Saai!
woensdag 3 februari 2010 om 18:13
Hoihoihoi, Steph is boerinneke geworden....
Ik ben nog steeds heel saai fris en fruitig en.......zit met een been in het gips (op eigen verzoek). Had al weer meer dan een week last van m'n enkel, heb me 1,5 jaar! geleden verstapt en dat heb ik dus heel goed gedaan (maar niet heus). Nu wilde ik de beweging in het gewricht zo veel mogelijk beperken en dan is gips de beste oplossing. De arts vond het een goed idee.... (toch wel handig om in een ziekenhuis te werken he).
Ben verder niet zielig hoor, alleen maar saai. Ga dan ook gewoon aan het werk morgen.
Moet zo even boodschappen doen want ik ga een rijstevlaai bakken.
Ik ben nog steeds heel saai fris en fruitig en.......zit met een been in het gips (op eigen verzoek). Had al weer meer dan een week last van m'n enkel, heb me 1,5 jaar! geleden verstapt en dat heb ik dus heel goed gedaan (maar niet heus). Nu wilde ik de beweging in het gewricht zo veel mogelijk beperken en dan is gips de beste oplossing. De arts vond het een goed idee.... (toch wel handig om in een ziekenhuis te werken he).
Ben verder niet zielig hoor, alleen maar saai. Ga dan ook gewoon aan het werk morgen.
Moet zo even boodschappen doen want ik ga een rijstevlaai bakken.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 3 februari 2010 om 18:43
Ik schrok even Snookje, ik dacht: wat vertelt ze nu voor saaaais?!! Jeetje zeg, maar als dit de enige mogelijkheid is om wat rust voor je enkel te krijgen dan is dat maar zo. Ik heb al meerdere keren met enkels/ knieën in het gips gezeten het is te doen. Heb je er wel saaie krukken bij? Anders loop je zo lastig. Wel handig dat jij in het ziekenhuis werkt zodat je dit gelijk kon regelen. Even douchen met een zak om je been en dan kussen onder je enkel/ gips in bed en je slaapt als een roosje.
woensdag 3 februari 2010 om 20:31
woensdag 3 februari 2010 om 20:47
woensdag 3 februari 2010 om 22:42
quote:Dushi74 schreef op 03 februari 2010 @ 20:47:
Lopen twee krukken dan niet fijner? Ik snap wel want dan heb je geen hand over om iets vast te houden (saaie papieren of je saaie agenda ofzo) Maar het is wel beter voor je andere heup, knie en enkel. *is gewoon heel saai "deskundige" op dit gebied*O ja zeker, maar ook veel saaier...(we hadden nog maar 1 kruk in de oefenzaal staan en ik had geen zin om naar boven te hobbelen)
Lopen twee krukken dan niet fijner? Ik snap wel want dan heb je geen hand over om iets vast te houden (saaie papieren of je saaie agenda ofzo) Maar het is wel beter voor je andere heup, knie en enkel. *is gewoon heel saai "deskundige" op dit gebied*O ja zeker, maar ook veel saaier...(we hadden nog maar 1 kruk in de oefenzaal staan en ik had geen zin om naar boven te hobbelen)
donderdag 4 februari 2010 om 07:54
Saaie avond in het theater zeg Steph.
Ik heb vannacht lekker saai geslapen en ga lekker saai níet onder de douche vanochtend...
Ik heb gisteren een saaie rijstevlaai gebakken. Neem 'm zometeen mee naar het werk (is maar goed dat ik maar 1 kruk heb, kan ik de taart in m'n hand houden...)
Ik heb vannacht lekker saai geslapen en ga lekker saai níet onder de douche vanochtend...
Ik heb gisteren een saaie rijstevlaai gebakken. Neem 'm zometeen mee naar het werk (is maar goed dat ik maar 1 kruk heb, kan ik de taart in m'n hand houden...)
donderdag 4 februari 2010 om 11:27
Lieve Dez een teken dat je echt gewoon een flinke stap terug moet doen en minder actief moet zijn. Ik weet het is lastig zeker als je alleen woont en voor ondjes en jezelf moet zorgen. Maar je hebt echt een flinke smak gemaakt en niet voor niets saaie pijnstillers gekregen.
Snjookje rijstevlaai en jij naar het werk, eet smakelijk en werkze.
Steph zie je wel, het is saai he...heel saai op FV. (je gaat als een speer zag ik, al weer twee levels erbij)
Snjookje rijstevlaai en jij naar het werk, eet smakelijk en werkze.
Steph zie je wel, het is saai he...heel saai op FV. (je gaat als een speer zag ik, al weer twee levels erbij)
donderdag 4 februari 2010 om 18:55
baaahbaahbaahhh.ik heb mn uitje voor volgende week zaterdagavond afgezet....gelukkig nog geen kaarten gekocht.daarom nu deze beslissing genomen.want al gaat ut na het weekend beter ga ik zaterdags niet in een zaal vol mensen en herrie staan.en ik mag ook niet klagen..dit gaat wel over.
mn vriendin dr man is opgegeven.gvd nog geen 58!!!!
ik ben boos en sjago!!!
mn vriendin dr man is opgegeven.gvd nog geen 58!!!!
ik ben boos en sjago!!!