3000+ deel 22

16-01-2010 16:27 3005 berichten

Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.

Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.

Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.

Er gelden hier slechts vier regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Alle reacties Link kopieren
Dat topic bestond al Mocy. Zwarte humor, niet voor tere zieltjes. Zoiets in elk geval.
Ja weet ik maar gister werd er een nieuwe geopend.

of was ik zo lam dat ik dat droomde...neuhhh....

Minny, ik heb trouwens geen leuke ijshockerts gezien bij de tegenpartij. Dus denk niet dat jij uit Geleen komt.
quote:minny schreef op 17 januari 2010 @ 02:08:

Dat topic bestond al Mocy. Zwarte humor, niet voor tere zieltjes. Zoiets in elk geval.die bedoelde ik ook ja
Mocy, doe me alsjeblieft een lol en ga niet uitvogelen waar ik vandaan kom en wie de IJshockeyert is. A. dat is een beetje genant voor mij en B. het wordt toch niks...
Haha Minny, je weet toch zelf wel hoeveel spelerts er in een team zitten en dat er buiten Hys nog 7 teams zijn. Zou ik dat raden, koop ik gelijk loten in alle loterijen en word ik stinkend rijk en jullie ook want ben best gul dan.
Dan is het goed, want ik wil echt niet dat het bekend wordt. Misschien dat ik het over een tijdje zelf vertel, maar hou het nu liever gewoon voor mezelf

*durft hier anders nooit meer wat te vertellen*
Ik zit je maar te pesten hoor Min... je gaat toch zelf ook naar wedstrijden Dan weet je toch ook hoe moeilijk het is al een gezicht te zien, laat staan alle nummers, bijbehorende namen en dan ook nog eens an de andere teams.
Plus dat het ieder seizoen wisselt.
Ja, ik ga komende week weer. Ga niet naar de uitwedstrijden trouwens, dat gaat me een tikkie te ver. Ook al zijn er zat fanatiekelingen die het wel doen.
Nou gaat het op het ene topic over eten, op dit topic over sport.....damn kunnen we het niet even gewoon over neuken wat anders hebben?

(venthelft neemt over, sorry)
Wij gaan a.s. woensdag naar de finale in Eindhoven. anavond hebben we verloren Maar goed een slechte generale....
*schopt venthelft weg*

*schenkt nog een wijvendrankje wijntje in*

Waar gaan we het eens even over hebben maissies?
Sorry, Fred heeft even pauze wegens ernstig overwerkt zijn de afgelopen tijd. Kan je dus niet helpen Bam. Bovendien wordt er niet bepaald veel geneukt de afgelopen tijd, in huize Minny.
quote:mamalief schreef op 17 januari 2010 @ 02:26:

Nou gaat het op het ene topic over eten, op dit topic over sport.....damn kunnen we het niet even gewoon over neuken wat anders hebben?

(venthelft neemt over, sorry)Bam zeg maar, waar wil je het oer hebben Iets met weinig v's hoop ik. Irritant zeg die V die blijft hangen.
quote:mocy schreef op 17 januari 2010 @ 02:28:

Wij gaan a.s. woensdag naar de finale in Eindhoven. anavond hebben we verloren Maar goed een slechte generale....Amsterdam is pas treurig slecht de afgelopen tijd. Jong team ook he?
Ja, moet nog groeien A'dam.
quote:mocy schreef op 17 januari 2010 @ 02:29:

[...]

Bam zeg maar, waar wil je het oer hebben Iets met weinig v's hoop ik. Irritant zeg die V die blijft hangen.Over vervelende vriendjes of vriendinnetjes of over vleesvervangers of over vrij zijn of vreemdgaan of vreselijke drang naar vieze dingen of gewoon over vrouwendingetjes Moos, kies jij maar....
Mijn favo-tegenstander is Heerenveen. Vind het zo komisch dat die allemaal zo GROOT zijn. Ik let buiten het spel op hele andere dingen.
quote:mocy schreef op 17 januari 2010 @ 02:30:

Ja, moet nog groeien A'dam. Precies, denk dat ze over een jaar best wel eens heel goed zouden kunnen zijn. Dit is allemaal oefening. Hoe ziet het eruit voor "jouw" team? Gaat een overwinning worden denk je?
Sport is trouwens doorgaans wel mannenpraat Bam, dus eigenlijk heb je niks te klagen!
quote:mocy schreef op 17 januari 2010 @ 02:32:

Mijn favo-tegenstander is Heerenveen. Vind het zo komisch dat die allemaal zo GROOT zijn. Ik let buiten het spel op hele andere dingen.

Joh....

Friezen he? die zijn groot(s)
quote:mamalief schreef op 17 januari 2010 @ 02:31:

[...]

Over vervelende vriendjes of vriendinnetjes of over vleesvervangers of over vrij zijn of vreemdgaan of vreselijke drang naar vieze dingen of gewoon over vrouwendingetjes Moos, kies jij maar....

Lieve Bam, je weet ik ben al vrij oud (en belegen) dus vriendjes en vriendinnetjes. Mijn vriendinnetjes zijn mijn voornaamste alles en er altijd en al vreselijk lang, vieze dingen, daar ben ik voor en vrouwendingetjes vind ik over het algemeen vreselijk.

Inenen doet die V het weer!!!!
quote:minny schreef op 17 januari 2010 @ 02:33:

[...]

Precies, denk dat ze over een jaar best wel eens heel goed zouden kunnen zijn. Dit is allemaal oefening. Hoe ziet het eruit voor "jouw" team? Gaat een overwinning worden denk je?JAAAA tuurlijk! We hebben een heel goed team!!!
quote:mocy schreef op 17 januari 2010 @ 02:36:

[...]

JAAAA tuurlijk! We hebben een heel goed team!!!We zullen zien
Ga gerust verder over sport, heb even een msnert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven