postcode loterij 170 miljoen
maandag 11 januari 2010 om 21:45
Gezien het feit dat we met 17 miljoen mensen in Nederland wonen zou dat per persoon ongeveer op 10 miljoen uitkomen.
Buiten dat dat heel raar veel is (ik zeg verdeel de hele boel over iedereen en geen gezeik, iedereen rijk)
Vraag ik me ook het volgende af, als iedereen 10 miljoen zou krijgen en heel nederland dus 10 miljoen rijker zou zijn, gaat de waarde van het geld heel snel omlaag zodat iedereen weer middel inkomen heeft of is iedereen dan rijk.
Buiten dat dat heel raar veel is (ik zeg verdeel de hele boel over iedereen en geen gezeik, iedereen rijk)
Vraag ik me ook het volgende af, als iedereen 10 miljoen zou krijgen en heel nederland dus 10 miljoen rijker zou zijn, gaat de waarde van het geld heel snel omlaag zodat iedereen weer middel inkomen heeft of is iedereen dan rijk.
maandag 11 januari 2010 om 22:38
http://www.kladblok.nl/rekenmachine/rekenmachine.php
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.