Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Juul, mannetje, ook jij bent 4! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Jin, van harte mop!

Aan de arbeid dus later meer...
Grrrrr, wat is er toch met mijn pc? Ik ga dus morgen zelf de bodschappen doen omdat dit kl*teding steeds vastloopt. Uit het raam ermee en tijd voor een mooie Mac zeg ik
Zeg, hoe oud is die Vaio van je nou helemaal?!?!
Tja, heb ik die niet vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen? Een jaar een 2 mnd dus. Te erg.

Komt door dat klote Windows. Zit altijd vol met virussen volgens mij.

Had toch naar mijn vader moeten luisteren en meteen voor een mooie, stylische Mac moeten gaan
Wat een verschillende verhalen over de bso. Jammer dat het soms niet gaat zoals verwacht. De juf van Lianne praat me elke dag bij op het schoolplein, ik hoef er niet eens naar te vragen.

Bam, klinkt helemaal goed van J. zijn verjaardagsfeestje.

Compu, voor CG en jou. Mocht ik je niet meer zien hier voor morgen, veel sterkte. Ik denk aan je

Enka, heb je eerder acupunctuur gehad? Hopelijk ben je snel van je klachten af.

Wat lekker dat T. blij naar school gaat.

Bridges, leuke opmerking van oudste over Jan Smit.

Aaaah... de jurk en ondergoed gepast en ook nog de trouwkaarten binnen, leuk! (doet me aan mezelf denken, vandaar het aaaaah...;) ) Komt steeds dichterbij.

Star, fijn dat Ceetje een leuk afscheidsfeestje had.

Jammer dat het op de bso zo afstandelijk gaat (zo komt het op mij over)

Naat, nog naar Ballorig geweest?

Juud, van Sjors die schooltje speelt met Dino en spikerman.

Kokosman kreeg van mij een theaterkaartje voor Veldhuis en Kemper met de titel: we moeten praten

Lianne had verftekeningen gemaakt op school en die waren alle 3 voor papa. Hoeven we geen nieuw behang meer

Amaal, wat vreemd dat L. zijn drinken niet op had, je zou toch denken dat zijn juf hem dan helpt met zijn beker? Lijkt me de normaalste zaak van de wereld. Jammer dat het tegenviel.
Jin, gefeliciteerd!
Malman, beterschap daar!

quote:compu schreef op 22 januari 2010 @ 12:24:

Dat wist ik niet precies Kokos, dat je het zo hebt ervaren. Heel verstandig besluit. Emotioneel niet moeilijk mee?

Ik heb het daar ook nooit over, omdat het verder heel goed is gegaan met Tim.

De vraag van de gynaecoloog heeft ons wel aan het denken gezet: je bent net bevallen, zit nog met je emoties en dan heeft de gynaecoloog het over een derde kindje.

Daar was ik helemaal niet mee bezig. Wél met het feit dat de zwangerschap van Tim niet prettig was verlopen en vooral de epileptische kwaaltjes die ik had. Ik wist dat als we voor een derde zouden gaan, ik onder controle zou komen te staan van de gyn én neuroloog.

Ik zou dan tijdens een derde zwangerschap mijn medicijnen moeten slikken en de kans dat het kindje dan met een handicap ter wereld komt zit er wel in. Dat was voor mij het grootste punt waardoor ik zei: we hebben al 2 geweldige kinderen, geen derde meer. Niet dit risico. Man was het hier helemaal mee eens.
Maxi komt net uit school: "Mama, ik wil bij D. logeren!" Eeehh, nou, zullen we eerst maar een keertje bij D. gaan spelen? Gelukkig was dat ook goed. Volgens de moeder van D. was hij helemaal vol van Maxi. Leuk!
Ik kom even uit bed om Juul te feliciteren

en sorry als de kaartjes te laat komen nu
Stressed is just desserts spelled backwards
Julian van harte gefeliciteerd!!!

Amaal spannend vanavond! Ik ben reuze benieuwd.

Beterschap in huize Mal!

Compu wat naar dat ze niet op haar plek zit. Is ook wel een erg groot leeftijdsverschil. Gaat ze met de taxi of breng je haar? Succes morgen, ik duim voor je!

Enka fijn dat dat T het naar zijn zin heeft en idd een erg leuke locatie zo! Succes bij de accupunctuur, jeuk is naar!

Amaal en Mamax is daar een film van? Ik heb wel het boek gelezen, de jongen in de gestreepte pyjama.

