A perfect day again...
vrijdag 29 januari 2010 om 10:46
Goedemorgen!
Hier is de wereld weer wit
Eigenlijk was de winter al voorbij, vond ik, maar kennelijk toch niet. En jahoor, ik wéét het wel, de hele februarimaand komt er nog aan, normaliter de koudste maand van het jaar!
Wat een bedrag weer voor die auto, Dee. pff..
En wat irritant steeds weer, die ex-frustraties. bah
Hier is de wereld weer wit
Eigenlijk was de winter al voorbij, vond ik, maar kennelijk toch niet. En jahoor, ik wéét het wel, de hele februarimaand komt er nog aan, normaliter de koudste maand van het jaar!
Wat een bedrag weer voor die auto, Dee. pff..
En wat irritant steeds weer, die ex-frustraties. bah
Later is nu
vrijdag 29 januari 2010 om 16:01
Hai Dreamer
Ja die ex-frustraties zullen nog wel even blijven ben ik bang... maar goed ....
Hier de hele dag zeikregen... dan is sneeuw mooier.. maar ik ben de winter inmiddels goed zat hoor
Dit weekend zonder Mini.. en heb gelukkig wat leude dingen op de planning staan
Oh en Cay.. je hebt een vriendinntjesverzoek
Ja die ex-frustraties zullen nog wel even blijven ben ik bang... maar goed ....
Hier de hele dag zeikregen... dan is sneeuw mooier.. maar ik ben de winter inmiddels goed zat hoor
Dit weekend zonder Mini.. en heb gelukkig wat leude dingen op de planning staan
Oh en Cay.. je hebt een vriendinntjesverzoek
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 29 januari 2010 om 23:22
quote:Caylinn schreef op 28 januari 2010 @ 23:14:
Twin het is trouwens het dwergje met geel capeje zonder mutsje. Komt niet veel in beeld, maar wel bij 31 secondenEn ik maar kijken, bij 13 seconden . Ooooh, het was 31... ik heb het gezien, heel snel, maar schattig! Maar waar was het mutsje (wel handig, qua herkenning, hij dacht vast, zo val ik lekker op )
Twin het is trouwens het dwergje met geel capeje zonder mutsje. Komt niet veel in beeld, maar wel bij 31 secondenEn ik maar kijken, bij 13 seconden . Ooooh, het was 31... ik heb het gezien, heel snel, maar schattig! Maar waar was het mutsje (wel handig, qua herkenning, hij dacht vast, zo val ik lekker op )
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zaterdag 30 januari 2010 om 00:11
Hahaha ze hadden maar 7 mutsjes, soms kan het leven zo simpel zijn
Was idd moe en in de war door je nieuwe plaatje, dacht al,
we waren toch allang vriendjes.
Dat wachten is bijna net zo erg als de diagnose, het enige wat je nodig hebt is geruststelling, wat ik jou en iedereen die van je moeder houdt zo gun.
Ik ben de winter al zat vanaf hij begonnen is maar het is al bijna maart, dan kun je soms al in de tuin zitten
Wat voor leuke dingen heb je in de planning Freak?
Moest je dat nou zeggen Dreamer dat februari normaliter de koudste maand is
Was idd moe en in de war door je nieuwe plaatje, dacht al,
we waren toch allang vriendjes.
Dat wachten is bijna net zo erg als de diagnose, het enige wat je nodig hebt is geruststelling, wat ik jou en iedereen die van je moeder houdt zo gun.
Ik ben de winter al zat vanaf hij begonnen is maar het is al bijna maart, dan kun je soms al in de tuin zitten
Wat voor leuke dingen heb je in de planning Freak?
Moest je dat nou zeggen Dreamer dat februari normaliter de koudste maand is
.
zaterdag 30 januari 2010 om 09:28
zondag 31 januari 2010 om 00:08
Hier ligt ook alweer sneeuw, dat is idd minder, hebben we ooit zoveel sneeuw gehad, ik kan het me niet herinneren.
Verder klinkt je weekend leuk, veel plezier, en nog iets gekocht wat je met ons wil delen
Mijn schoenen zijn nog steeds niet aangekomen
Zeker Cay, maar iets langer in beeld was nog makkelijker geweest, nu moest ik wel erg snel kijken
Verder klinkt je weekend leuk, veel plezier, en nog iets gekocht wat je met ons wil delen
Mijn schoenen zijn nog steeds niet aangekomen
Zeker Cay, maar iets langer in beeld was nog makkelijker geweest, nu moest ik wel erg snel kijken
.
zondag 31 januari 2010 om 00:21
zondag 31 januari 2010 om 14:41
Ik zeg juist altijd dat ik sneeuw wel leuk vind, maar slechts 2 weken in de kerstvakantie en dan moet het weer weg zijn. De rest van 't jaar zomer, zeg maar Maar dat gaat het nu niet worden.
Vanmorgen naar trainingslocatie van LD voor groot gedeelte 80 gereden, met grote vrachtwagen (te dicht) achter me.. brr.. Zo kwamen we dus net te laat bij de training, maar de trainer had begrip, was gisterenavond zélf vanuit Grunn gereden
Op de terugweg gelukkig alles wel weer schoon.
Bianca, wat is tab tab enter??
Vanmorgen naar trainingslocatie van LD voor groot gedeelte 80 gereden, met grote vrachtwagen (te dicht) achter me.. brr.. Zo kwamen we dus net te laat bij de training, maar de trainer had begrip, was gisterenavond zélf vanuit Grunn gereden
Op de terugweg gelukkig alles wel weer schoon.
Bianca, wat is tab tab enter??
Later is nu