Hoe kom ik los van mijn stoeipoes imago
donderdag 7 januari 2010 om 13:56
Word door mannen enkel en alleen gezien om mee te stoeien...
Snap ook niet waar het aan ligt...
Niet dat ik bij de 1e date al in bed beland. Maar vaak bij de eerste ontmoeting hebben zij al zo een beeld bij mij gevormd.
Nog meer dames die hier last van hebben....
Zo bouw ik nooit iets serieus op, omdat ik alleen maar voor de fun ben.
Snap ook niet waar het aan ligt...
Niet dat ik bij de 1e date al in bed beland. Maar vaak bij de eerste ontmoeting hebben zij al zo een beeld bij mij gevormd.
Nog meer dames die hier last van hebben....
Zo bouw ik nooit iets serieus op, omdat ik alleen maar voor de fun ben.
donderdag 7 januari 2010 om 14:03
Ja, hier nog een! Ik ben goed opgeleid, geen domme meid, heb een normaal leventje, niks bijzonders eigenlijk. Toch zien (vooral mannen) mij als een stoeipoes, lekker ding, lekker wijf enz.
Ik heb hiervan altijd wel gebaald. Ik ben nl. goed opgeleid, geen domme meid, heb een normaal leventje, niks bijzonders eigenlijk. Ik heb echter het stereotype uiterlijk dat bij een stoeipoes hoort.
Ik denk dus toch dat het om je uiterlijk gaat! Ik ben qua gedrag nl. het tegenovergestelde van een stoeipoes. Is het bij jou mss ook je uiterlijk?
Ik wordt nu wat ouder en merk dat de aandacht verslapt. Prima.. houden zo!
Ik heb hiervan altijd wel gebaald. Ik ben nl. goed opgeleid, geen domme meid, heb een normaal leventje, niks bijzonders eigenlijk. Ik heb echter het stereotype uiterlijk dat bij een stoeipoes hoort.
Ik denk dus toch dat het om je uiterlijk gaat! Ik ben qua gedrag nl. het tegenovergestelde van een stoeipoes. Is het bij jou mss ook je uiterlijk?
Ik wordt nu wat ouder en merk dat de aandacht verslapt. Prima.. houden zo!
donderdag 7 januari 2010 om 14:06
donderdag 7 januari 2010 om 14:06
donderdag 7 januari 2010 om 14:08
Ik heb een vriendin, een schat van een meid, die in haar contact met mannen eigenlijk nooit verder komt dan kirren, flirten, met haar wimpers wapperen, teveel drinken en hem dan oneerbare voorstellen doet.
Zodra het een beetje serieus dreigt te worden haken de mannen altijd af, want door haar "kijk mij eens fun zijn" gedrag trekt ze ook bepaalde typen mannen aan.
Mannen die op zoek zijn naar een "stoeipoes" en niet naar meer.
Misschien is het bij jou ook zoiets en straal je al dan niet onbewust iets uit wat weer bepaalde mannen aantrekt,
Zodra het een beetje serieus dreigt te worden haken de mannen altijd af, want door haar "kijk mij eens fun zijn" gedrag trekt ze ook bepaalde typen mannen aan.
Mannen die op zoek zijn naar een "stoeipoes" en niet naar meer.
Misschien is het bij jou ook zoiets en straal je al dan niet onbewust iets uit wat weer bepaalde mannen aantrekt,
donderdag 7 januari 2010 om 14:14
En een typisch stoeipoes uiterlijk kun je vast omzetten naar een wat afstandelijkere aantrekkelijkere look. Een vriendin van mij heeft door de aanschaf van platte laarzen en een coltrui een totaal andere uitstraling gekregen: als je een supersexy uiterlijk hebt, hoef je gewoon minder uitdagende kleren aan, dus koop eens iets saais! Wat ook helpt is ouder worden, een boek lezen in openbare gelegenheden en mannen afwijzen die geen concrete dateplannen hebben. Zoals elninjoo zegt: geen drankje plus afzakkertje, maar een museum, een boswandeling, een dinertje of een concert graag.
donderdag 7 januari 2010 om 14:19
Suy, helemaal hoe ik ben. Niet met opzet. Maar van nature ondeugende blik denk ik. Het maakt niet uit wat ik aantrek al loop ik in mijn joggingsbroek. Zei mijn ex ook, maakt niet uit, al zit je als een slons op de bank. Ben ook niet zo zwaar beladen, maar anyways moet ik dan mijn persona veranderen?
En nickname, flauw, mijn echte naam lijkt hierop en ook op het plaatje...vandaar...
Zal mij in het vervolg muisje of musje noemen...
En nickname, flauw, mijn echte naam lijkt hierop en ook op het plaatje...vandaar...
Zal mij in het vervolg muisje of musje noemen...