Hoe kom ik los van mijn stoeipoes imago

07-01-2010 13:56 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Word door mannen enkel en alleen gezien om mee te stoeien...

Snap ook niet waar het aan ligt...

Niet dat ik bij de 1e date al in bed beland. Maar vaak bij de eerste ontmoeting hebben zij al zo een beeld bij mij gevormd.

Nog meer dames die hier last van hebben....

Zo bouw ik nooit iets serieus op, omdat ik alleen maar voor de fun ben.
Door jezelf geen stoeipoes te noemen en overal te roepen dat je baalt dat je zo snel te neuken bent
Niet meer stoeien?

To, heb je mannen/vrouwen wel eens gevraagd wat het is dat hen die conclusie doet trekken?Als je graag iets anders uit wilt stralen kun je misschien eens naar een stijlconsulente voor advies qua kleding/meke-up etc?
Door wat serieuzere activiteiten met 'n potentiele partner te ondernemen dan de kroeg en 'n afzakkertje bij hem of jou thuis waardoor de bedkansen toenemen.

Ga uit eten, naar theater, ga samen schaatsen o.i.d.
Kijk, dametje geeft met haar nick al een hele andere indruk

Verder eens met Elninjoo..
quote:domnaiefmutsje schreef op 07 januari 2010 @ 14:00:

Kijk, dametje geeft met haar nick al een hele andere indruk

Verder eens met Elninjoo..
Tja aan je avatar te zien.. Sorry flauw.

Misschien ligt het aan je blik, heb je (misschien onbewust)

een flirterige manier van kijken.
Hoe kan het dat ze bij de eerste ontmoeting hun beeld al gevormd hebben denk je?
Ja, hier nog een! Ik ben goed opgeleid, geen domme meid, heb een normaal leventje, niks bijzonders eigenlijk. Toch zien (vooral mannen) mij als een stoeipoes, lekker ding, lekker wijf enz.

Ik heb hiervan altijd wel gebaald. Ik ben nl. goed opgeleid, geen domme meid, heb een normaal leventje, niks bijzonders eigenlijk. Ik heb echter het stereotype uiterlijk dat bij een stoeipoes hoort.

Ik denk dus toch dat het om je uiterlijk gaat! Ik ben qua gedrag nl. het tegenovergestelde van een stoeipoes. Is het bij jou mss ook je uiterlijk?

Ik wordt nu wat ouder en merk dat de aandacht verslapt. Prima.. houden zo!
Hoe ben je aan dat imago gekomen?

Ben je jaren wèl een stoeipoes geweest?

Tja, dan is het zaak je vanaf nu serieuzer te gedragen en niet meer zo snel het bed in te duiken met je date.

Na een tijdje weten de mannen wel dat je niet meer zo makkelijk was als eerst.
Het zal toch grotendeels komen door hoe jij overkomt, jij bent ook de enige die er iets aan kan veranderen.

Je zegt dat je niet weet hoe het komt...probeer daar eens achter te komen. Is het je gedrag/kleding/de gesprekken die je voert met mannen?
Misschien je kledingstijl aanpassen?

Kan me voorstellen dat vrouwen waarbij de tieten uit hun bloesje puilen en de billen onder het te korte rokje uitkomen voor stoeipoes worden aangezien. Draag je 'n nette lange broek, 'n blouse en 'n blazer, krijg je vanzelf 'n serieuzer/zakelijker imago.
Hahaha stoeipoes imago!

Zie je er ook echt uit als een stoeipoes?

Als dat zo is moet je je misschien iets minder stoeipoezeriger kleden?
kleding, houding, en gedrag bepalen je imago. Imago veranderen is die zaken veranderen
Haar kort knippen en rood verven.

Drie kwart broeken gaan dragen met stevige schoenen er onder.

Geen jassen meer dragen, maar jacks van Human Nature (ANWB).

Echt, dan is het zo voorbij.
Ik heb een vriendin, een schat van een meid, die in haar contact met mannen eigenlijk nooit verder komt dan kirren, flirten, met haar wimpers wapperen, teveel drinken en hem dan oneerbare voorstellen doet.

Zodra het een beetje serieus dreigt te worden haken de mannen altijd af, want door haar "kijk mij eens fun zijn" gedrag trekt ze ook bepaalde typen mannen aan.

Mannen die op zoek zijn naar een "stoeipoes" en niet naar meer.

Misschien is het bij jou ook zoiets en straal je al dan niet onbewust iets uit wat weer bepaalde mannen aantrekt,
Meds, wat ben je mild deze januari dagen.
Aan de andere kant, hoe zou je het vinden als mannen helemaal niet seksueel geinteresseerd in je zouden zijn? Als je alleen maar gezien werd om mee te converseren op hoog intellectueel niveau
En een typisch stoeipoes uiterlijk kun je vast omzetten naar een wat afstandelijkere aantrekkelijkere look. Een vriendin van mij heeft door de aanschaf van platte laarzen en een coltrui een totaal andere uitstraling gekregen: als je een supersexy uiterlijk hebt, hoef je gewoon minder uitdagende kleren aan, dus koop eens iets saais! Wat ook helpt is ouder worden, een boek lezen in openbare gelegenheden en mannen afwijzen die geen concrete dateplannen hebben. Zoals elninjoo zegt: geen drankje plus afzakkertje, maar een museum, een boswandeling, een dinertje of een concert graag.
Heb ik een tijdlang ook mee gezeten. Maar je doet het toch echt zelf, tis toch echt wat je uitstraalt, hoe je reageert etc. Weet je dat te veranderen, zien ze je ook niet meer als een stoeipoes.
Perfectionisme is niet perfect...
Suy, helemaal hoe ik ben. Niet met opzet. Maar van nature ondeugende blik denk ik. Het maakt niet uit wat ik aantrek al loop ik in mijn joggingsbroek. Zei mijn ex ook, maakt niet uit, al zit je als een slons op de bank. Ben ook niet zo zwaar beladen, maar anyways moet ik dan mijn persona veranderen?

En nickname, flauw, mijn echte naam lijkt hierop en ook op het plaatje...vandaar...

Zal mij in het vervolg muisje of musje noemen...
Het lijkt me niet zo moeilijk om van zo'n imago af te komen. Draag geen rokken meer of strakzittende laaguitgeneden shirts. Of schoenen met hoge hakken en geen make-up. Ga voor de sportieve of meer zakelijke look. Probleem opgelost.
Hoe zet je dat om? Mijn moeder en tante hebben dat ook, soort van sexappael. Is ook niet erg, krijg meestal wel het aantrekkelijkste mannetje, maar ja dan wel om lol te hebben, soort van rebound girl.
Geloof me daar ligt het niet aan....

Al trek ik een Komo zak aan....

Moet maar zonnebrillen gaan dragen met verduisterende glazen.
quote:Cate schreef op 07 januari 2010 @ 14:21:

Geloof me daar ligt het niet aan....

Al trek ik een Komo zak aan....

Moet maar zonnebrillen gaan dragen met verduisterende glazen.Heb je een idee waar het wel aan zou kunnen liggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven