Gezondheid alle pijlers

Op hoofd gevallen 5 maand later nog steeds een bult

17-01-2010 22:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo'n 5 maanden gelden is onze zoon behoorlijk hard met een muur in aanraking gekomen. Resultaat ,een gigantisch ei op zijn hoofd. ik heb hem toen een paar dagen goed in de gaten gehouden, 's nacht even checken, kijken of hij misselijk zou worden... maar niks.

Het ei verdween langzamerhand maar nu zit er nog altijd een verdikking. Alsof hij er weer op gevallen is, maar dan niet rood ofzo.

Het doet hem niet zeer.

Is het normaal dat er na zoveel tijd nog altijd een verdikking zit?

Ik denk erover om morgen even onze huisarts te bellen maar wou nog even snel jullie mening weten.
je hebt zoveel oorzaken van een bult op zijn hoofd. Soms is het gewoon eens soor schedelknobbel (misschie hefet ie aanleg voor talen ) of een vet of talgbult..... je huisarts zal je waarschijnlijk meer kunnen vertellen als deze het ziet.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik heb als kind ook eens mijn hoofd heel hard gestoten en er zit nog steeds een bult (ben nu een twintiger). Helaas geen talenknobbel, maar heb er ook geen last van

Maar als je het niet vertrouwt, dan moet je naar de huisarts gaan.
Ik zou vijf maanden geleden al even bij de dokter zijn langs geweest. Gelukkig ben ik geen moeder .
Ik heb als 14 jarige een pingpongbatje op mijn wenkbrauw gehad. Daar zit nog steeds een bult (extra bot?). Ben nu 26.

Behalve tijdens een migraineaanval aan die kant, heb ik er geen last van.

Heb het ooit aan de dokter gevraagd, omdat het bij een aanval wel pijnlijk is, maar volgens hem kon die bult geen kwaad.

Als het je dwars zit, vraag je het toch gewoon aan de dokter?
Ik heb ook nog steeds een bultje van een buil van 15 jaar terug. Je ziet het niet, maar ik voel het nog altijd en als ik heel hard druk doet het ook nog pijn.

Geloof dat mijn buil 15 jaar terug ook heel lang zichtbaar was, dus zou me geen zorgen maken, maar er een keer naar vragen bij de dokter als je er bent.
Bij mijn zoon bleef een bult op z'n hoofd ook maaaaanden zitten. Weet niet of-ie er nog steeds zit, zal even checken vanmiddag. Maar zoals bovenstaande poststers zeggen: als je je zorgen maakt, zou ik even langs de huisarts gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven