verwijderen kaarsvet? (andjivie haha!)

donderdag 7 januari 2010 om 01:09
Ex knoeide ooit kaarsvet over de vloerbedekking. Hij vroeg me wat hij dan moest doen. Ik had dus de bovenstaande gouden tip. Alleen jammer dat hij zo slecht luisterde, want de volgende avond kwam ik thuis, terwijl hij de vloer aan het strijken was! Had het hele keukenrol verhaal niet helemaal meegekregen. . .
donderdag 7 januari 2010 om 01:12
quote:bloem1980 schreef op 07 januari 2010 @ 01:09:
Ex knoeide ooit kaarsvet over de vloerbedekking. Hij vroeg me wat hij dan moest doen. Ik had dus de bovenstaande gouden tip. Alleen jammer dat hij zo slecht luisterde, want de volgende avond kwam ik thuis, terwijl hij de vloer aan het strijken was! Had het hele keukenrol verhaal niet helemaal meegekregen. . .Wat aandoenelijk Bloem, dat kan alleen een man
Ex knoeide ooit kaarsvet over de vloerbedekking. Hij vroeg me wat hij dan moest doen. Ik had dus de bovenstaande gouden tip. Alleen jammer dat hij zo slecht luisterde, want de volgende avond kwam ik thuis, terwijl hij de vloer aan het strijken was! Had het hele keukenrol verhaal niet helemaal meegekregen. . .Wat aandoenelijk Bloem, dat kan alleen een man
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

donderdag 7 januari 2010 om 01:21
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 21:19:
keukenrol erop leggen en erover heen met je strijkijzer.
En natuurlijk wel eerst het strijkijzer warm laten worden he??
Ik gaf deze tip ooit aan een vriendin, die me later opbelde met de mededeling "het werkt niet"... Had ze een "koud" strijkijzer gebruikt...
keukenrol erop leggen en erover heen met je strijkijzer.
En natuurlijk wel eerst het strijkijzer warm laten worden he??
Ik gaf deze tip ooit aan een vriendin, die me later opbelde met de mededeling "het werkt niet"... Had ze een "koud" strijkijzer gebruikt...