3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Doe ik nl. nogal vaak. ook regelmatig over onzichtbare dingen.
Misschien moet je toch maar een begin maken met schoonmaken....
Eerst nog in gevecht met de stofzuigert, heb nog 6 trappen te gaan naar beneden.
Hmm struikelen over onzichtbare dingen, ja kan me een heel klein beetje voorstellen dat dat grappig blijft om te zien.
En dan sla ik de slaapkamers maar ff over nog. Huiskamer is gedaan, keuken en trappen zijn zo aan de beurt. Die kunnen lachen
Ga maar weer verder want ben op hh-oorlogssterkte nu.
Kom op Mocy. computer uit en aan de slag ik lees vanavond wel of je het gevecht met de stofzuiger hebt gewonnen.

Ik ga even de kou in
quote:mie32 schreef op 26 januari 2010 @ 14:43:

nee, 50!!! Ben naar NY gevlucht om een Sarah in de tuin of een foto van mezelf in de lift van mijn werk te ontvluchten.

*wil er verder niet over praten*

COOL!

Gefeliciteerd met je verjaardag!

hahaha, wat geinig dat je toch nog hier een posting doet.

Je hebt mijn emailadres, ik kan helaas niets meer lezen uit de inbox bij Libelle.

Tot mails dan maar, en ja,.. arme Aw, wat zal die Mariëtta nu gaan stinken in haar badkamer

bye bye
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
En ook allemaal die hier nog aanwezig zijn of half aanwezig
conclusie na berichtje van Mie32, in New York kun je nog wel het censuurtopic lezen van Libelle.

Kan ik nog een last minute regelen?

Nee, ik ga het er niet meer over hebben
Haai straat!
Nou nou, ik ben wel erg populajjjjr,...

Ik heb ook niet veel te melden, morgen het soll.gesprek, brrr, moet dus er echt vroeg in vanavond, even de walletjes wegslapen, alhoewel,ik ben veertig dus had ik beter eerder daarmee kunnen beginnen.
Hey Chocolover, hoe staat het?
Ik heb lekker een kerstpakket van het werk meegenomen want ik vind dat ik daar recht op heb haha
Wat voor sollicitatie? Spannend hoor!

Nou gaat wel goed eigenlijk! Heb mn leidinggende verteld dat ik niet tevreden ben met hoe het gegaan is en dat als dit ooit nog een keer met personeel gebeurd, zij ze tijd moeten geven.

Ben trots op mezelf!
Hmm telefoon is bijna leeg, da's wel balen. Hopen dat ie t uithoudt tot ik thuis ben..
Goed gedaan choco, ik ben trots op je.

Ik heb ook helemaal geen kerstpakket gehad dit jaar,...mmmm, ik heb op z'n minst recht op een halve

Zaten er lekkere dingen in met nog de juiste datum?
Hij staat nog dicht naast me in de trein. Open hem als ik thuis ben
Tel is leeg tot later!
O ja, tegenwoordig wordt er ook op de telefoon geforumd, hahaha, nou, ik nog niet hoor.

Ik zeg verder niet te veel over het soll. gesprek, ben zo bijgelovig wat dat betreft. Maar het betreft een administratieve functie.
Mocht me pas vanavond melden van AnneR, maar vind het welletjes zo. Voor het oog is het spic en span. Nu lekker roken en straks banken.
Ibi zit nu bij de Rabo.... duim duim duim duim

Ik heb visite gehad en een enorme bos tulpen, echt waanzinnig mooi!

Ach WTF, ik zit echt als een domme muts te twijfelen of ik wel ga zeggen wie ik op visite heb gehad...

Ik had Freaky en LeukerT op visite! En het was heel gezellig!

Nog steeds niets in de winkel gedaan vandaag.

@Roos, we zijn er nog steeds niet uit, maar zolang we er niet uit zijn moeten we toch maar bij de stijgende lijn proberen aan te haken, dus dat betekent... aan de slag!! Ehhh morgen dan he
Gezellig Bi!

Is het 3000+meet vandaag? Iry en appeltje ook al. En had AnneR dichterbij gewoond, had ze me vast wel geholpen met schoonmaken:)

Leuk hoor.
Ja was echt onverwacht en gezellig. We hebben het rookhok weer aardig van zuurstof ontdaan.

En Freaky... als je weer thuis bent... onwijs bedankt van jullie, echt lief

Er ligt hier nu nog een pakje Camel (bijna vol) dus voordat ze uitdrogen moet je ze echt een keertje op komen halen
Hallo.....

Wat lief van Freak en leukerT Bi.

Ik heb verder niks bij gelezen hoor en dat ga ik ook niet doen>

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven