Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
o ja vergeet me nietjes, ooit eens gekregen op een bruiloft en nu wordt de tuin van schoonpa en ma erdoor overwoekerd hihihihihi

ik ben weg van kikkers dus onze bruidstaart wordt in dat thema en de bedankjes waarschijnlijk ook

Heupje waar zo jij ze graag zelf in zien, dan kan ik beter googlen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Gewoon cocktailkleding dus?

Wat dacht je van:

+

+

+

'Iets dat bij jullie past'.. tja, kan van alles zijn, ik zou dan gaan voor corsages en de kleuren afstemmen. Rood en paars of geel en zwart zijn van die typisch minder geschikte kleuren bij elkaar.
daar dacht ik ook net aan, wij waren zondag op een minitrouwbeurs en daar hadden ze "boeketten" die je aan je arm kon hangen. Dat zag wel heel gaaf uit

Goudkever, ik ben ook enorm benieuwd naar je kaart!

vivasterretje@live.nl

*zwaai naar iedereen, verder hier weinig nieuws en nog steeds ziekig*
Komt eraan Sterretjee!
Goudkever, ik vind de kaart mooi zo!
Bedankt Legpuzzel.

We gaan vanavond even proberen om de JA in het lettertype van onze namen te doen (Tempus).
Sterretjee, beterschap!

Goudkever, ik vind je kaart ook heel mooi, het stukje songtekst vind ik prachtig en het lettertype ook. Voorkant vind ik heel creatief en persoonlijk, leuk!

Ik ben het verder ook met je eens dat jullie kind bij jullie hoort, maar niet mee trouwt, dus ik denk dat je het zo goed oplost.

@Pipo: we wachten gewoon vrolijk door... Op een dag kunnen we hier komen melden dat we niet alleen maar meedromen, maar tot actie overgaan!
sterretjee beterschap
Thanks.

Goudkever heb je ook ff gemaild maar waanzinnig leuk die kaart. Heel persoonlijk en mooi.

Niks meer aan veranderen!

Its, ontzettend bedankt nog voor je gouden tips w.b de cupcakes. Ga ze daar bestellen! Twijfel nog tussen de mini cupcakes (0,50 cent) of de grote. (1 euro)

X.
Ik vond die cupcakes ook geweldig! Mag ik weten welke site het is? Of moet ik voor straf terugzoeken, omdat ik het vergeten ben?
O en MdK, mag ik ook nog naar jullie kaart gluren? Zou je toen sturen, maar ging niet omdat hij niet op die PC stond, geloof ik. Ben nog steeds benieuwd!
Ik geef Kees een schop straks om hem even te mailen ok Tutta?
Tof sterretjee

wij gaan onze taart er ook bestellen, volgende week voorproeven

tutta, ik plaats morgen de link. Dat kan ik niet mobiel

nu slapen
Kheppumkheppumkheppum.... IK HEB 'M!!!!!!!!!!!!!! DE JURK!!!!

Werd wakker vanochtend en zou eigenlijk uitslapen, maar ben gewoon té opgewonden omdat ik het met de hele wereld wil delen Helaas kan ik even nergens het kabeltje van mijn mobiel vinden om de foto met jullie te delen, maar jullie houden het tegoed zodra ik kan.

T was een heel leuk bezoek aan de winkel in Den Bosch gisteren, al gelijk bij de eerste jurk werd ik blijer dan de vorige keer bij elkaar. En nu heb ik een prachtige top met rok en een jasje (dat ik misschien heel niet nodig ga hebben in augustus, maar hé, dit is Nederland he?? En ik ben een koukleum!). Als vriend zijn pak heeft, ga ik er ook nog een geweldige hoed bij uitzoeken (had geen idee dat mij dat zó gaaf stond!) en dan is het af.

De hele set bij elkaar was nog geen 600 euro, dus ook dat was fijn (al gaat de hoed waarschijnlijk nog 200 euro kosten... ahem!). Nu nog een paar schoenen, maar dat komt wel denk ik. De jurk is wijn/bordeaux rood dus het kunnen zelfs zwarte schoenen zijn.

Nou, zodra ik de foto heb mail ik 'm, nu houd ik er over op en ga ik nog even van de foto genieten...
Kastanjez wat gaaf!!!! Dit geeft den burger moed! Ben heel benieuwd naar je jurk, maar wat fijn dat je hem gevonden hebt en er zo gelukkig mee bent. Wist je het helemaal zeker, deze of geen?
@Itsme en Mdk, Ik zie mijn moeder graag in een soort mantelpakje. Een jurkje met jasje zou denk ik ook heel leuk staan. Dit in de kleur paars of donker rood. Voor mijn schoonzusje zou een roze tint erg leuk staan. (Dat felle)

@Kastanje

Wat fijn dat je je jurk gevonden hebt! Geniet ervan.

@Iedereen

Gisteren bij een fotograaf geweest. We hebben het volgende gezien; Een digitaalboek van 35X35 met 20 sjeets(dikke bladen) ofzzoiets. Komen rond de 110 foto's in. Misschien meer, dat ligt eraan hoe hij ze er in plaats. Dan hebben we 2x een album van 20X20 voor de ouders. En een dvd waar alle foto's van de dag op komen staan. (ong. 500 foto's) Ook de voor hem mislukte.

Meneer maakt foto's van 10.30uur tot 17.00uur

Dit totaal komen we net niet op de 2000 euro uit. Graag hoor ik jullie reactie's. Zijn hier nog meer dames die een ''echte'' fotograaf hebben? (geen vriendin, familie oid.) Waar je de volle pot voor betaald. Misschien kunnen we zo met elkaar vergelijken.

Ik ben er gisteren wel achter gekomen dat een digitaalalbum wel veel beter is om bij een fotograaf te laten maken. Die van Hema oid staan de bladen in het midden vaak bol. Snappen jullie? Bij dat boek gisteren lag het helemaal plat. De bladen zijn ook veel dikker. Lijkt wel soort karton. Door dat de bladen tegen elkaar aan liggen kan je links en rechts een foto in elkaar laten overlopen of juist en foto over beide bladen doen.
Kastanjez wow, wat ben ik blij voor je ben echt heel benieuwd

heupje ik ga vanavond voor je zoeken, moet nu werken

ik vind het best veel geld voor een fotograaf. Wij hebben ook een echte maar die kost niet zoveel. Verder zijn er buiten de hema en kruudvat ook nog andere (proffesionelere) sites die digitale fotoboeken maken en waar je dan ook kunt kiezen uit soorten blad.
Kastanjez, jeeeeeej wat suuper zeg, en wat een mooie prijs.

Het klinkt erg gaaf allemaal!

@Heupje, we zijn nog niet op zoek naar een fotograaf maar ik heb wel vaker gehoord dat je er gerust 2000 euro voor betaalt, ik vind het zelf ook erg duur.
Het boek is 500 euro. Dan wordt het natuurlijk wel allemaal gedaan voor je. En het is echt heel mooi. Bij andere zaken heb ik nog nooit dit soort bladen gezien. Het lijkt net zo dik als karton. Daarover heen lijken de gedrukte bladen waar de foto's opstaan geplakt te zijn. Volgens mij zijn die bovenste bladen de bladen die in de boeken van hema ed zitten. Daarnaast staan de bladen in die boek meestal bol. Boekje voor de ouders zijn 100 euro p.s. dat is wel duur. Als we dat niet doen scheelt het al 200 euries. voor zijn werk betalen we 1000 euries. en dan nog een dvd van 180 euro. Dan komen we totaal op zo'n 1900 euries. Tja, hoop geld, maar wel iets prachtigs en kwaliteit. Het is lastig, maar ik heb wel in mijn hoofd dat het maar een keer in je leven zo'n boek wordt. Het mag daarom dus wel speciaal zijn en ja daar betaal je dan voor. Hmzz, nog maar even over nadenken.

Boom, hoe gaat het eigenlijk met jou? Ik heb je paar dagen niet meer ''gezien''
Het ''ouderwetse'' album is trouwens wel stukken goedkoper. Maar wij willen graag digitaal.

Ik misschien wel de albumpjes voor onze paps en mams zelf maken.
@ Heupje: Zo te zien zitten de grote kosten eigenlijk in zijn uurtarief voor de dag zelf, hij rekent meer dan 150 euro per uur!! Dat vind ik echt een absurd bedrag, ik begrijp best dat hij daarin al een stukje verrekend van de uren die hij bezig is met foto's daarna sorteren en bewerken, maar zelfs als je uitgaat van dubbele uren (dus voor elk uur dat hij schiet een uur nabewerken) kom je op een absurde uurprijs uit. Ik zou zelf (maar goed, geen idee of ik daarin gelijk heb) 50 euro per uur meer dan riant vinden.
Heej allemaal.

Hoera voor Kastanjez.

Heupje ik lees wel mee hoor, maar ben een btje druk. Hebben opeens bedacht dat we misschien ook nog wel een huis kunnen kopen. Alsof dit jaar nog niet spannend genoeg is

O en de fotograaf. Hier 35 euro per uur! Ze rekent ook nog kosten voor de dvd en kilometers. Totaal dus maar 200 euro. Zij had zelf een in elkaar geplakt boek op zwart dik papier. Denk dat wij zelf ook zo iets gaan fröbelen.
Hoe hebben jullie eigenlijk je getuigen gekozen?

Ik heb zowel zussen als goede vriendinnen en vind het moeilijk om om te kiezen zonder mensen te kwetsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven