Gezondheid alle pijlers

Doorgaan

15-01-2010 08:50 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even voor iedereen: Niet opgeven, doorgaan met behandelen!

My story so far: Vorige week donderdag naar de Dermatoloog geweest, meteen bevroren. Is wel even op de tanden bijten maar ik vind de pijn meevallen. Op dit moment zijn er nog een paar blaartjes, maar ik merk wel al verbetering. Ik moet over twee weken weer terug om te kijken of ze weg zijn, maar ik weet nu al dat dat niet zo is. Ik voel namelijk nog een tweetal waarvan ik zeker weet dat ze niet bevroren zijn geweest. Ik kan niet wachten totdat die ook bevroren worden. Ook de pijn achteraf vind ik wel meevallen. Ik moet er wel bij vermelden dat ik er geen aan de binnenkant van de schaamlippen heb, alleen aan de buitenkant en in mijn lies. Ik loop nu wel constant met van die degelijke "zachte" onderbroeken maar ja, het moet maar even. Ook ben ik flink aan de vitamine C en ik gebruik Thuja van Dr. Vogel.

Gelukkig kreeg ik op oudjaarsdag ook een sms van de GGD dat de rest van de onderzoeken negatief waren. Was voor mij een hele geruststelling!

Voor iedereen die net als ik nog een tijdje te gaan heeft met de wratjes: Succes en steun elkaar! Mij doet het in ieder geval goed om erover te kunnen schrijven.

Enig minpuntje tijdens mijn herontdekking en behandeling is dat mijn man mij echt op afstand houdt (qua sex), hij is doodsbenauwd dat hij ze ook weer krijgt. Ondanks dat hij weet dat het heel goed kan zijn dat ook hij weer het actieve virus heeft.
ok, dit gaat dus over genitale wratten? Dit is een gok aangezien je dat nergens vermeld, de tekst is nogal onduidelijk geschreven. Blij te horen dat je er vanaf bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven