Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 28 januari 2010 @ 14:55:

Suze, wat fijn voor je vriendin!!!

snap ook neit dat mensen het niet willen weten emt 20 weken hoor, is toch hartstikke leuk?Ja hartstikke leuk drie jongens
Ja op zondag maar ook op zaterdag. Op zondagochtend met B en zaterdagmiddag met L. Hartstikke handig

Lekker aan het vissen STar
60 ga ik niet halen gelukkig, ik denk 40
ben ik nu alleen? vind het wel gezellig een beetje chatten onder het bakken
Vind het zo schattig dan Mal mij op Hyves ook Amalia noemt
Ik vind het ook altijd omschakelen hoor.

Hoe maak je de saté? Rijg je het nog aan stokjes? Ik vind dat altijd wel leuk, maar hoe bak je het dan. Ik moet toch maar eens een grillplaat op de Boretti
quote:amalia schreef op 28 januari 2010 @ 15:00:

[afbeelding]

Lekker aan het vissen STar Ghe ghe
quote:mamax schreef op 28 januari 2010 @ 15:36:

Hoe maak je de saté? Rijg je het nog aan stokjes?Nee joh, insteken, omslaan, doorhalen, af laten glijden.
Ja had ik ook bedacht, ik vind het een kl*tewerkje. Bak nu gewoon de stukjes in de pan, laat het afkoelen en rijg het morgen aan een stokje. Moet toch weer even opgewarmd worden zaterdag. Gooi het ng even snel in de vriezer.

Ik hoop dat ik het aan het stokje krijg nu het gebakken is, maar rauw is dat ook altijd wel een rotklusje.
Wow Amalia, volgens mij kan jij de rest van de winter nog nagenieten van dit feestje, wat een hoop eten! Wel erg lekker wat ik allemaal voorbij zie komen. En dan ook nog naar het zwemmen die dag?

Suze, good luck met het prikken! Is gewoon nooit leuk. Wat ik ook zo naar vind is dat ze het nu echt gaan onthouden, T begint er ook nog vaak over.

Star, wat een lekker licht moppie! Gaat ze gelijk op met de groei van Ceetje?
Gosje, dat vind ik nou niks voor jou Star, breien.
Nope, Ceetje was 6600 gram dezelfde leeftijd.
Daarom sta ik nu al te koken Enka, krijgt iedereen oud eten zaterdag

Ben er nu wel klaar mee, ga nog even van mijn vrije tijd genieten met oprah of DrPhil ofzo.
NEEEEEEEEEEEE, dit is knap: ik wil uit!!!!

Timing....
quote:mamax schreef op 28 januari 2010 @ 15:48:

Gosje, dat vind ik nou niks voor jou Star, breien.Whahahaha ik ook niet, maar dat heb ik ooit zo er ingestampt gekregen door de buurvrouw
En anders zet je toch gewoon een grote schaal op tafel met stukjes saté in pindasaus? Vliegen er ook geen stukjes tegen je pas gelapte ramen aan.
Kokos, gefeliciteerd met de dames! Gelukkig was Lianne dus vandaag wel blij op school. Heeft ze ook al eens gezegd waarom ze de ene juf leuker vindt als de andere?

Juud, hoe is het? Je had toch gisteren DE afspraak?

Suze, hier ook een Shoeby en ik ga morgen heen, kreeg allerlei bonnen, dus ik wil ook wel even kijken.
Wat wil je uit?
quote:mamax schreef op 28 januari 2010 @ 15:49:

En anders zet je toch gewoon een grote schaal op tafel met stukjes saté in pindasaus? Vliegen er ook geen stukjes tegen je pas gelapte ramen aan.

Krijg trek in sate.
Jammer Mal, dat je je rijbewijs nog niet gauw kunt halen. Nog even afwachten dus! En dan lekker karren, super hoor!

Suus, prik gelukt? Hoe was ze eronder?

Jullie hebben gelijk hoor, met de teleurstelling over degenen die niet komen bij meetings. Ik ben zelf vaak van de organisatie bij groepjes en heb dan ook zo de balen. Goed dat het uitgesproken wordt hier. Dan is dat ook helder.
Oja Shoeby zit ook in Bridgesdorp toch? Dat wilde ik nog zeggen..

En die uilenbal en wat was nou dat andere?

Geweldig!

Hier een keer een uitspraak van CG.

Ik: kom, we gaan wassen en aankleden

Zij: nee, ikke bezig, jij toepie halen (snoepie).
Voor haar of voor jou Compu?
O Amalia, ik ben kleertjes aan het opruimen en als ik vandaag niks van je hoor, zet ik ze op marktplaats hoor.

Of is dit te doorzichtig?
quote:Star schreef op 28 januari 2010 @ 15:51:

Wat wil je uit?Ik gok dat B dat roept en dat hij uit bed wil Maar misschien heb ik het mis en wil Amalia heftig stappen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven