3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zaterdag 16 januari 2010 om 19:27
quote:Sgaapie schreef op 16 januari 2010 @ 19:23:
[...]
Je haalt me de smiley uit mijn toetsenbord...
Bizar toch? Wat is dat toch met mannen? Degene die ik wil...die wil niet...en degene die ik niet wil, die belt me op!
En dit overkomt me dus altijd he? Taxichauffeurs, bezorgers, barmannen...vroeg of laat...damn... Ik praat alleen met je omdat ik toevallig iets van je nodig heb waar ik ook voor betaal, dus oefen gewoon je beroep uit en laat me met rust!
(tenzij ik zelf interesse toon uiteraard )
[...]
Je haalt me de smiley uit mijn toetsenbord...
Bizar toch? Wat is dat toch met mannen? Degene die ik wil...die wil niet...en degene die ik niet wil, die belt me op!
En dit overkomt me dus altijd he? Taxichauffeurs, bezorgers, barmannen...vroeg of laat...damn... Ik praat alleen met je omdat ik toevallig iets van je nodig heb waar ik ook voor betaal, dus oefen gewoon je beroep uit en laat me met rust!
(tenzij ik zelf interesse toon uiteraard )
zaterdag 16 januari 2010 om 19:29
Geen lelijke man trouwens, dat niet. Maar ik was echt ff verbouwereerd...ik wilde gewoon wat eten bezorgd krijgen...dat was alles! Heb ooit een keer kortstondig gescharreld met de bezorger van mijn wasmachine. Die had ook mijn nummer opgesnord (heerlijk woord) en me uitgevraagd. Nou, dat was eens maar nooit weer