3000+ deel 22

16-01-2010 16:27 3005 berichten

Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.

Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.

Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.

Er gelden hier slechts vier regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Alle reacties Link kopieren
He Sgaap, had je me gehoord??
Iry, eigenlijk die met tonijn, die waren zo op.

En die sanwichspread idd naturel (kan het nog makkelijker? nee-s)
quote:Bianca40 schreef op 17 januari 2010 @ 22:23:

[...]

we hebben vandaag ook echt weer gelachen hoor, mn broer en ik. Gelukkig heeft hij hetzelfde als ik, het goede gevoel is groter dan het gevoel van verdriet.

Proost!! Op mn lieve moeder!!Gelukkig!! Ik denk dat er ook wel veel dankbaarheid bij zit dat ze niet zo heel erg lang heeft hoeven lijden.
Sgaapie
Proost! Ik doe een biertje mee, mag een keertje..
En hebben jullie No vandaag gezien?
quote:friezinnetje schreef op 17 januari 2010 @ 22:25:

He Sgaap, had je me gehoord??Idd
wat een goed idee, gevulde eieren met sandwichspread
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sggaaaaaapieeeeeeee
Nee No niet gesignaleerd vandaag Bianca..
quote:Jackyr schreef op 17 januari 2010 @ 22:25:

[...]

Gelukkig!! Ik denk dat er ook wel veel dankbaarheid bij zit dat ze niet zo heel erg lang heeft hoeven lijden.

Zeker weten, dat speelt ook heel erg mee. Eigenlijk heeft ze het voor ons weer makkelijker gemaakt (zoals ze haar hele leven al deed). Wel afscheid kunnen nemen, niet te lang pijnlijden, en nu, stapje voor stapje afscheid nemen van het huis.

Alhoewel mn A.pezen daar anders over denken
quote:Bianca40 schreef op 17 januari 2010 @ 22:23:

[...]

we hebben vandaag ook echt weer gelachen hoor, mn broer en ik. Gelukkig heeft hij hetzelfde als ik, het goede gevoel is groter dan het gevoel van verdriet.

Proost!! Op mn lieve moeder!!Proost Bi en heerlijk dat je dat kan delen met je broer.
quote:mocy schreef op 17 januari 2010 @ 22:28:

[...]

Proost Bi en heerlijk dat je dat kan delen met je broer.Zeker weten! Voelt goed..... *burb*.. ik bedoel *proost*
quote:rosanna08 schreef op 17 januari 2010 @ 22:27:

wat een goed idee, gevulde eieren met sandwichspread

Wel door het eigeel hoor en ik had er wat tom.ketchup bij gedaan en zw. peper.

Maar is echt makkelijk. Man zei nog tegen de gasten, goed he dat ze die groenten zo klein heeft kunnen snijden....
Roosje, hoe is het met het eten afgelopen, alles gelukt?
Heb je de hele dag voorover gestaan dan Bianca? Of hoe komt het dat je daar zo'n last van hebt?
quote:mocy schreef op 17 januari 2010 @ 22:29:

[...]

Wel door het eigeel hoor en ik had er wat tom.ketchup bij gedaan en zw. peper.

Maar is echt makkelijk. Man zei nog tegen de gasten, goed he dat ze die groenten zo klein heeft kunnen snijden....ja, snap ik, ipv mayo en zo, doe je er sandwichspread door
Jeetje, zit hier nu met traantjes in mijn ogen te bedenken hoe lief iedereen hier is. Ben zo blij dat ik dit topic toen gevonden heb!
Mijn oor piepte dus er werd over me gepraat, dacht laat ik eens op het forum kijken

Eerst even bij ex langs geweest, die heeft mijn schouder even gebruikt. Toen naar vriendinnetje heerlijke lasagna gegeten en lekker even bij gepraat. Dat doet een mens toch goed.

En ook heeft ze mijn agenda even snel gevuld met vanalles
Heb ik dat?!
Psies Ro.
quote:Jackyr schreef op 17 januari 2010 @ 22:31:

Heb je de hele dag voorover gestaan dan Bianca? Of hoe komt het dat je daar zo'n last van hebt?Door het trappen lopen met zware dingen. We hebben de zolder gedaan, en dat is 26 treden per keer. Ik denk dat we zo'n 50 keer naar boven en beneden hebben gelopen.
quote:Sgaapie schreef op 17 januari 2010 @ 22:32:

En ook heeft ze mijn agenda even snel gevuld met vanalles Dat doet een mens ook goed.
quote:Bianca40 schreef op 17 januari 2010 @ 22:28:

[...]

Zeker weten, dat speelt ook heel erg mee. Eigenlijk heeft ze het voor ons weer makkelijker gemaakt (zoals ze haar hele leven al deed). Wel afscheid kunnen nemen, niet te lang pijnlijden, en nu, stapje voor stapje afscheid nemen van het huis. Het is verschrikkelijk als je zo lang aan een bed moet zitten om je geliefde moeder/vader te zien lijden.. dus gelukkig maar.
Mijn oor deed steeds minder horen, blijk ik al weken met een trommelvliesontsteking te lopen. Tsja dat merk je niet als je forumt he..
quote:chocolover schreef op 17 januari 2010 @ 22:32:

Jeetje, zit hier nu met traantjes in mijn ogen te bedenken hoe lief iedereen hier is. Ben zo blij dat ik dit topic toen gevonden heb!Dat heb ik ook hoor Choco... echt een stel lieve vriendinnetjes bij elkaar hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven