Uit eten in Utrecht en moet voldoen aan..

21-01-2010 10:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
- romantisch tafelen

- niet te veel licht

- leuk gangenmenuutje

- hij groooot stuk vlees/ik culinair

- niet te gek duur

Heeft iemand suggesties?
- De Artisjok

- Lokaal 9

Je moet maar even op IENS kijken of het helemaal voldoet. Ik kwam er graag met mijn lief.
.
De zakkendrager (weet niet wat je bedoelt met :niet te duur), hoofdgerecht rond de 15e.
zakkendrager zeker goed

van buuren

lokaal de reunie

030

puur (mijn favo maar beetje vrouwending geloof ik)
Combinatie van Groot stuk vlees en culinair is lastig.

Zakkendrager is idd leuk en romantisch. Mooie binnentuin.

030 ook lekker eten. Opoes is wat meer eetcafe-achtig, niet echt romantisch maar wel lekker eten, Dat geldt ook voor Stairway to Heaven en Havanna.

Iets verder uit het centrum is het restaurant in het griftpark. (weet even niet hoe dat heet). Ook aan de Biltstraat zitten een paar leuke restaurantjes.
quote:Christiane04 schreef op 21 januari 2010 @ 10:49:

- De Artisjok

- Lokaal 9

Je moet maar even op IENS kijken of het helemaal voldoet. Ik kwam er graag met mijn lief.Lokaal 9 vond ik slecht, maar misschien is het nu beter, heb er 3 jaar geleden gegeten. Het zit toch aan het water?
Denk dat het wel eens de Zakkendrager kan worden. Tastoe en van Buuren wil ik nog even langslopen. Ken ze allebei wel, maar ben ik nog nooti geweest. Puur had ik ook al aan gedacht, maar vind ik idd iets meer een 'vrouwending'.
De Ommekeer op de Voorstraat. Klein gezellig. Historisch pandje, erg lekker vlees en de rest is ook gewoon goed. Niet super eenvoudige menu's, maar ook geen ingewikkelde "liflafjes"(niet denigrerend bedoeld).
casa di david!

Echte Italiaan (dus geen pizza's).

Heerlijk!
-
quote:_barbie_ schreef op 21 januari 2010 @ 11:35:

[...]

Lokaal 9 vond ik slecht, maar misschien is het nu beter, heb er 3 jaar geleden gegeten. Het zit toch aan het water?

Nope. Het zit op de Trans.

Ik vond het juist erg lekker. En goede prijs-kwaliteitverhouding. Ze hebben - lekker in de zomer - een serre die open kan waarbij je zicht hebt op een grote binnentuin.
De Garde is echt supergezellig, klein en romantisch met heerlijke gerechten. Je moet wel ff reserveren.

Ik ga er vaak heen. Zit in de Drieharingstraat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven