Thuis
dinsdag 2 februari 2010 om 12:45
quote:Star schreef op 02 februari 2010 @ 09:36:
Kan ik me voorstellen, dat doet die motorisch gestoorde van mij nooit, weet ik nu al
Sneeuw al weg daar?
Het is hier voor de deur en bij school een ijsbaan, hartstikke link. Leuk hoor, winter.
Het stomme is dat Tony motorisch ook echt niet helemaal spoort. Ik had dit dus ook echt niet verwacht!
Vanmorgen hier nog spekglad, school had de paden rondom schoolplein en plein zelf wel goed gestrooid. Nu regen en ik die de sneeuw nu lekker verdwijnen. Heerlijk!
Beterschap Inad!
Kan ik me voorstellen, dat doet die motorisch gestoorde van mij nooit, weet ik nu al
Sneeuw al weg daar?
Het is hier voor de deur en bij school een ijsbaan, hartstikke link. Leuk hoor, winter.
Het stomme is dat Tony motorisch ook echt niet helemaal spoort. Ik had dit dus ook echt niet verwacht!
Vanmorgen hier nog spekglad, school had de paden rondom schoolplein en plein zelf wel goed gestrooid. Nu regen en ik die de sneeuw nu lekker verdwijnen. Heerlijk!
Beterschap Inad!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 2 februari 2010 om 15:04
Discussie laatst tussen Chica en beste vriendinnetje:
V: Ik ben die van K3 (wijst roodharig mokkel aan)
C: Ik ben die (wijst blond mokkel aan)
V: Nee, dat kan niet, want jij hebt geen blond haar
stilte
C: Nou, je mag zelf weten wie je bent en ik ben die!
Ik doe echt mijn best hoor, koop Pipi Langkous dvd's, draai klassieke muziek, koop intelligente leesboekjes, maar het is vechten tegen de Belgische Bierkaai
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 2 februari 2010 om 17:44
Nadat ik gisteren zo ongeveer in de auto naar huis al ingestort was van vermoeidheid en vervolgens met zere buik op de bank hing, ging ik dan vanochtend toch maar eens hardop toegeven dat dat zwangergedoe misschien dan tóch betekent dat je een beetje eerder moe bent en dat je dan misschien een beetje rekening daarmee moet houden in alles wat je doet
Voel me vandaag een stuk beter en mag af en toe een paar uurtjes thuiswerken
Star vanwege Ceetje-gedoe! Wat belachelijk van die juf en wat raar dat het dan klaarblijkelijk niet eens opgevallen was dat ze niet in de klas was.... Stom!
Kess voor stoer zwemmende Tony!
Wauw! Hij is echt stoer!
Inad beterschap!
En vanwege K3-dansgroepje
Peas on earth!
dinsdag 2 februari 2010 om 19:00
Whahaha, zwangerschap ontkennen lukt niet meer zo goed, de laatste tijd, he? Mooi zo. Babymeuk zult gij kopen, en gauw een beetje. Ik word er helemaal zenuwachtig van. Klopt het dat je morgen de 20wekenecho hebt? Ja toch? Of zit ik er nou helemaal naast? Spannend! En leuk! Willen jullie weten of het een jongetje of een meisje is? En nog belangrijker: mogen wij dat dan ook weten?
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 2 februari 2010 om 19:05
Nee, dat ontkennen dat mislukt radicaal . 20wekenecho is vrijdag. Vind dat toch wel heel spannend. We willen wel graag weten of het een jongetje of een meisje wordt, en zijn er nog niet helemaal over uit of de rest van de wereld dat dan ook mag weten . Na de echo denk ik dat ik me te buiten ga aan babymeuk. Zag bij de Trendhopper vandaag schattige spulletjes namelijk
Peas on earth!
dinsdag 2 februari 2010 om 19:15
dinsdag 2 februari 2010 om 19:39
dinsdag 2 februari 2010 om 19:42
quote:Vishnu schreef op 02 februari 2010 @ 19:39:
Jaaaa plaatjes willen we zien van allerhande roze blauwe groen en gele meuk waarvan je de helft eigenlijk toch niet nodig had hart smelt!
Nemo vind mij dom, ik dacht dat zijn juf (stagiaire) een meisje was maar nee. Zijn juf heet Meester Pieter Logosch, Meester Pieter.
Jaaaa plaatjes willen we zien van allerhande roze blauwe groen en gele meuk waarvan je de helft eigenlijk toch niet nodig had hart smelt!
Nemo vind mij dom, ik dacht dat zijn juf (stagiaire) een meisje was maar nee. Zijn juf heet Meester Pieter Logosch, Meester Pieter.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 2 februari 2010 om 19:57
www.emalish.nl
www.kidsfavorites.nl
www.minoesj.be
www.noords.nl
www.hetrietje.nl
www.s-factory.nl
Als je daarmee klaar bent, komen de kledinglinkjes. Eerst maar eens dat kamertje pimpen!
www.kidsfavorites.nl
www.minoesj.be
www.noords.nl
www.hetrietje.nl
www.s-factory.nl
Als je daarmee klaar bent, komen de kledinglinkjes. Eerst maar eens dat kamertje pimpen!
Loretta is De Mol. Punt.