** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Ja dat had ik ook bedacht. Verwachtingen laag en het bij hem laten liggen. in het begin stelde hij het voor. Nu niet meer. Nou ja, gisteren zat ie erop te doelen maar hij zei het niet. En ik dacht ik zeg niet meer dan dat het simpel is om hier te komen. Ik ga niet smeken hoor. HIj heeft het heel druk tot en met vrijdag. Dan zijn alle deadlines voorbij en eigenlijk verwacht (oh nee ik zou niet meer verwachten) ik dan wel half-half wat initiatief. Maar we zien het wel. Tis niet alsof ik nu overloop van de tijd. Voor hem wil ik alleen wel tijd maken

Mss val het wel hartstikke tegen, uiteindelijk hebben we elkaar nog nooit gezien

Mijn god, waar gaat het eigenlijk over

En je auto.. tis werkelijk van de zotte!

(voodoo voor degene die het op hun geweten hebben!!!)

Mooi liedje trouwens Spijker.

Ik vond Shae Seger weer minder.

Wat vond je van Kane?
Maar wat dan als je er er achter komt dat hij idd zo leuk is?
Ik vond het liedjes van Kane wel mooi, maar ik kan Kane niet zo heel goed hebben. A Fine Frenzy kende ik blijkbaar al (en ik mocht het eerst weer niet zien in mijn land, blijkbaar blokt mijn land alles wat ik via hier wil kijken). Mooi, maar bij sommige liedjes (zoals just breathe) breekt mijn hart echt een beetje en dat heb ik hier niet. Apart is dat. Waar zou dat dan aan liggen dat een liedje je echt raakt?
quote:findingnemo schreef op 19 januari 2010 @ 15:15:

Maar wat dan als je er er achter komt dat hij idd zo leuk is?

Dan sturen we haar een uitnodiging dat ze een tripje naar Siberië gewonnen heeft. En de andere winnares is.. wonder oh wonder, de ex van Bassist! En dan laten we ze daar in Siberië hulpeloos verdwalen omdat we ze kaarten meegeven die niet kloppen en een schimmige Siberiër omkopen om ze de verkeerde kant op te sturen, en dan gaan wij er met hun mannen vandoor.

(volgens mij heb ik zuurstofgebrek ofzo)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:findingnemo schreef op 19 januari 2010 @ 15:15:

Maar wat dan als je er er achter komt dat hij idd zo leuk is?Dan kan ik opgelucht adem halen dat mijn smaak toch niet zo slecht is en daarna verdrietig zijn en verder gaan met mijn leven. Ik denk eigenlijk dat mijn brein gewoon met me zit te fucken of ik gewoon hier een leuke vent tegen wil komen zodat ik lekker kan blijven.
quote:Spijker schreef op 19 januari 2010 @ 15:20:

[...]

Dan sturen we haar een uitnodiging dat ze een tripje naar Siberië gewonnen heeft. En de andere winnares is.. wonder oh wonder, de ex van Bassist! En dan laten we ze daar in Siberië hulpeloos verdwalen omdat we ze kaarten meegeven die niet kloppen en een schimmige Siberiër omkopen om ze de verkeerde kant op te sturen, en dan gaan wij er met hun mannen vandoor.

(volgens mij heb ik zuurstofgebrek ofzo)

Ik dacht even dat je mij naar Siberië wilde sturen en dat vond ik bijzonder onaardig. Maar je bedoelt zijn vriendin. Ook onaardig trouwens.

Nee welnee, geen hand vol maar een land vol. Wat zeg ik, een wereld vol. Je wilt ook geen man die je zo makkelijk van zijn geliefde kunt losweken.
quote:fille schreef op 19 januari 2010 @ 15:30:

[...]

Ik dacht even dat je mij naar Siberië wilde sturen en dat vond ik bijzonder onaardig. Maar je bedoelt zijn vriendin. Ook onaardig trouwens.

Nee welnee, geen hand vol maar een land vol. Wat zeg ik, een wereld vol. Je wilt ook geen man die je zo makkelijk van zijn geliefde kunt losweken.
Ik denk dat mijn hoofd gewoon een fixatie op een man nodig heeft. Misschien makkelijker om me met iemand bezig te houden en beetje half te dagdromen dan me bezig te houden met dingen waar ik me echt mee bezig zou moeten houden. Zo weer wat prachtige psychologie van de koude grond.
Mannen zijn nodeloos ingewikkeld.

De architect is terug van zijn vakantie. Sinds gisteren is hij weer aan het werk. Ik weet dat hij het onwijs druk heeft en dat hij zich tzt wel weer meldt, maar ik zit nu op een berichtje te wachten. En dat is best k*t, want wachten is Heul Lastig! Ik zit nu dus de hele dag al op mijn handen, want ik wil absoluut niet de eerste zijn die contact zoekt.

Zucht.

Die mannen houden ons maar bezig.
Wat balen trouwens van je auto, Spijker! En helemaal omdat je nu niets uitbetaald krijgt. Wat een idioten. Is het met O&N gebeurd?
quote:Spijker schreef op 19 januari 2010 @ 06:47:

Maar de buurman heeft dan weer niets meer van zich laten horen, en vreemd genoeg is het net alsof hij daar leuker van wordt in plaats van minder leuk. Vreemd.The lie

Benieuwd wat je zal horen van architect Ine!

Spijker, wat een naaistreek van je auto, daar word je toch bloedagressief van?

Dat 'te dichtbij komen' vind ik trouwens ook bullshit van de bovenste plank, wat een gejank vind ik dat, ik heb afstand nodig, je komt te dichtbij. Oh come on, grow up.

Hmmm ben zelf ook wat agressief merk ik. Ik kan dat dus echt extreem slecht hebben dat soort sneue praat, die zogenaamd gevoelig overkomt als 'je komt te dichtbij'.

Dus let vooral niet op mij

Gister Good Hair gezien, echt een aanrader! Chris Rock rocks!

Ohja, a fine frenzy is mooi!
Marg, inderdaad ja, wat ben je agressiéf!

Spijker, idd, wat een naaistreek. Snap niet waarom mensen het nou zo leuk vinden om dingen te vernielen. Ok, soms heb ik ook wel zin om hard tegen m'n bed te trappen (bij wijze van), maar ja, da's dan ook MIJN bed (en mijn blauwe teen na afloop, maar da's een ander verhaal). Wat voor oldtimer was t eigenlijk? Of wil je dat liever hier niet kwijt?

Tja, en mannen... je kan niet mét, maar ook niet zónder. Heb vandaag het artikel afgemaakt van het interview met die leuke jongen. Ga ik dus opsturen voor "controle op feitelijke onjuistheden" en ben zo benieuwd wat ie er van vindt. Straks vindt ie het bagger en wil ie niks meer met me te maken hebben Nou ja, hij zit nu in buitenland, dus zal nog wel ff duren voordat ik iets hoor. En dan aanhaken en kijken of er iets af te spreken valt. Moet zeggen dat die gast niet uit m'n hoofd te slaan is, dus hoop dat het geen teleurstelling wordt.
quote:fille schreef op 19 januari 2010 @ 13:11:

Isiss, gaat alles nog goed? Kan je niet een keer per week vertellen wie jij denkt dat de Mol is?

Alles nog redelijk, ben moe. M'n hoofd kan niet stoppen met malen, als ik wil slapen, als m'n wekker gaat (bij de eerste snooze! Normaal lig ik me dan nog 10 minuten voor te bereiden op opstaan, maar nu gaat de wekker en begint m'n hoofd meteen al op volle sterkte 'wat moet ik vandaag doen', 'dit moet ik niet vergeten', 'dat niet vergeten', zo irritant. Wordt hopelijk minder als er meer rust komt).

Zit met R. ook even in 'n winterdipje o.i.d. Gaat ook wel over. We leven & communiceren nogal langs elkaar heen en dat is soms wel lastig nu. We hebben wel zeer eensgezind trouwringen gekocht vorige week, in 10 minuten tijd, de verkoopster moest er erg om lachen.

En de Mol weet ik niet eigenlijk. Ik dacht meteen aan Hind, daar klopt iets niet mee. Die schrijver is 'n leuke vent trouwens. En hoe heet ze (Sanne Vogel?) is ook leuk, maar ik denk niet dat zij de Mol is. Kim Pieters sowieso ook niet, irritant mens met haar overdreven gedoe. Frits Sissing ook niet, maar ik wist vorig jaar ook zeker dan Jon (hoe heet ie verder?) het ook niet was en die bleek 't wel te zijn. Wie denk jij?

Al die mannen-date-belt-ie-wel-?-of-bel-ik-hem-?-ben-ik-verliefd-of-wat-is-er-aan-de-hand-praat hier kan ik echt niet over meelullen. Getrouwd zijn, dat is echt veel makkelijker.

Ik zou er in de pré-date-fase wel minder zelf achteraan gaan, laat die kerels ook maar wat moeite doen, 't hoeft ze ook niet op 'n presenteerblaadje aangeboden te worden. Maar dat is mijn mening.

Ine's ski- en stapverhalen klinken erg gezellig trouwens. Niet dat ik ooit heb geskied, maar 't klinkt wel erg leuk. Vindt zoon 't ook nog steeds leuk?

Ben benieuwd hoe 't met Cadi & co gaat.

En Kjong is ook 'n heftige periode. "Als je 't niet zeker weet, dan moet je 't niet doen", om m'n moeder te quoten. Is bijna overal op toepasbaar, en hier zeker. Ik voeg er zelf aan toe dat moeilijke beslissingen ook best uitgesteld kunnen worden.

Waar zat je in België trouwens? ( Moest daar wel erg om lachen)

Later meer.
Oh ja, bij twijfel niet inhalen! Dat is het beste advies en het advies waarvan ik het meeste spijt heb het niet ter harte te hebben genomen!
Spijker, vertel daar 's meer over.

Ies, vervelend. Weet je wanneer het rustiger gaat worden of heb je geen idee? Ik mis de R-anekdotes wel. Ik hoop dat het snel allemaal weer wat lekkerder loopt!

Qua Mol: ik denk niet Frits (maar dat is inderdaad hetzelfde als Jon, een lieverd dus die verdenk je niet), Sanne en Tim. Ik vind Sanne trouwens erg leuk. Barbare Barend vindt ik heel stom, maar ik denk niet dat zij het is. Arjen Lubach (?) vind ik ook leuk. Hmm, ik besef nu dat ik geen idee heb wie het kan zijn, want ik heb nu bijna iedereen opgenoemd.

Ik heb geen zin in niks niet. Ik ga maar eens informeren of iemand met me op pad wil zometeen.
Zoooo dat had ik niet verwacht Isiss na hier vaak gelezen te hebben over R.'s sieradensmaak. Fotootje?
quote:Margaretha2 schreef op 19 januari 2010 @ 20:28:

Zoooo dat had ik niet verwacht Isiss na hier vaak gelezen te hebben over R.'s sieradensmaak. Fotootje?Misschien vond Isiss dat het heel eensgezind ging, maar heeft R. gewoon niks gezegd.
quote:Margaretha2 schreef op 19 januari 2010 @ 20:28:

Zoooo dat had ik niet verwacht Isiss na hier vaak gelezen te hebben over R.'s sieradensmaak. Fotootje?

Wow, ik moest even terugscrollen want die trouwringen werden zo subtiel genoemd dat ik er zomaar overheen las!

Foto?
Ik vind al jullie mannen verhalen zo leuk!! Ik wil ook Paiq! Al heb ik opzich wel genoeg mannen hier op dit moment. Gister te erg zitten flirten en een beetje zoenen met een collega. Hij is ober en zo geil sympatiek. Ben echt te erg, maar die moet ik hebben, kan er niks aan doen. Dus me eerst bezat in de bar van het hotel om moed in te drinken. Hij bracht me steeds meer drank, zijn schuld. Hij moest alleen te laat werken, dus toch maar naar huis gegaan. En toen begon het smsen. Blijkt ie duits te spreken. Als ik iets niet kan is het hitsige smsjes in het Duits sturen. Ine help me!!! Vanavond gaan we stappen, zoenen, sletten, degelijk uit eten. Enige is dat ie wel erg jong is. Hij wilde het niet zeggen, nooit en goed teken. Dus vanmorgen even zijn dossier erbij gezocht en hij is al 18, haha. We zullen zien.

Owja, ik kwam hier natuurlijk schrijven over mijn werk. Heb de AK link hier niet. Maar ben niet ontslagen, heb een paar dagen uitstel want vergadering ging niet door. Donderdag in de herkansing. We zullen zien hoe het gaat. Eigenlijk wil ik hier niet weg want vind iedereen zo leuk. Maar ja, op zich als ik weg ga kan ik wel lekker naar Nederland, op reis en weer iets anders zoeken. We shall see!

Kjong, hoe is het met je breinaalden in de schuur? Is het al gelukt?
Haha, nee, 't is niet R's sieradensmaak waar iets mis mee is, maar met de sieradensmaak van z'n familie. Ik ben er intussen achter ('t heeft wat tijd gekost) dat 't bij hem 't beste werkt door mijn ideeën even bij hem in de week te leggen. Als ie er dan is gewend, dan is 't ook altijd goed. Heel handig om dat nu te weten. Ik heb laatst al wat zitten zoeken op internet en hem wat dingen laten zien, hij vond dat al prima (maar had ook geen zin om zich er actief mee bezig te houden denk ik), en hij vond 't ook prima dat ik de stijl bepaalde zeg maar, want ik heb 'n goeie smaak volgens hem. Mooi.

De edelsmid waar we ze hebben gekocht heeft geen site en hij maakt alles zelf dus er zijn er (hopelijk) niet al duizenden van gemaakt. Ik kan ze morgen ophalen, maar ik zoek even of ik iets vergelijkbaars kan vinden hier.

Ze lijken hier een beetje op maar dan niet helemaal (ze zijn wat rechter afgesneden), in ieder geval geen gladde buitenkant (wel wat gladder dan deze) en net zo breed. En zilver. Ik maak er in 't weekend wel 'n foto van.

(wat asociaal, binnenvallen en 't alleen over mezelf hebben. Ik word ooit weer socialer hoor)
Huuuuhhhhhhhhhh Rianne, dat is even helemaal nieuw voor mij!

De link is: longdistance.forumup.nl
Nou Isiss, ik ken je niet echt natuurlijk, maar het eerste wat ik dacht was Ja! Helemaal jullie!

(en dat komt door de foto's van R. met zijn trommel en die ene waar jij volgens mij achterop de fiets zit bij hem)
18?!

Erg mooi Isiss.

Directora, uitstel wordt geen afstel?

En goedzo qua jonge scharrel. Erg Demi Moore en Madonna van je! Hij is meerderjarig dus niks mis mee.

Ik ga wijntje doen bij iemand en kan er zowaar lopend naartoe. Erg fijn, anders was ik waarschijnlijk afgehaakt. Maar moet wel nu gaan anders wordt het ook afstel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven