Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
gezien! Vind ik een prachtig toepasbare tekst!
Ik bedacht vanochtend ineens, tijdens het lezen van dit topic, dat er ook echt niks anders op ons kaartje zou moeten staan. Want dat zegt alles.
Sterker nog, ik geloof dat ik daar de voorkant van zou maken, zo toepasbaar op de situatie en jullie, echt helemaal goed!

Overigens heb ik niet echt wat met rom-com mannen, daar is de mijne een graadje of drie te droog voor en ik veel te weinig dramaqueen.
Ja, daar dacht ik ook over. Een heel simpel kaartje, met alleen dat op de voorkant. Wat lijkt me dat prachtig.

Haha, romcom man, dat is hij niet, maar wel een fatsoenlijke vent die echt van me houdt. 'I like you, just as you are', dat idee.

En een drama-queen, ik???
he hallo ik ben hier net nieuw. Ook ik ben van plan om in 2010 te gaan trouwen en wel op 9 juli. ons budget 6000 euro.

Wij hebben aardig wat geregeld mijn trouwjurk heb ik al. kon ik voor 100 euro op de kop tikken was een winkel die er mee stopte en de restanten moesten weg. De jurk was helemaal wat ik zocht. Verder hebben we het stadhuis en trouwlocatie en fotograaf, dj trouwpak voor mijn vriend al geregeld.

En nu de rest nog
Florabella, welkom! Vertel even kort wat voor jurk je hebt en hoe je aanzoek was? Wij zwijmelen gaarne met u mee.
Dat weet ik niet, maar dat vind ik vaak in dat soort films van de vrouwen. Lijkt me dat jullie trouwkaartje nu dus ook is afgevinkt.

Wij hebben de tekst "Wij gaan trouwen!" in dit font op de kaart staan: http://www.dafont.com/dear-joe-5-casual.font

Zo iets, of nog een slagje frivoler lijkt me bij jullie toepasselijk.
Dat vind ik inderdaad heel erg mooi!

Ik ga eens even zoeken of ik een voorbeeld kan vinden van het lettertype bij ons op de muur.

Ik zit overigens een beetje te balen, net nu ik me hier zit te bedenken hoe gelukkig ik ben met Tutteman, stuurt hij me een berichtje dat hij het eigenlijk helemaal niet zo naar zijn zin heeft. Is een weekendje weg met vrienden, doen ze elk jaar maar de vriendschap is al danig aan het verwateren alleen hieraan wordt strak vastgehouden omdat het altijd zo leuk was. Zag het al een beetje aankomen, maar vind het echt heel zuur voor hem dat hij daar nu zit en zich niet op zijn gemak voelt, terwijl hij zich er zo op verheugd had.

Deze hebben wij op de muur.
Sneu voor hem, komt hij vanavond thuis of morgen pas?

Ik vind dafont wel een mooie aanvulling op 101 freefonts, met die sites samen heb je zoveel keuze om zelf een kaartje te ontwerpen, echt heel leuk. Wij gaan zo nog even de laatste puntjes op de i zetten, dan is ons kaartje af.
Ook een leuk krul lettertje, die van jou is meer een decoratief druklettertje, die van ons een sierlijk handschrift. Wilde eigenlijk handschrift voor de hele kaart, maar dat was echt niet lekker leesbaar dus nu beperkt tot die ene kreet.
Dinsdagavond laat.

Ik ga daar ook eens even knutselen
is inderdaad wel zo leuk als ik ff wat vertel anders kom ik ook zo maar pats boem binnen vallen. Mijn vriend heeft mij niet echt een aanzoek gedaan. Het is meer dat het gevoel bij ons samen begon te kriebelen nadat we een kleine hadden gekregen. We misten echt wat en trouwen zou voor ons toch wel compleet zijn.

En ja wat betreft de jurk. Het is een champagne kleurige jurk. De bovenkant is een corset. En de onder kant is zeg maar een lange rok. Die naadloos aansluit bij het corset. Je ziet niet dat de jurk uit 2 delen bestaat. Ik ben er echt helemaal blij mee. Een paar dingetjes moeten nog veranderd worden. maar dat gaat mij schoonzusje doen. Die is namelijk coupeuse geweest voor trouwjurken. echt ideaal. Ze gaat het bruidsjurkje voor mijn dochtertje ook maken. Zij is namelijk bruidsmeisje.

Ik heb het topic nog niet helemaal door gelezen maar zijn hier meer mensen die niet echt een aanzoek hebben gehad. Maar het ook meer samen hebben besloten.
ik ben heel benieuwd maar ik was te laat, dus ik wacht braaf tot naar jullie bruiloft

ik vind itsman eigenlijk altijd de schuchtere van het stel. De outcast die eigenlijk het mooist is maar niemand opvalt. Behalve de hoofdrolspeelster dan.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hier kan ik me ook een heel leuk voorkantje mee voorstellen!

scrabble lettertjes
Heb onze tekst even ingetypt en bekeken in jullie lettertype en het ziet er prachtig uit. Word er helemaal blij van

Zo'n handschrift staat denk ik wel zo mooi op een kaartje ipv onze krulletjes.
welkom florabelle en sattie

die krulletters zijn erg mooi. Wij moeten nog even bedenken hoe we de tekst willen maar het moet in combinatie gaan met de kaart dus ik denk meer iets straks.
O, MdK, dat vind ik helemaal niet mooi, maar dat had je vast wel verwacht

Its, ben je nog online? Heb jouw foto gezien in het plak je foto-topic, dus ik weet dat wij malkander niet kennen.
Bedankt kastanjez, ik probeer me ook niet te druk te maken, maar als ik soms hoor hoever anderen alles van te voren geregeld hebben dan schiet ik toch wel even in de stress.

Titatuttebelle, het aanzoek was echt super! Hij heeft zonder dat ik het wist een weekendje weg geboekt en me dit op de ochtend van vertrek gegeven. Daar heeft ie me gevraagd. in een superchique restaurant ging ie op z'n knieën!!! (dat wij de enige waren die er zaten te eten past dan wel weer bij ons, hihi)
ik ben er, en ga dan nu even niet weg
*weg*
@ Tutta: Ik vind het zelf wat losser in zo'n handschrift dan de krulletjes. Maar leuk compliment hoor dat je het ook mooi vind!

Wij combineren het met deze (ja ook een klein beetje om de naam) http://www.dafont.com/champagne-limousines.font

Welkom FLorabella!

Kees is bij ons ook meer de rustige. Niet verlegen, gewoon niet zo op de voorgrond. Ik daarentegen.. Maar gelukkig vind ie dat leuk aan me.
die is echt onzettend gaaf tuttebelle

Wij hebben ook een tekst op de muur. Maar die past niet op onze kaart aangezien die alleen maar dubbelzijdig is
Ahhh nou heb ik je tekst gemist tuttebel!!
Huh, bedoel je mij? Heb mijn foto daar niet neergezet.

MdK, ik vind dat ook losser. Op de muur vind ik die overdadige krullen mooi, maar op zo'n kaartje wordt dat zo statig, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven