Wat zegt dit over mij?

02-02-2010 16:36 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben een man en heb al 10 jaar een vriendin. Het is niet echt een toprelatie (maar wie heeft dat wel na 10 jaar?) en ik ben een bepaalde seksuele spanning gaan zoeken bij een andere vrouw. Mijn vriendin weet dit niet. Ik ga dus vreemd.

In het begin dacht ik dat ik hier wel moeite mee zou hebben, maar gek genoeg valt dat wel mee en kan ik de zaken goed scheiden.

Wat zegt dit over mij? Is dit normaal, heb ik een slecht ontwikkeld karakter, ben ik een slecht men?

Lars
quote:aisha24 schreef op 02 februari 2010 @ 16:41:

Als je zelf al vindt dat je geen toprelatie hebt dan moet je er een punt achter zetten. Of samen kiezen voor een open relatie.

Open is geen optie voor haar.

En ik ken weinig mensen die na 10 jaar een toprelatie hebben. De meesten zijn 'wel tevreden'. Zouden ook wel willen doen wat ik doe, maar doe het uit strategische overwegingen niet. Denk jij nu echt dat iedereen die niet vreemdgaat daar ook niet aan denkt en het eigenlijk ook niet zou willen? Heel veel mannen (en wellicht ook vrouwen) komen vaak iemand tegen die ze eens een goede beurt willen geven, maar doen dat niet vanwege de consequenties. Is het daadwerkelijk doen zoveel erger dan het graag willen, maar niet doen uit angst?
quote:LarsLarsson schreef op 02 februari 2010 @ 16:45:

[...]

Ik zei niet dat de relatie niet goed is, maar bij de meeste mensen is er toch wel een zekere sleur na 10 jaar relatie ontstaan.

Maar waarom is er dan iets met mij mis? Ik ben gelukkig met haar, maar ik vind het ook lekker om 'mijn pik in een ander te stoppen'. Nu heb ik beide, als ik het vertel, dan heb ik er nog maar één. Dat is toch super-egoistisch en bovendien heel erg oneerlijk. Want wat als zij geen man wil hebben die zijn pik ook nog eens in iemand anders steekt, heb jij toch even lekker die keus voor haar gemaakt.

Maar goed...nu ga ik twijfelen aan deze topic...Is het echt?
Perfectionisme is niet perfect...
quote:LarsLarsson schreef op 02 februari 2010 @ 16:46:

[...]

Besodemietert is met een t...En deze opmerking illustreert dat prachtig.
Neehoor dit is volkomen normaal.. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt.

Nu is het 1 vrouw waar je mee vreemgaat misschien kun je over een tijdje een 2e proberen en daarna een derde..??

Wat kan het jou schelen?????

Nu heb ik beide, als ik het vertel, dan heb ik er nog maar één.Het gaat hier niet alleen om jou, meneertje! Je moet je doodschamen!
Wat Naski en Singlala dus zeggen. Dat is er mis. Zou jij het ok vinden als je vrouw met een andere man naar bed gaat geregeld? Zonder dat ze jou heeft ingelicht?
Waarom open je dit topic?
Zelfde gedachte Yath...
Het gaat erom dat je met je vrouw samen bepaalde grenzen hebt bepaald, en die ga jij nu over!

Heel eerlijk.. hoe zou je het vinden als vanavond je vrouw ineens opbiecht dat ze zich al maanden door een ander laat nemen omdat het bij jullie nou eenmaal niet meer top is?

Eerlijk antwoorden verplicht!
Niet te geloven...
Ik vind dat dit over jou zegt dat je blijkbaar weinig respect hebt voor je partner dat je na 10 jaar samen te zijn niet eens eerlijk tegen haar bent. Fijn voor jou dat je het goed kan scheiden. Onderzoek nu maar eens of je vrouw dat ook kan.
Sleur kan trouwens altijd een keer komen in een relatie maar dat wil niet meteen betekenen dat je dan maar een ander een beurt gaat geven.

Je kunt het gevoel hebben dat je dat wel eens zou willen doen, je kunt je ook verliefd worden terwijl je al een relatie hebt maar je hoeft niet aan je gevoel toe te geven. Dat is een stukje... respect naar jezelf en vooral naar je vriendin.

Als je zo nodig rond moet neuken dan moet je het eerst maar uit maken of het vertellen
Hij is ook nieuw hier..... hij dacht eens even kijken wat kunnen we eens gaan schrijven.....
je spoort niet.... als je eenmaal vreemd gaat kan je net zo goed uit elkaar gaan. waarom kwets je je vriendin?
quote:LarsLarsson schreef op 02 februari 2010 @ 16:48:

[...]

En ik ken weinig mensen die na 10 jaar een toprelatie hebben. De meesten zijn 'wel tevreden'. Zouden ook wel willen doen wat ik doe, maar doe het uit strategische overwegingen niet. Denk jij nu echt dat iedereen die niet vreemdgaat daar ook niet aan denkt en het eigenlijk ook niet zou willen? Heel veel mannen (en wellicht ook vrouwen) komen vaak iemand tegen die ze eens een goede beurt willen geven, maar doen dat niet vanwege de consequenties. Is het daadwerkelijk doen zoveel erger dan het graag willen, maar niet doen uit angst?

Gelukkig ken ik en ben ik niet jouw vriendenkring. Ik ken juist veel mensen die langdurig gelukkig met elkaar zijn. En veel mensen die telkens een relatie van een paar maanden, een paar jaar hebben en telkens uit elkaar basten van relatieproblemen.

Ik voel de prikkel om met een wildvreemde/collega/vriend in bed te duiken ook helemaal niet. Ik ben niet bang om betrapt te worden, maar ik vind het niet eerlijk om dit in mijn relatie te doen, juist omdat ik respect heb voor een ander.

Jij hebt blijkbaar weinig respect voor je beide vriendinnen... dat is wat ik eruit concludeer...
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
doet me trouwens denken aan een topic van ehm.. 1 week geleden ofzo? Zelfde verhaal, andere nick, zelfde schrijfwijze

[...]

Nu heb ik beide, als ik het vertel, dan heb ik er nog maar één.Waar haal je de illusie vandaan dat je er dan nog 1 hebt? Het is waarschijnlijker dat je er dan geeneen meer hebt!
quote:LarsLarsson schreef op 02 februari 2010 @ 16:48:

[...]

Er zullen heel veel mensen zijn waarbij de relatie in een sleur komt. Ook kan ik mij er iets bij voorstellen dat je een keer iemand tegen kunt komen waar je je aangetrokken tot voelt. Maar de meeste mensen zetten dat gevoel opzij, of praten erover met hun partner. Dan kun je samen werken aan je relatie, en als dat dan niet lukt dan zet je er uiteindelijk een punt achter.

Als je van iemand houdt dan bedonder je toch niet iemand zo.
Ik vind dat je, als je relatie niet meer zo goed loopt, er alles aan moet doen om de relatie te redden.

Waarom? omdat een relatie altijd mindere periodes heeft, en daar kan je aan werken, en vaak kom je er dan samen sterker en beter uit.

Als het dan toch niet lukt, dan maak je er, uit respect voor elkaar, op een nette manier een einde aan.

Als dat is gedaan, dan is er misschien plaats voor een nieuwe liefde.

Wat jij doet is zo gemeen en laag naar degene toe waar je al die tijd mee samen bent, het getuigt niet van respect voor de vrouw met wie je je leven jaren hebt gedeeld.

Maar goed dit is mijn mening.

Voor haar hoop ik dat ze binnenkort van je af is, misschien erg pijnlijk voor haar, maar wie wil er nou zo'n slappe vent?

zonder jou zal ze beter af zijn.
quote:chocoladereep schreef op 02 februari 2010 @ 16:50:

Waarom open je dit topic?Inderdaad, dat vraag ik me ook af.
Ik geloof niet dat de mens geschapen is om monogaam te zijn. Ik geef eerlijk toe dat ik dat ook niet kan.

Daarom ben ik single. Totdat ik iemand tegenkom waarbij ik het wel kan.

Zou jij ook eens moeten doen.
Huts!
quote:chocoladereep schreef op 02 februari 2010 @ 16:39:

Je bent gewoon niet zo goed in bed dat je de spanning in je relatie erin kan houden.Dus die maitresse ben je ook zo vanaf
Fuck zeg, 9 jaar met dezelfde man. Nog 1 jaar te gaan en dan is het allemaal over dus?
Een relatie kan na 10 jaar echt nog wel een top-relatie zijn hoor!

Dat je denkt dat dat niet kan zegt al veel over je.

Verder ben je gewoon een zwakke eikel en ben je een watje dat je niet vecht voor je relatie!
Wat doe je eigenlijk met jouw 50% aandeel in de sleur in je -zo overeengekomen monogame- primaire relatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven