3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
quote:floor72 schreef op 26 januari 2010 @ 16:18:

Ik heb verder niks bij gelezen hoor en dat ga ik ook niet doen>

Nee....? Floor toch !
quote:mocy schreef op 26 januari 2010 @ 16:20:

[...]

Nee....? Floor toch !

Ik kijk wel uit!

Alles goed met iedereen?
Je hebt gelijk ook Floor, het is geen doen met zo'n actieve nachtploeg

Hoe is het wijffie??
Met mij alles goed iig. Lekker gehuishoud en zo lekker ff banken en vanavond weer een gezellige avond uit.

Hier ook alles goed, vraag me alleen een aantal dingen af i.v.m. het gesprek voor morgen.

Hoe gaat het met jou?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Mocy, waar ga je naar toe vanavond?
Wat vraag je je dan af Straat??
Met mij alles flex! beetje druk, maar dat is oud nieuws. Tussendoor nog wel even naar de kapper geweest. Weer leuk rood-zwart gekleurd. Vindt Stratego ook leuk!

Wat voor vragen heb je Stra?
Ik ben iedere dinsdagavond op de club te vinden tot erg laat om te (en nou niet lachen, het is echt onwijs leuk bridgen met vriendin, dat doen we al 20 jaar. Inmiddels doet man het ook en gaat ook mee.
Ach, lieve Floor, dat had je niet hoeven doen , hoor, speciaal je haar in mijn favo kleur te verven

Ik vraag mij af of ik morgen mag vragen hoeveel sollicitanten er nog meer op gesprek komen

Eh, dat mag ik natuurlijk niet vragen, maar brand van nieuwsgierigheid.
Pffff... ik word gek van de baby. Die loopt de hele tijd met zo'n houten rupsje aan een touwtje door de kamer. Iedere keer als ze een bochtje maakt struikelt ze over dat rupsje.

En als ik het rupsje afpak begint ze te brullen.

*zucht*
O Mocy, ik wil ook bridge leren.

Je kunt ook online bridgen en ik weet dat iemand die dat doet en er ook meteen een date uitgehengeld heeft

Leuk Mocy!
O, jee haahaha Floor.

Heb je de klinken al omhoog gezet?
Ik vind wel dat je dat kunt vragen hoor Straat, gewoon vragen of er veel gegadigden zijn.

Mocy... bridgen lijkt me heel gaaf!

Floor leuk he, zo'n lopende PEUTER
Ik zit ook heel vaak online te bridgen (onder het forummen). Ik ben zo blij dit ooit geleerd te hebben. Heb er al zoveel plezier van gehad. En bij ons op de club geen ouwe lullen hoor, alleen maar gezellige mensen en je mag er roken!
Ik zou niet weten waarom je dat niet mag vragen Stra?
Bi en Straat gewoon gaan doen, er worden overal lessen gegeven. Het is zo leuk en het wordt over de hele wereld gespeeld.
Floor, heb je je haar nou net zo laten kleuren als het meisje op de achtergrond hier?

Of is het echt rood, niet oranjerood met zwart?
Nou de Rabo kon ons niet verder helpen. Wel een heel aardige vrouw maar ja advies is toch verder te gaan met de hypotheker.
En er worden overal hele gezellige bridge-kroegentochten gehouden. En nu hou ik erover op anders sla ik door in mijn enthousiasme en zit ik hier dalijk bridgeles te geven .

Ik ga ff banken, ben ik hopelijk scherp vanavond.

Dag lieve meiden tot laters.

En straat, als ik je niet meer spreek heel veel s6!!!!
Ik zou me toch ongemakkelijk voelen wanneer ik het zou vragen over de meer gegadigen.

Weet ook niet echt waarom, ...
Huh Ibi?? Dat verbaast me!
Dank je wel Mocy:)

IBI, he wat vervelend, en nu?
Ja verbaasd mij ook Bi. Konden het bedrag gewoon niet rond krijgen op 1 salaris. Hebben wel gekeken naar huidige offerte en nog wat feedback gegeven.
Jeetje Ibi.. dat verbaasd me ook.... Rabo denkt normaal gesproken wel mee... maar ja kredietcrisis he... ze worden overal strenger....

Kun je wat met de feedback?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven