Wat wil die nou??

27-01-2010 16:35 51 berichten
Ik heb een man ontmoet op een soort van datingssite (ben er helemaal niet van, maar was nieuwsgierig en kijk een beetje rond).

Vorige week hadden we voor vanavond afgesproken (1e x), we zouden nog kijken waar enzo.

Maar daarna hadden we ineens het spontane idee om die dag af te spreken, nou ik dacht doe is gek haha en ging erheen. Was heel gezellig, erg gelachen en raakte me ook een paar keer aan enzo. Hij zei ook dat ik leuker ben dan op de foto en dat we nog wel is wat af kunnen spreken. Maar hij heeft een heel druk leven, (drukke baan, maarja hij doet ook zat leuke dingen, uitgaan enzo dus daar maakt ie wel tijd voor!). Hij smst mij ook nooit uit zichzelf.. als ik wat stuur, stuurt ie wel wat terug...

Maarja zal ik nou nog vragen of we vanaaf gaan daten? Want misschien dacht ie wel dat die date van vorige week in plaats van vanaaf was. Zucht haha maarja als ik 'm nu weer sms, alles moet dan van mij uitkomen... Maarja vind 'm wel echt heeel erg leuk...Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 28 januari 2010 @ 09:41:

Nou was het gister gezellig?

Ik heb namelijk zomaar het idee dat je toch bent langsgegaan...Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven