Wat wil die nou??

27-01-2010 16:35 51 berichten
Ik heb een man ontmoet op een soort van datingssite (ben er helemaal niet van, maar was nieuwsgierig en kijk een beetje rond).

Vorige week hadden we voor vanavond afgesproken (1e x), we zouden nog kijken waar enzo.

Maar daarna hadden we ineens het spontane idee om die dag af te spreken, nou ik dacht doe is gek haha en ging erheen. Was heel gezellig, erg gelachen en raakte me ook een paar keer aan enzo. Hij zei ook dat ik leuker ben dan op de foto en dat we nog wel is wat af kunnen spreken. Maar hij heeft een heel druk leven, (drukke baan, maarja hij doet ook zat leuke dingen, uitgaan enzo dus daar maakt ie wel tijd voor!). Hij smst mij ook nooit uit zichzelf.. als ik wat stuur, stuurt ie wel wat terug...

Maarja zal ik nou nog vragen of we vanaaf gaan daten? Want misschien dacht ie wel dat die date van vorige week in plaats van vanaaf was. Zucht haha maarja als ik 'm nu weer sms, alles moet dan van mij uitkomen... Maarja vind 'm wel echt heeel erg leuk...Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Lieve help, als jij net zo spreekt als dat jij schrijft dan zou ik als man ook niet weten of ik nu vanavond een afspraak zou hebben of niet.

Wat een chaotisch verhaal.

Als je duidelijkheid wilt: bel hem!

Als hij dan niet opneemt, spreek dan heel rustig een duidelijk bericht in op zijn voicemail.

Als hij dan niets laat horen, dan heb je ook duidelijkheid.
Vanaaf is een algemeen geaccepteerde afko hoor...
Zal je wel niet willen horen: Ik zou niets doen.

Is bezet of Not that into you!
Jemig jullie reageren echt zwaar overdreven.. tss ik sgreif tog niejj op dese mnier ofsowww?!

Als ik 1 keer is schrijf ipv eens.. pff wat doen jullie moeilijk ik heb gewoon even snel mijn verhaal getypt en jullie vallen over een typfoutje, wat een mierengeneuk zeg!

Maar voor de geinteresseerden: hij stuurde terug dat hij er morgen heel vroeg uit moet, dat ik bij hem langs mag komen.

Ja hoor ik wéér daar heen! Lekker makkelijk, hij zei vorige keer dat hij deze kant op komt. Nou ik heb het helemaal gehad, ik stuur nu niks meer, hij zoekt het maar uit.

Bedankt voor jullie reacties! (de normale dan)
Nee, idd. Ik hoorde het gister nog ergens: mannen die vroeg op moeten, hebben gewoon geen zin. Als in: geen zin om tijd voor je te maken. Jammer!
Zie je? Als je al de neiging voelt om hier te gaan posten wat een man evt. zou voelen voor je, dan is dat eigenlijk al een alrambel.

Nou, ja, fijne avond in ieder geval he?
Joh,maak je niet zo druk...laat het ff bezinken want nu ben/klink je boos. Even relativeren en kijk dan weer hoe je erin staat.Misschien ben je er echt wel klaar mee en misschien komt het nu door de teleurstelling/boosheid. Het is niet het einde van de wereld na 1 date.....
Waar maak je je druk om?

De man moet vroeg op, zegt dat je wel langs mag komen?!

What's the deal? Ik snap het niet.. Ben je nu alleen boos omdat jij daarheen moet en hij niet naar jou toe komt?

Kom op zeg!
O, daar had ik overheen gelezen, dat je langs *mag* komen. Is dat niet leuk dan? Stel je gewoon de volgende keer voor dat ie bij jou komt. Woont ie zo ver weg dan? Maar als je geen zin hebt, gewoon niet gaan en kijken of ie uberhaupt iets uit zichzelf stuurt.
quote:Katherina schreef op 27 januari 2010 @ 17:51:

alrambel Dat is ook een leuke nieuwe uitdrukking voor mannengedrag!
klinkt als echte liefde....echt ik smelt gewoon

(wees blij dat je langs mag komen, als het niet mocht had je gedacht dat ie bezet was ofzo, als ie 30x gesmst had was ie te willing.....mannen doen het niet gauw goed he?)
Maarja....
Leuker in het echt dan op de foto...

Hij heet toch geen Dennis uit een stad in Overijssel he?

Is namelijk mijn ex (en buurman!) die bedacht dat het wel leuk was om mij af te kraken bij mijn vriendin die hij niet kent, maar wel op de hoogte van onze vriendschap is, om haar vervolgens te versieren. Uiteraard faliekant mislukt.

Versierzin van meneer: in het echt ben je leuker dan op de foto.

En meneer moet er ook altijd vroeg uit.

Hoop niet dat het dezelfde is. Zal wel heel toevallig en sneu voor je zijn...
Het moet haast wel....er zijn zo weinig mannen die dat zeggen en dan ook nog eens vroeg op moeten....dit kan geen toeval zijn!
quote:mamalief schreef op 27 januari 2010 @ 19:32:

Het moet haast wel....er zijn zo weinig mannen die dat zeggen en dan ook nog een svroeg op moeten....dit kan geen toeval zijn! dames toch
@moerg: nee het is niet Dennis uit Overijssel haha

Nee hij woont niet heel ver weg.. wel dik een half uur rijden.

Ja natuurlijk, heel aardig dat ik langs mag komen, maar vorige keer zei ik oke ik kom langs, als jij volgende keer deze kant op komt (en dan ergens afspreken om wat te drinken). Oke deal zei hij.

Dus ik stuurde net terug je zou toch deze kant op komen? En bij dat ene restaurant wat drinken. Stuurt hij niks terug. Nou eh ik ben er een beetje klaar mee, als hij me echt leuk vond had hij allang wat gestuurd of iig meer interesse getoond.
Mag ik ook even mijn plasje erover doen.... Pff hoop dat ik geen tiepfauten maak (a). Ik denk idd gevalletje not that into you. Als een man smoor op je is, doet hij alles voor je, behandelt je als zijn princesje. Dan maakt het hem echt niet uit dat hij er 5 uur in de ochtend uit moet of 80km moet rijden. Zodra het al niet vanzelf gaat, weet je genoeg. Als iemand echt gek op je is, maakt het niet uit hoe vaak je sms't, hoe achterlijk je je gedraagt bij hem.
Ennnuh als mannen thuis willen afspreken, moeten er ook wel een paar bellen gaan rinkelen. Dan is het meestal een stoeidate. Anders gaan ze wel een drankje met je doen of uit eten...:-( Heb dit zelf vaak ondervonden, heb geen geld om iets te gaan doen, zal ik bij je thuis komen? Jeah right! Lekker goedkoop idd....
Precies! Moest toch even reageren hahahahaha.
Ja, hij wil gewoon sex. En die smoes van 'moet er morgen op tijd uit' betekent: je mag komen om te sexen, maar na de sex moet je niet denken dat je kunt blijven slapen.
Oei, ik heb een zelfde gevalletje aan de hand.

Gewoon zo naief om heerlijk in de prachtige verhaaltjes te tuinen? Denk 't wel, maar het inzien is wat moeilijker.

Op naar de volgende
quote:Hmpff schreef op 27 januari 2010 @ 16:42:

Ja gewoon ff wat drinken, ja ik vind t echt raar dat ik niks van hem hoor, terwijl hij wel enthousiast was, je smst iemand toch als je diegene leuk vindt:S Maarja dan komt t dus weer van mij uit (wat dan al de 5e keer is ofzo) wordt het een beetje zat, krijg geen hoogte van m:S Ok ik belde 'm net maar pakt niet op, zit nog op zn werk denk ik... ik sms 'm wel:PAls jij niets meer gehoord hebt van hem, ben je echt stom als je er achteraan gaat bellen. M.a.w. Als hij enthousiast was over jullie afspraak was hij die écht écht niet vergeten. Denk je wel?
quote:Hmpff schreef op 27 januari 2010 @ 19:46:

Dus ik stuurde net terug je zou toch deze kant op komen? En bij dat ene restaurant wat drinken. Stuurt hij niks terug. Nou eh ik ben er een beetje klaar mee, als hij me echt leuk vond had hij allang wat gestuurd of iig meer interesse getoond.

Die gaat je neeeeuuuken. Echt, jij bent zooo makkelijk.

Het bevalt je niet, dus ga je nog even lopen trekken aan hem. Kat in het bakkie.

Rustig maar meissie, je hoort nog van hem. Echt. Hij gaat over een paar dagen heel veel interesse tonen.

Edit, de reden van mijn mening hierover. TO zegt; ik ga niets sturen, en vervolgens staat er een post met wat ze gestuurd heeft. Hoe makkelijk kan ze het hem maken.
TO hoe oud ben jij
Nou was het gister gezellig?

Ik heb namelijk zomaar het idee dat je toch bent langsgegaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven