navigatiesysteem (tomtom), goedkoop en goed?
maandag 4 januari 2010 om 20:53
hoi,
ik wil graag een tom tom of een navigatiesysteem van een ander merk...
de prijzen vallen me alleen zo tegen...
ik zal hem niet zo vaak gebruiken maar voel me een stuk zekerder als ik alleen op pad ga.
ik wil er ook wel een 2e hands... ik wil wel een goede en misschien is er een die ook in het buitenland gebruikt kan worden stiekem ook wel handig?!
alle tips zijn welkom!!! dank jullie wel!
ik zal hem niet zo vaak gebruiken maar voel me een stuk zekerder als ik alleen op pad ga.
ik wil er ook wel een 2e hands... ik wil wel een goede en misschien is er een die ook in het buitenland gebruikt kan worden stiekem ook wel handig?!
alle tips zijn welkom!!! dank jullie wel!
maandag 4 januari 2010 om 20:58
Voor wat je krijgt is de goedkoopste Tom Tom niet duur. Denk aan de benzinebesparing die het je oplevert omdat je altijd de kortste of snelste route uitgestippelt krijg. Denk aan de boetes die je niet meer hoeft te betalen omdat je op tijd gewaarschuwd wordt voor de vaste camera's.
Als je hem ook in het buitenland wil gebruiken dan zal de prijs wat hoger liggen natuurlijk.
Dus ja, tips? Neem de goedkoopste Tom Tom. Is goed genoeg voor wat je wilt.
Als je hem ook in het buitenland wil gebruiken dan zal de prijs wat hoger liggen natuurlijk.
Dus ja, tips? Neem de goedkoopste Tom Tom. Is goed genoeg voor wat je wilt.
maandag 4 januari 2010 om 21:02
quote:JohnnyCake schreef op 04 januari 2010 @ 20:58:
Voor wat je krijgt is de goedkoopste Tom Tom niet duur. Denk aan de benzinebesparing die het je oplevert omdat je altijd de kortste of snelste route uitgestippelt krijg. Denk aan de boetes die je niet meer hoeft te betalen omdat je op tijd gewaarschuwd wordt voor de vaste camera's.
Dus ja, tips? Neem de goedkoopste Tom Tom. Is goed genoeg voor wat je wilt.Vuile aso hardrijder.
Dus ja, tips? Neem de goedkoopste Tom Tom. Is goed genoeg voor wat je wilt.Vuile aso hardrijder.

maandag 4 januari 2010 om 21:32
quote:ilske79 schreef op 04 januari 2010 @ 20:53:
hoi,
Hoezo vallen de prijzen tegen?? Vind je die dingen nog steeds zo duur? Navigatiesystemen zijn het afgelopen jaar juist enorm in prijs verlaagd, en dus (bijna) voor iedereen betaalbaar...
Hier trouwens een TT IQroutes voor heel Europa! Prima apparaatje
hoi,
Hoezo vallen de prijzen tegen?? Vind je die dingen nog steeds zo duur? Navigatiesystemen zijn het afgelopen jaar juist enorm in prijs verlaagd, en dus (bijna) voor iedereen betaalbaar...
Hier trouwens een TT IQroutes voor heel Europa! Prima apparaatje
maandag 4 januari 2010 om 21:35
Twee keer tanken is duurder............ je kunt op de tomtomsite ook gereviseerde tomtoms kopen, met gewoon garantie ed.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 4 januari 2010 om 23:25
ik heb nu een tomtom, maar ik zoek een nieuwe, want deze is best oud en hij kent al heel veel wegen niet meer, elke keer rijd ik volgens Tom in de polder, terwijl ik gewoon op de sneweg zit 
Hebben die goedkopere merken ook zoekfuncties naar nuttige plaatsen, bezinestations, toeristische plekken, restaurants, winkels etc... Dat gebruik ik best vaak.

Hebben die goedkopere merken ook zoekfuncties naar nuttige plaatsen, bezinestations, toeristische plekken, restaurants, winkels etc... Dat gebruik ik best vaak.
maandag 4 januari 2010 om 23:31
Negen van de tien, wat zeg ik 99 van de 100 ritten zijn gewoon over routes die ik al jaren rij. Daar heb ik niet zo een ding voor nodig. Bovendien mis je het overzicht als je de tomtom gebruikt. De dichtsbijzijnde pomp of pinautomaat is een dure en onnodige grap.
Kortom, gewoon een kaart bij de ANWB halen als je op vajantie gaat.
Kortom, gewoon een kaart bij de ANWB halen als je op vajantie gaat.
dinsdag 5 januari 2010 om 15:55
quote:bio schreef op 04 januari 2010 @ 23:25:
ik heb nu een tomtom, maar ik zoek een nieuwe, want deze is best oud en hij kent al heel veel wegen niet meer, elke keer rijd ik volgens Tom in de polder, terwijl ik gewoon op de sneweg zit
Hebben die goedkopere merken ook zoekfuncties naar nuttige plaatsen, bezinestations, toeristische plekken, restaurants, winkels etc... Dat gebruik ik best vaak.Yep

Hebben die goedkopere merken ook zoekfuncties naar nuttige plaatsen, bezinestations, toeristische plekken, restaurants, winkels etc... Dat gebruik ik best vaak.Yep