Saai!
zaterdag 23 januari 2010 om 18:23
zaterdag 23 januari 2010 om 18:26
Ik dacht, laat ik niet teveel saaie dingen posten. Dan hoeft Snjookje niet zoveel terug te lezen.
Dez je bent een kanjer! Zoveel dingen te doen doordeweeks en dan ook nog in het weekend hard aan het werk. Maar gelukkig las je genoeg ontspanningstijd in. Mooi, anders krijg je natuurlijk saaie ontwenningsverschijnselen.
Dez je bent een kanjer! Zoveel dingen te doen doordeweeks en dan ook nog in het weekend hard aan het werk. Maar gelukkig las je genoeg ontspanningstijd in. Mooi, anders krijg je natuurlijk saaie ontwenningsverschijnselen.
zaterdag 23 januari 2010 om 18:30
zaterdag 23 januari 2010 om 19:10
zaterdag 23 januari 2010 om 19:50
quote:abusu schreef op 23 januari 2010 @ 19:43:
Wat saaie cola doet de misselijke mens goed. Nu alleen nog bedenken wat ik nu wel kan eten zonder direct opnieuw misselijk te worden (nog geen avondeten gehad namelijk).
Soepje wordt het maar, lekker saai.
Beschuitje met pindakaas???
Dushi: ik heb je een kippie kado gedaan.
Wat saaie cola doet de misselijke mens goed. Nu alleen nog bedenken wat ik nu wel kan eten zonder direct opnieuw misselijk te worden (nog geen avondeten gehad namelijk).
Soepje wordt het maar, lekker saai.
Beschuitje met pindakaas???
Dushi: ik heb je een kippie kado gedaan.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 23 januari 2010 om 22:31
Snjookje je bent mijn buuf (heb het bevestigd en bedankt voor het kippie) Ik mag geen saaie berichten vandaag meer sturen om te bedanken of nieuwe kadootjes te sturen. Zit al vanaf vanmiddag aan de tax. Echt belachelijk saai
Steph goed he dat je pakketje is aangekomen. Echt lief van je. Saai maar ontzettend lief
Steph goed he dat je pakketje is aangekomen. Echt lief van je. Saai maar ontzettend lief