Hier ligt gelukkig niet zo veel sneeuw, ben nu wel lekker zuurkool aan het maken, mmm. Nou mijn zuurkool is klaar, nu gezellig Sjimmie ophalen van de creche. Ik lees straks wel even verder, ciao!
Nouja, ik post hier iets en dat staat er niet bij. Raar.

Juud idd die film. Ik denk dat het boek wel aangrijpenders want ik vond de film ook wel saaiig hier en daar terwijl daar qua verhaal natuurlijk geen reden toe is. Pas op het einde werd het echt spannend. Volgens mij is het boek meeslepender.

Ik had wel, toen ik L een kus ging geven daarna toen ik naar bed ging, een vreemd gevoel. Zo van; jemig, stel je toch voor dat ik hem nooit meer zie. Bij B had ik dat niet. Maar het jongetje in de film is 8, dus nog te ver-van-mijn-bed om helemaal te spiegelen aan je eigen situatie.

Althans, dat heb ik hoor. Sowieso grijpen dingen met kinderen je (nog) meer aan dan voorheen, maar vooral als het om de eigen leeftijd of jonger gaat.

Hier ook neit zoveel sneeuw meer. Net wel 2 slees achter elkaar gebonden en even een klein uurtje buiten gebanjerd. Maar ik ging bijna onderuit, daar schrok ik wel van. Het is hier spekglad!

Pfff, spanning is te snijden hier. Weet niet waarom, maakt me ECHT niet uit wat het wordt. Maar omdat dit de laatste is ( wil er toch wel vier...) is het zo definitief nu hoe de gezins samenstelling wordt. Ben in staat om het geslacht niet te vragen straks, maar mijn nieuwsgierigheid wint het hoor. En anders die van mijn man wel
Hier ligt nog steeds een dik pak hoor, iemand interesse?

Amaal, nog maar 2 uurtjes Spannend hoor! Kom je daarna nog even melden hoe het gegaan is?
Hou op zeg, je bent me helemaal aan het opnaaien Amaal
Ceetje zingt Rosanne, uit de oude doos

http://s91.photobucket.co ... ew&current=Picture218.flv
Julian, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
Jin, juul en Jeetje: gefeliciteerd!!! Alledrie en erg leuke dag gewenst!!!

Kutsneeuw. Bah. En dan ook nog eens een gevoelstemperatuur van -14. Bah. Ik wil in bed en dan gewoon 8 maat weer wakker worden. Werk was ook niet leuk, kinderen te druk en irritant met de sneeuw dus ik zit met deken op bank. Zo. geklaagd.

Oh ja, Amalia: als je niets verteld dan ga ik helemaal klagen hoor! Ik heb zelfs tijdens werk nog even stiekem gekeken of je nou niet toch overdag moest...Kun je echt niet maken om ons, je dagelijkse lieve dinnetjes, zo te laten wachten!

Mal: oh ziek. Nou ja, dan ben je er donderdag wel weer! Komt goed!!!

Enka: fijn dat alles zo goed gaat bij jou en school! Lekker ook wel, afscheid bij de deur. moet zeggen dat ik door het in de klas vaak lastiger weg kom, maar al die ouders zitten uitgebreid dus dan is bij de deur weggaan not done...

Kokos: haha leuke kaartjes voor theater. Fijn dat jullie op één lijn zitten wat betreft derde kindje!

Compu: wat raar dat ze tussen allemaal grote kinderen zit! Wanneer hoor je meer?

Star: haha hij is leuk! Ties zingt het nu ook opeens de laatste tijd, maar dan moet ik steeds aan ceetje denken...

Bam: zo leuk feestje! Altijd leuk als zoete kindjes niet weg willen!
Juud, film was op Film1 gisteren. Ik vond hem niet saai, alleen maar heel erg aangrijpend.

Bridge, ik hoor net van Helga dat de gevoelstemperatuur hier -16 is... Koud!

Voor Amalia is het bijna zover!
Zullen we er een polletje in gooien? Ik denk jongetje, gewoon tegen de stroom in
Volgens mij maakt Amaliaman alleen maar jongetjes!
Zeg mijn F5 knop gaat stuk
De mijne ook! En ik snap al niks van Star Wars, dus CSI volg ik ook voor geen meter meer nu
Zolang het je F5 knop maar is
Je moet ook gewoon Studio Voetbal kijken...
Dank iedereen voor de lieve felicitaties, en alle meiden die een kaart hebben gestuurd namens Juul heel hartelijk bedankt, hij vond ze geweldig. Nanda: Het cars boekje + pen is dankbaar in ontvangst genomen, hij ging bleu clu spelen erg fijn....

En wat een fantastische kaart heb je gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven