Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Goedemorgen saaie elfenmaisjes die dansen bij het maanlicht,

Steph jij ook een hele saaie fijne dag

Dez slaap lekker, je hebt weer goed werk verricht vannacht

Abusu saai naar de Ikea, have fun, maar niet teveel he, veel plezier met kijken naar Tennis

Snjookje saai hoor de hele dag handbal op tv

Ik ben net even op de boerderette geweest. Moet nu in actie komen nog even wat boodschapjes doen. Maar het is zo saai koud buiten en wit van sneeuw.
Pff, drie kwartier ge-wii-fit. Heerlijk zeg maar wel saai.

Ikea, dat is het toppunt van saaiheid maar dat mag uiteraard Abusu.
Wii-fit is saai Steph. Ik heb de badkamer schoon en ga nu saai aan de keuken beginnen.

De balkondeur staat saai open en de katten zijn buiten.
Steph wat ben je toch lekker saai

Snjookje je bent goed bezig. Ik ben ook bezig geweest met mijn huishouden (na de boodschappen) Nog niet helemaal klaar dus dat komt of in de loop van de dag wel en anders is er morgen weer een saaie dag.
En nu heb ik geen zin meer...

Keuken ook schoon. Moet alleen nog effe stofzuigen....
Zal ik even saai vertellen dat mijn narcissen buiten al aan het opkomen zijn.....
Nou bij de saaie Ikea was het zo druk dat ik mn auto niet kwijt kon. Toen maar doorgereden naar mn nieuwe huis (vanaf woensdag) en daar in de omgeving rond gereden. Er ligt een heel groot meer vlakbij en daar liepen mensen op, in de sneeuw. Heel saai om te zien.
WTF?
quote:snjokorn schreef op 30 januari 2010 @ 14:57:

Zal ik even saai vertellen dat mijn narcissen buiten al aan het opkomen zijn.....yeaahhhhh (oepss bedoel saaaaai) als ut bij jou voorjaar wordt,gaat ut hier vast ook goed komen
heb ff paar uurtjes geslapen,ga straks nog wel terug.vannacht toch pas om 02.00 beginnen.
quote:desteny schreef op 30 januari 2010 @ 17:36:

[...]

yeaahhhhh (oepss bedoel saaaaai) als ut bij jou voorjaar wordt,gaat ut hier vast ook goed komen M'n zusje en ik hadden gisteren saai verzonnen dat de aardas wat gekanteld is waardoor saaie ijsberen hier naartoe drijven en jullie de kou hebben..... Ik ga voor jullie duimen dat het voorjaar er aan komt.
Hey saaierds,

Geen kleding voor mij, allemaal veel te leuk en dat vind ik niets. Doe mij maar saai. Van vriend nog een saaie bedel voor Pandora gekregen. De Saaierd.
Een hele saaie dag geweest bij jou Steph, goed zo, zo hoort het.
Snjookje wat saai dat de narcissen al te zien zijn bij jou. Het weerbericht hier is dat er weer sneeuw gaat vallen en dat het strooizout alweer op aan het raken is. Rijkswaterstaat -ook al een saai orgaan- heeft besloten om de provinciale wegen voorlopig niet te strooien zodat ze genoeg zout hebben om de snelwegen te doen.

Abusu wat saai dat je Ikea niet in kon. Maar wel fijn om alvast even wat omgeving van je nieuwe huis gezien te hebben.

Steph je bent gewoon saai verwend met je nieuwe bedel. Saaaaaaaaai die lieverd van jou.

Dez heerlijk nog even naar dromenland zodat je vannacht lekker fris fruitig en vooral saai aan het werk kunt.
Steph ik ben gisteren heel even op je boerderette geweest, mocht er mest strooien. Zag namelijk wel dat je een plot of 6 bewerkt hebt. Dus hoe je dat dan voor elkaar hebt gekregen is mij een raadsel.
quote:Dushi74 schreef op 30 januari 2010 @ 20:08:

Steph ik ben gisteren heel even op je boerderette geweest, mocht er mest strooien. Zag namelijk wel dat je een plot of 6 bewerkt hebt. Dus hoe je dat dan voor elkaar hebt gekregen is mij een raadsel.Ehh, ik heb geen farm..........
Ik zit saai te genieten van zelfgemaakte kersenvlaai.....
Mmmmm, wat saai zeg. Heb net een cracker met huttenkase en jam achter de kiezen, dat is nog saaieder.
Jij bent echt het toppunt van saaiheid Steph...

Ik moet saai nog een half uurtje wakker blijven om m'n aardbeien te oogsten daarna ga ik op 1 oor.
*haha, ook nog optijd oogsten. Ze lopen wel achter met de oogsttijd*.

Dan maar saai zijn, ik ga lekker saai slapen met boek in bed.

Saaie dromen elfenmeisjes.

Dez, voorzichtig met werken!
Je hebt wel een stukje land Steph. Al heb je dan geen letterlijke farm staan je hebt wel op een of andere saaie manier 6 plots weten te zaaien.

Weltrusten en veel saai leesplezier

Snjookje die aardbezien komen echt wel geoogst bij je
nou jullie lieve woordjes hebben niet geholpen hoor.was daar zo glad,niet te lopen.ben vreselijk onderuit gegaan en op de stenen op mn achterhoofd gevallen.resultaat;alles doet me vreselijk pijn, incl mn hoofd.heb ook enorme bult om mn hoofd.gelukkig geen gat er in,dankzij de muts die ik op had.

vandaag maar ff aankijken en morgen ff naar HA.ivbm melden bedrijfsongeval.nu ga ik een dutje doen.zet mn wekker over 2uurtjes,en dan nog maar eens.
Auwie Dez. Da's niet goed, op je hoofd vallen.

Pijnstilllers, ontstekingsremmers, koelen en rusthouden. Saai hoor.

Dushi: volgens mij heb je standaard 6 veldjes en moet je de rest er bij ploegen....

Aardbeitjes geoogst gisteravond en vanochtend al de pompoen en blauwe bloemetjes. Had gisteren bijna geen geld meer omdat ik een uitbreiding had gekocht...
Ow, Dez wat verschrikkelijk zeg. Goed dat je je wekker over twee uurtjes laat aflopen en dan nog eens en dan nog eens. Want het kan niet goed zijn om te gaan slapen en dan ook nog eens doorslapen na zo'n val. Hoe reageerde het ondje erop?

Saai Snjokorn, ook nog eens iets bijkopen daarzo.

Dushi, kun jij mij dan zeggen waar mijn farm is? Ik zie het nl niet hoor. Echt niet saai.
ja ik neem mn eigen pijnstillers die ik ook voor de reuma heb,ik mag al het moet dosering verhogen.

ondje, vond ut raar en sprong wat heenenweer en likte me in mn gezicht.heb haar onder appel neer gelegd.tot ik weer op de been was.was gelukkig niet buiten kennis,want anderen mogen niet zomaar in mn buurt komen van ut ondje.

ach ut zal wel weer goed komen.

tis wel klap nr 9 op mn hoofd!!
Dez, gelukkig luisterde je ondje.

Hard hoofd heb je dat het al klap no 9 is zeg. Laat het de laatste zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven