Restaurantweek 2010

23-01-2010 10:53 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er hier mensen die ergens gaan eten tijdens de restaurantweek?

Waar gaan jullie heen?

Ik ga dit jaar ergens eten in de regio Utrecht/Amersfoort, nog suggesties voor een leuk restaurant met een goede wijnkaart?
Wat is dat precies, restaurantweek?
Ik hoop er dit jaar op tijd aan te denken want ik wil graag gaan eten tijdens de restaurantweek.
Tijdens de restautantweek kun je bij een aantal restaurants voor een redelijke prijs gaan eten (25 euro voor 3 gangen menu). Hij is dit jaar van 1-7 mrt
Ah nee, dan is mijn vriendin op vakantie waar ik eindelijk eens dat zou uitproberen. Potver.

Ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me geweldig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik hoop da ik er dit jaar op tijd bij ben voor het restaurant waar ik graag wil eten.
Moet je dan op die site reserveren of rechtstreeks naar het restaurant bellen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 23 januari 2010 @ 11:43:

Moet je dan op die site reserveren of rechtstreeks naar het restaurant bellen?Je moet dan via de site reserveren, dit kan vanaf 3 feb. Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief kan het een dag eerder, maar ik hoop dat je wat geduld hebt want er zijn dan zoveel mensen die tegelijk willen reserveren dat het even duurt voordat je er doorheen komt.
Mij lijkt ed Aubergerie in Amersfoort wel leuk en misschien Rozenmarijn in Maastricht.

Waar hebben jullie je oog op laten vallen?
Reserveren kan een beetje tricky zijn vanwege de drukte, en de echte toprestaurants zijn dan meestal al weg, omdat mensen met een AmEx-card al een week eerder mogen boeken.

Maar dan blijft er toch nog veel keuze over (in elk geval in Amsterdam, waar ik wil boeken). Ik kan vooral de lunches aanraden. Die zijn maar 20 euro, en voor dat geld kun je een heerlijke supersjieke maaltijd genieten.

Jaaaah,wij ook weer.

En gaan iig weer naar De Zon in Ommen en misschien nog lunchen bij Kaatje bij de Sluis in Blokzijl

www.kaatje.nl

www.hoteldezon.nl
Ohja! Vorigjaar voor het eerst gedaan, was echt leuk! Dit jaar gaan we weer
Vanaf waneer kunnen de Amex klanten boeken?
http://www.restaurantweek.nl/
www.restaurantweek.nl

daar kun je je ook vast opgeven voor de nieuwsbrief en krijg je een seintje vanaf wanneer je kunt reserveren.

(AmEx klanten horen dat waarschijnlijk via AmEx??)
quote:biebelie schreef op 23 januari 2010 @ 12:41:

www.restaurantweek.nl

daar kun je je ook vast opgeven voor de nieuwsbrief en krijg je een seintje vanaf wanneer je kunt reserveren.

(AmEx klanten horen dat waarschijnlijk via AmEx??)Jamaar hebben nog niks gehoord, vandaar dus dat ik het vraag, mijn ouders hebben zo`n ding. Kun je ook ergens zien welke restaurants mee doen? ik kan dat niet vinden.
quote:Flashy schreef op 23 januari 2010 @ 12:38:

Vanaf waneer kunnen de Amex klanten boeken?Vanaf een week voor de rest van de klanten.
Ah inmiddels staan ze er wel op!
Kende het niet en leek me leuk, dus ben eens even op de site gaan kijken of er een restaurant in mijn woonplaats bij zit. Dat is idd het geval maar heb de site van dat restaurant even bekeken en wat blijkt.. normaal kost een 3 gangen menu 24,50. Een beetje nep is het dus soms wel! Ongetwijfeld zullen er ook duurdere restaurants bij zitten en dan is het natuurlijk hartstikke leuk maar dit restaurant wordt het iig niet!
quote:dribbel4 schreef op 23 januari 2010 @ 12:45:

Kende het niet en leek me leuk, dus ben eens even op de site gaan kijken of er een restaurant in mijn woonplaats bij zit. Dat is idd het geval maar heb de site van dat restaurant even bekeken en wat blijkt.. normaal kost een 3 gangen menu 24,50. Een beetje nep is het dus soms wel! Ongetwijfeld zullen er ook duurdere restaurants bij zitten en dan is het natuurlijk hartstikke leuk maar dit restaurant wordt het iig niet!Ja, ik boek dus alleen maar bij de "betere" restaurants, waar een driegangenmenu normaal meer dan 40 euro kost. Er doen tegenwoordig een hoop restaurants mee type eetcafé, en daar heb je inderdaad geen voordeel mee.
Dribbel, doe eens gek, ga buiten je woonplaats eten
quote:Pilous schreef op 23 januari 2010 @ 12:49:

Dribbel, doe eens gek, ga buiten je woonplaats eten Dat doe ik ook regelmatig en wie weet ook wel in de restaurantweek, ik raad jullie alleen aan om eerst even op de website van het desbetreffende restaurant te kijken of je er inderdaad lekker goedkoop eet of dat je net zo goed voor dezelfde prijs in een andere week daar kan gaan eten...
quote:Pilous schreef op 23 januari 2010 @ 12:49:

Dribbel, doe eens gek, ga buiten je woonplaats eten
Het gaat mij niet op het goedkope eten maar om de kwaliteit

Als het alleen om de prijs zou gaan, dan ga ik wel naar de snackbar om de hoek
Echt typisch! de 2 restaurants die ik, op het oog heb ( waar ik bij 1 al geweest heb) hebben of altijd een menu voor 35 euro, of zelfs een andere aanbieding die nog goedkoper is......

Tss!

Dat gaat dus toch een ander restaurant worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven