3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zondag 17 januari 2010 om 21:55
zondag 17 januari 2010 om 21:55
zondag 17 januari 2010 om 21:58
quote:stratego schreef op 17 januari 2010 @ 21:54:
Bianca, zet de neus van je ene schoen tegen de hak van de andere schoen en duw de andere schoen waarvan de neus van de ene schoen tegen hak zit van de andere schoen. Duw deze naar beneden. Zet de overgebleven schoen, welke je nog aan hebt met de hak tegen de onderkant van je bank en hef je been omhoog.Ik heb geen bank!!!
Bianca, zet de neus van je ene schoen tegen de hak van de andere schoen en duw de andere schoen waarvan de neus van de ene schoen tegen hak zit van de andere schoen. Duw deze naar beneden. Zet de overgebleven schoen, welke je nog aan hebt met de hak tegen de onderkant van je bank en hef je been omhoog.Ik heb geen bank!!!
zondag 17 januari 2010 om 21:58
Hé Iry, jij bent er vroeg bij vandaag!
Samenvatting wil ik ook wel graag. Ik weet alleen dat Bi haar schoenen niet uit krijgt, dat Boogje daar niet bij kan helpen omdat 'ie in Oostenrijk het vliegtuig heeft gemist en dat Straatje niet op mannenjacht gaat. En dat Zonnestraaltje een HEEEUUULLLLE grote blaas heeft.
Samenvatting wil ik ook wel graag. Ik weet alleen dat Bi haar schoenen niet uit krijgt, dat Boogje daar niet bij kan helpen omdat 'ie in Oostenrijk het vliegtuig heeft gemist en dat Straatje niet op mannenjacht gaat. En dat Zonnestraaltje een HEEEUUULLLLE grote blaas heeft.