Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
Nououou, je moet 'm wél als een U ophangen, anders valt het geluk eruit Dat dan weer wel. Maar dat heeft niets met roest te maken *roloog*

Waar ga je nou op trakterennn
Zo, huis is netjes, poppetje is in bad geweest. En nu nog koken. Poeh, ben moe.
.
Die knapzakjes zijn leuk!

En die schepjes ook!

Vind ik echt leuke ideeën. Bellenblaas heeft Daphne hier al in tig-voud staan, omdat dat een 'makkelijke' traktatie is.

Het is hier Koud. Ik wil niet eens weten hoe koud het is in Drenthe. Getverdemme. Ik Wil Lente.

Wij blijven vandaag lekker binnen. Beetje aanrommelen. Daphne vroeg net al of we vandaag lekker pyjama dag konden houden. Tuurlijk. Mama is de beroerdste niet

Fijn weekend allemaal! Doeg!
.
.
.
.
Nog eens up! Net op kraamvisite geweest. Dubbele kraamvisite, wij met óns popje naar hún popje

De visites komen vanaf nu eindelijk uit hun huisjes, gezellig! Hebben wat afspraken staan voor de komende tijd.

Man haalt Tris op uit school.

Verder geen nieuws, ja, dat ik die sneeuw meer dan zat ben, hopeloos!
Up, trusten allemaal!
Mooooooooooorning,

Zo Jac, jij was er ook vroeg/laat bij vannacht..... is de dame aan het spoken geslagen ?

Wat een verschil kan er tussen 2 kids zitten hé ?!

Is de wolk toch nog wel een beetje rose ?

Punkertje ik wacht nog steeds op foto's Hoe is het met je ? Beetje werk ? Of is het rustig op het moment ?

'Glaasje wijn' heeft een zoon gekregen met een oer-Hollandse naam (weet niet of ik die hier neer mag zetten)

DDDJ nog een tip: een vlinder uitknippen en plakken, het lijfje een doosje smarties oid en op de vleugels de tekst schrijven: "ik vlieg uit"

Of...

een klein potje met daarin een paar zaadjes en een voedingsbodempje (te koop bij de Action voor wat centen) een prikkertje er in en op een vlaggetje de tekst:' ik groei door"

Of...

een ballon met daarin een klein doosje snoepjes (er in doen als 'ie nog niet opgeblazen is) op de ballon met watervaste viltstift: "ik stijg op naar de basisschool"

Zit hier nog wat bij ?

Dikke x voor allen!
Ik vlieg uit, vind ik zó mooi! *noteert voor Tris*

Aan het spoken geslagen? Nee hoor, is standaard iedere nacht hahaha! Iedere nacht rond drieën vraagt ze een fles. Nou die krijgt ze hoor, kunnen wij gauw weer naar dromenland met zn allen

En de wolk is ontzettend roze! Ze is zó lekker frummelig en héél fijntjes, klein koppie, smaksnoetje, punkhaartjes. En zó gemakkelijk! Ligt daar de hele dag een beetje mooi te wezen in dr reiswieg
Wilde ik net reageren, ligt mijn hele keuken onder de hagelslag en de vlokken. Ik vond het al zo stil... Komen er twee chocolademondjes uit de keuken. Ik was nét aan het bellen met de tandarts en tegelijk aan het forumen haha. Och och, álle vlokken en álle hagelslag lag op de vloer, zat aan hun sokken en lag inmiddels in de bank

Over twee verschillende kindjes gesproken. Bo deed zulke dingen nou weer niet, ze zat volgens mij nooit aan de keukenkastjes. Tygo zit overal aan, verzint de meest idiote dingen en peutert alles stuk (behang op zijn kamer is er al gedeeltelijk af).

Wat een leuke ideeën staan hier!! Ongelofelijk, worden ze gewoon alweer 4!! Naar de basisschool, het is toch gewoon super stoer? Ik wil dat voor geen goud missen, ik denk dat ik een beetje ga huilen haha. Daarna ga ik het vieren met een grote kop koffie en een hele boel tijd voor mijzelf

Je roze wolk klinkt nog steeds zo super, Jac, wat heerlijk!!

Ik vind die van die vlinder ook zo super, A! Ik had die met het schepje al van mijn zus, was al druk aan het internetten over andere ideeën.

Nou, ik ga even wat doen vandaag, ik kom nogal traag op gang! We zijn afgelopen zondag teruggekomen van een weekend Duitsland (in dat huisje kwam ik al vanaf dat ik heel klein was). Wat een sneeuw!! En wat grappig om Bo en Tygo van diezelfde heuvel af te laten glijden als ik zo'n 20 jaar terug!
.
.
.
Whoehahahahaha Punkertje dat klinkt als een échte meid, wat een willetje (al weet ze soms niet echt wát ze wil )

't Is rustig hier, iedereen aan het genieten van het zonnetje ? Heerlijk om 'm weer eens te zien hé ?!

Zal zoooooo blij zijn als het weer 25 graden is en dus terrasjesweer :-D

We zijn er extreem vroeg bij dit jaar maar we hebben de zomervakantie al geboekt! Twee-en-halve week Frankrijk!!! Wderom op een camping waar pubers het (volgens de recenties) enorm naar hun zin hebben en dus wij ook.

Oudste gaat niet meer mee maar de 3 anderen dus wel. Hopelijk vinden ze het niet té leuk om mee te gaan zodat we tot ons 60ste aan ze 'vastzitten'.

Ondertussen weer druk op huizenjacht én me aan het bezinnen op een baan. B-tje gaat pas in okt. naar school maar het begint te kriebelen. Weet niet goed of ik terug wil naar m'n pude werkgever of iets compleet anders ga doen (omscholen?) Ben eigenlijk in een baldadige bui en toe aan verandering, daar komt het op neer..... (arme vriendlief )

Fijne dag/avond allemaal en tot snel

(kijkt een van jullie toevallig ook 'wie is de mol'??
.
.
.
.
Hooooi meiden!

Heeee Punkertje, gefeliciteerd met de kleine man! Wauw, vier jaar alweer. Wat een groterd he? Wat gaat dat toch snel.

Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben vandaag. Dikke kus van mij en Daphne!

Jac, wat moest ik lachen om jouw foto op Hyves van die sneeuwpop! Haha, wat een mooi plaatje. Maar dat 'ie uberhaupt nog staat. Hier is alles echt pleitte. Gelukkig maar!

Aaatje, hoe is het met de kriebels? Heb je al iets op het oog?

Zou zomaar kunnen zijn dat nu net die droombaan in de krant staat natuurlijk. Leuk hoor!

Hahaha NIWGN, wat een ondeugende kindjes meid! Geef ze eens ongelijk, het is ook wel heel erg lekker.

Hier beetje vervelende berichten van m'n moeder. Die heeft de ziekte van Crohn en dat speelt weer in alle hevigheid op. Ze heeft van de week al een dag op het ziekenhuis gezeten en moet vrijdag weer voor een darmonderzoek. Het ziet er niet best uit. Er zitten vernauwingen en ontstekingen en het ziet er echt belabberd uit. Grote kans op een operatie op niet al te lange termijn en dat is heel vervelend, omdat ze niet zoveel darm meer over heeft en de stoma dus steeds dichterbij komt en wellicht deze keer van toepassing zal zijn (afhankelijk van het stuk darm dat ze weg moeten halen natuurlijk). Daarnaast, was ze de laatste keer toen ze geopereerd moest worden bijna dood. Ze waren toen vergeten om haar darmen goed aan elkaar te zetten, met alle gevolgen van dien (ruime maand coma). Dat gebeurt geen 2 keer in een mensenleven, ga ik maar van uit, maar het zorgt voor wat extra spanning wel. Dus iedereen is heel erg geschrokken. En m'n moeder is heel verdrietig. En ik vind dat zo sneu. Ze zitten nu wel in 'huis dichterbij' ipv 'huis in Drenthe', maar nog is het een uur rijden en juist met zoiets wil je gewoon heel even op de koffie ofzo. Arm moedertje. Mag ook niks meer eten, alleen bouillon en vla om te voorkomen dat de boel nog meer verstopt. En ze heeft veel pijn. Bah!

Verder alles ok op snottebellen na. Kunnen jullie je kindjes ook bijna niet meer voorstellen zonder die dingen? Nou ja, hoort erbij. Ga zo eens googlen welk zwembad er open is. Gaan we ondanks de snottebellen gewoon maar wat leuks doen.

Moet ook poetsen. Maar ja... geen zin in!

Fijne dag allemaal!
Van harte gefeliciteerd met Punkie!!!! 4 jaar, wat toch een bijzondere leeftijd hè!!!

DJ: wat vreselijk voor je moeder en jullie!! Ik kan me voorstellen dat je enorm opziet tegen de operatie, vooral als het de vorige keer zo vreselijk mis is gegaan! Heel veel sterkte voor jullie
M'n moeder is ge-darm-dotterd! Het blijkt een nieuwe techniek te zijn wat dus op dotteren lijkt, alleen dan in de darmen. En het ziet er naar uit dat een operatie hiermee nog eventjes uitgesteld kan worden! Jeej! Wel heeft ze een stapeltje medicijnen erbij gekregen (ze had gelukkig al niet zo veel) om de ontstekingen rustig te krijgen. Maar het ziet er dus een stuk positiever uit dan aan het begin van de week! Fijn!

Hoe is het met jullie allemaal? Het is hier rustig?

Punkertje, kom je nog vertellen van het feest van de kleine man?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven