moeder v/s geliefde , graag tips

20-01-2010 13:42 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_99376 wijzigde dit bericht op 30-01-2010 07:18
Reden: niet meer nodig
% gewijzigd
Erg lastig... Ik zat met bijna hetzelfde probleem. Ik ben zelf 1 dag minder gaan werken om toch nog enige tijd met mijn man door te kunnen brengen.

Al mis ik de uren op mijn werk ook:( Zaten er maar meer uren in een dag..
.
anoniem_99376 wijzigde dit bericht op 30-01-2010 07:18
Reden: niet meer nodig
% gewijzigd
Mijn ouders stuurden mijn zusje en mij (van ons 12e tot ons 16e) altijd op donderdag naar mijn oma en opa. Daar aten we en kletstsen we bij over de week. En mijn ouders speelden vieze spelletjes, denk ik
Leuke tip Aletta. Jammer dat ons familie in buitenland woont. Dat wordt wel heel erg duur met elkaar spelen
Wat vriend en ik vaak doen als we samen thuis zijn en dochterlief ligt te slapen: uitgebreid samen koken en de tafel mooi dekken om uitgebreid te tafelen.

MIsschien niet direct handig voor vanavond.

Wat dacht je ervan om je man in je mooiste setje op te wachten en een stomende vrijpartij te houden? Dat waardeert íe zeker!
voor meer tips & trucs, lees Je sexleven met pubers in huis, hóe combineer je dat?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
En je kinderen op dansles stoppen oid? Je zoekt een cursus die om 20u begint en geeft ze geld mee voor een patatje, ben je ook de hele avond van ze af, en zij hebben de tijd van hun leven :-)
Mijn ouders schopten ons vroeger op zaterdagavond standaard naar boven om onszelf te vermaken. Dat was hun avondje samen.
Je zou een keer NIET al om 22.00 naar bed kunnen gaan, natuurlijk.... een keer in de week met een paar uurtjes minder slaap toe is toch ook geen ramp?

Hoe vaker jij andere koters te logeren / eten vraagt, des te vaker je kinderen terug worden gevraagd.

Ze een keertje samen bowlen en/of een filmpje kado doen en/of naar de Mc sturen is ook nog een optie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Schaatsjes??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 20 januari 2010 @ 14:46:

Schaatsjes??
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:nouschi schreef op 20 januari 2010 @ 14:46:

Schaatsjes??Hmm, was mij ook al opgevallen, die schaatsjes, is er niet een leuke overdekte ijsbaan in de buurt, geeft ze wat geld mee voor wat te eten en drinken, ze kunnen zo het ijs op!

(flauw, ik weet het..)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven