Voor een triviant....

vrijdag 8 januari 2010 om 00:03

vrijdag 8 januari 2010 om 00:26

vrijdag 8 januari 2010 om 00:32
Truste Stratego!
(Gistermiddag Stratego met dochter gespeeld...mijn uitleg was te goed want bij eerste spelletje was mijn vlag al snel ontdekt!)
Kwam door jouw naam dat ik dat spel te voorschijn haalde....en was reuze gezellig!
(Gistermiddag Stratego met dochter gespeeld...mijn uitleg was te goed want bij eerste spelletje was mijn vlag al snel ontdekt!)
Kwam door jouw naam dat ik dat spel te voorschijn haalde....en was reuze gezellig!
anoniem_64a37d22826df wijzigde dit bericht op 08-01-2010 00:35
Reden: vollediger zijn. Passie!
Reden: vollediger zijn. Passie!
% gewijzigd
vrijdag 8 januari 2010 om 00:33
quote:passiebloempje65 schreef op 08 januari 2010 @ 00:28:
Oudste heeft een werkstuk gemaakt over de chinese muur....ik heb dat "begeleid" zeg maar....nu wel heel verleidelijk om in zijn kamer te gaan rommelen maar hij slaapt al...
Ik zeg 6 kilometer.
Wie biedt meer of minder???Hij is honderden kilometers.
Oudste heeft een werkstuk gemaakt over de chinese muur....ik heb dat "begeleid" zeg maar....nu wel heel verleidelijk om in zijn kamer te gaan rommelen maar hij slaapt al...
Ik zeg 6 kilometer.
Wie biedt meer of minder???Hij is honderden kilometers.

vrijdag 8 januari 2010 om 09:28
De Chinese muur is 12000 li, 1 li staat voor een halve km.
Reken maar uit
Passiebloempje, wat leuk dat je Stratego hebt gespeeld met je dochter. Ik vond het vroeger ook altijd een leuk spel.
Bedenk me nu dat ik wel reclame maak met mijn nick...zou dat wel mogen
Reken maar uit
Passiebloempje, wat leuk dat je Stratego hebt gespeeld met je dochter. Ik vond het vroeger ook altijd een leuk spel.
Bedenk me nu dat ik wel reclame maak met mijn nick...zou dat wel mogen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 8 januari 2010 om 13:40
Oh sorry! Ik laat dit topic dus maar weer schieten, niet vaak genoeg aanwezig om te checken of het goede antwoord al is gegeven. Jammer, ik ben namelijk een kei in Triviant.
Maar Stratego had gelijk, inderdaad zijn de strepen van een tijger ook in het pigment van de huid te zien.
Veel plezier met het spelletje verder.
Maar Stratego had gelijk, inderdaad zijn de strepen van een tijger ook in het pigment van de huid te zien.
Veel plezier met het spelletje verder.
mahna mahna tuduuuudududu