Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mal: beterschap!
Amaliaaaaaa???? Ben je al thuis? En is alles goed???
Hoe laat moest ze ook alweer?
Ik dacht 20.25 uur maar dat kan ik ook zelf bedacht hebben...
quote:bambino schreef op 25 januari 2010 @ 21:09:

Het cars boekje + pen is dankbaar in ontvangst genomen, hij ging bleu clu spelen erg fijn....

Maxi ook al!
Beterschap Mal! Hoop een betere nacht voor jullie. Over een paar dagen ben je weer het dametje hoor!!

Had net opgenoemd dat jullie weinig ziek waren, ik zal het niet meer doen!

Bridges, knuf voor jou! Vind je het leuk om in de voorjaarsvakantie af te spreken? Ik heb de auto, kan naar jou toe. Of ga je weg?
Ceetjes show; je zou d'r toch opvreten! Heeft ze nog van die spekbilletjes?
Ik dacht ook 20.30. Maar goed, meestal loopt het uit, dus 20.45 binnen, echo 30 min, nog naar huis rijden. Ik weet niet wie er op de kinderen past, waarschijnlijk zus, dus verhaal vertellen. We zullen nog wel even geduld moeten hebben...
Gezellig Compu! leuk! Ben thuis! Even je mailadres weer opsnorren...
Hier een lekker dagje achter de rug. Vanochtend voor meneer feestontbijt gemaakt en mocht hij nog wat kadootjes uitpakken, daarna lekker naar de dierentuin, en als klapper wilde meneer frietjes eten, wat uiteindelijk een pannenkoek met spek en kaas werd (we waren in een pannenkoekenrestaurant dus dat kwam goed uit ), en uiteraard een ijsje na. Kleine lekkerbek.

Ik heb me wel een apie hoor , niet te geloven.

1)Zitten we eergisteren aan de koffie, zeg ik tegen Juul, als mama de koffie op heeft ga jij lekker slapen. Juul: Dat is goed mama, ik ga lekker slapen en dan kunnen jullie de mooie slingers en ballonnen ophangen en als ik dan wakker wordt is alles mooiiiii... ( en wij hebben uiteraard nergens over gepraat, hoezo bijdehand...)

2) Zijn we toe aan het ijsje in het pannenkoekenrestaurant. Vraagt de ober aan Juul heeft u nog wensen?. Juul: jawel, ik wil graag een ijsje met sterretjes...Proest.. ( die sterretjes dus omdat hij jarig is. Manlief kreeg dat met zijn verjaardag ook, dat was hij dus nog niet vergeten)
quote:compu schreef op 25 januari 2010 @ 21:14:

Ceetjes show; je zou d'r toch opvreten! Heeft ze nog van die spekbilletjes?Billen niet, maar wangen wel
Leuke dag Bam met schaapje

Welke dierentuin?
Haha lekker bijdehand Bam! Dan lig je toch dubbel? Geweldig!
ook al zo'n lekker bijdehandje!

Maxi zei vanavond: Mama, ik wil later niet trouwen, want dan wordt je oud.
Ceetje vanmiddag opgehaald van kdv en toen moest de juf huilen en toen moest ik ook huilen. En ik had me nog wel zo voorgenomen dat ik dat niet zou doen
En bedankt Maxi

Ceetje zei laatst: Oma is oud, ik ben jong en mama is gewoon
Lang geleden dat het hier zo druk was
haha , sja dat heb je als je alles wil bijhouden ;)

Wij waren in Rhenen, ouwehands dierenpark.

Mik je msn eens aan, heb foto's van Ceetje dr feestje
Ik vind het zo stom he dat bleu clu gedoe, pfff. haha
Tsss... die Maxi... Zal mijn rollator meenemen over 7 weken...

Ah, arme juf van Ceetje! En jij ook gehuild. Gelukkig. Anders ben ik zo alleen haha!
quote:Star schreef op 25 januari 2010 @ 21:19:

Ceetje vanmiddag opgehaald van kdv en toen moest de juf huilen en toen moest ik ook huilen. En ik had me nog wel zo voorgenomen dat ik dat niet zou doen Ohh zielug...
Blue's clue is inderdaad strontvervelend.

Heb oude msn weet je nog
owja, shit ben ik honderd jaar mee bezig omdat dat door te sturen
quote:bridges6 schreef op 25 januari 2010 @ 21:22:

Ah, arme juf van Ceetje! En jij ook gehuild. Gelukkig. Anders ben ik zo alleen haha!En dat uit onverwachte hoek
Ceetje jullie allebei raar aankijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven