eh. Rivella

Maar die knalt niet
quote:Zamirah schreef op 29 december 2009 @ 17:48:

Prosecco van de ALDI.

Bij mijn Aldi al een hele tijd uit het assortiment.

Heb 1 rose prosecco nog staan, maar haal morgen nog wel even cava.
Wij drinken Asti! Lekker zoet en knalt goed!
Hier zal de hoeveelheid alco wel mee gaan vallen, maar om 00.00uur gaat de prosecco knallen en beetje opgeleukt met wat sour apple likeur
Ik ben niet zo'n drinker. Ik vind het wel lekker maar ik val altijd standaard in slaap na gemiddeld één of twee glazen. Gistermiddag laat begonnen met Port, toen in slaap gevallen, wakker geworden om 10 seconden vóór 12 uur en toen verder gegaan met champagne. En nu voelt het alsof ik mijn hoofd van mijn romp af kan schroeven.
Gisteren om 9u begonnen met bier, rond 12 uur over op een lekkere Pommery, daarna over op alles in flessen dat nog bij ze in de kast stond (we hebben zelfs een rose canei gevonden ), daarna stappen en dus weer over op bier, daarna DOMDOMDOM besloten dat rode wijn een goed idee was.

En nu ben ik twee paracetamolletjes verder en zit ik als een zombie maar een beetje te forummen omdat ik dan in ieder geval niet hoef te bewegen
Dat zeg ik....
We hebben Freixenet op.
Zelf een sapje en een slok champagne op, en de rest van het feestgedruis hier, bier, rode wijn, witte wijn, rose, vieux, en gluhwein
Heb heerlijke roze champagne gedronken om twaalf uur.

Daarvoor had ik al 3/4 kwart fles rose prosecco soldaat gemaakt.

Het was best duur spul...maar was dan ook geheel katerloos op 1 januari..dat dan weer wel.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven