Moderator Reizen
maandag 26 mei 2008 om 23:38
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Tevens worden jullie verzocht om even aandacht te besteden aan de .forum-mededeling van Naomi m.b.t. het onnodig quoten van de openingspost van een topic.
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden: vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Tevens worden jullie verzocht om even aandacht te besteden aan de .forum-mededeling van Naomi m.b.t. het onnodig quoten van de openingspost van een topic.
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden: vivaangel3@gmail.com
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 10-09-2009 22:08
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 8 januari 2010 om 21:53
Done!
woensdag 13 januari 2010 om 15:03
donderdag 14 januari 2010 om 00:27
Kodak, het staat anderen vrij een nieuw topic te openen en niet meer in het bestaande topic te posten. We sluiten of verwijderen in principe alleen als privacy in het geding is, of als er meer dan 3000 postings in een topic staan.
Ik zal Naomi attenderen op je vraag. Overigens is het niet mogelijk je naam op te laten heffen. Wel kun je 'm op inactief te laten zetten. Dan kun je je nick ook niet meer gebruiken.
Ik zal Naomi attenderen op je vraag. Overigens is het niet mogelijk je naam op te laten heffen. Wel kun je 'm op inactief te laten zetten. Dan kun je je nick ook niet meer gebruiken.
woensdag 20 januari 2010 om 15:24
Vandaag om 15.05 uur is er gepost op het topic de (r)emigranten doen het grenzeloos door Groenoog waarin puur de oproep is gekopieerd (de namen en landen van schrijvers op dit topic).
Het is m.i. dan ook een volstrekt zinloze post. Zou je hier naar kunnen kijken en deze zo mogelijk verwijderen? Alvast bedankt.
Het is m.i. dan ook een volstrekt zinloze post. Zou je hier naar kunnen kijken en deze zo mogelijk verwijderen? Alvast bedankt.
woensdag 20 januari 2010 om 18:28
quote:Anais01 schreef op 20 januari 2010 @ 15:24:
Vandaag om 15.05 uur is er gepost op het topic de (r)emigranten doen het grenzeloos door Groenoog waarin puur de oproep is gekopieerd (de namen en landen van schrijvers op dit topic).
Het is m.i. dan ook een volstrekt zinloze post. Zou je hier naar kunnen kijken en deze zo mogelijk verwijderen? Alvast bedankt.Zeurpiet hè, die Anais, alsof zij altijd zulke interessante dingen te melden heeft *proest*. Zet er maar een slotje op: klik
Het is m.i. dan ook een volstrekt zinloze post. Zou je hier naar kunnen kijken en deze zo mogelijk verwijderen? Alvast bedankt.Zeurpiet hè, die Anais, alsof zij altijd zulke interessante dingen te melden heeft *proest*. Zet er maar een slotje op: klik
woensdag 20 januari 2010 om 23:34
Heb het maar gewoon gesloten .
dinsdag 26 januari 2010 om 17:04
dinsdag 26 januari 2010 om 22:21
Het emigrantentopic is verhuisd naar een plek waar alleen moderators 'm kunnen lezen agv teveel te bewerken postings. Gevolg hiervan is straks te lezen in het blokkadetopic op Overige. Er kan een nieuw emigrantentopic worden geopend, met dien verstande dat er geen sneren worden uitgedeeld en niemand wordt geprovoceerd. Dat geldt voor iedereen die partij was in het vorige emigrantentopic.
dinsdag 26 januari 2010 om 22:47
Wat mij betreft is het laatste woord erover gezegd. HPL hoeft niet meer genoemd te worden. We openen een nieuw topic en gaan vrolijk verder. Ik ben er klaar mee. Heb verder een druk leven en hier heb ik geen tijd voor.
Ainne, zou jij het nieuwe topic kunnen opzetten? Let's move on.. life is too short
)
Ainne, zou jij het nieuwe topic kunnen opzetten? Let's move on.. life is too short
dinsdag 26 januari 2010 om 22:48
dinsdag 26 januari 2010 om 22:49
dinsdag 26 januari 2010 om 22:54
quote:Samode schreef op 26 januari 2010 @ 22:31:
Inderdaad. Ik hou me meestal verre van dit soort zaken maar ik was juist zo blij dat de afgelopen weken er weer een als vanouds sfeertje hing. En helaas is die met de terug komst van 1 persoon duidelijk verdwenen. Raar toch? Waarom komt er zo'n negatieviteit naar boven als die drie letters verschijnen?
Mijn verontschuldigingen aan de wereldwijven. Ik had niets te zoeken in "jullie" topic maar moest het even kwijt.
Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande van Samoda.
Lees al jaren mee op het voor mij mooiste en gezelligste topic van het Viva forum en kan en wil me dan ook niet voorstellen dat Viva dit topic hierdoor om zeep wil helpen!
Meiden en man van het (r)emigratie topic jullie zijn allemaal kanjers! Ik hoop dat jullie allemaal weer lekker gaan schrijven hier en laat de rest in hun sop gaar koken. Het zegt meer over hun dan over jullie!
Inderdaad. Ik hou me meestal verre van dit soort zaken maar ik was juist zo blij dat de afgelopen weken er weer een als vanouds sfeertje hing. En helaas is die met de terug komst van 1 persoon duidelijk verdwenen. Raar toch? Waarom komt er zo'n negatieviteit naar boven als die drie letters verschijnen?
Mijn verontschuldigingen aan de wereldwijven. Ik had niets te zoeken in "jullie" topic maar moest het even kwijt.
Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande van Samoda.
Lees al jaren mee op het voor mij mooiste en gezelligste topic van het Viva forum en kan en wil me dan ook niet voorstellen dat Viva dit topic hierdoor om zeep wil helpen!
Meiden en man van het (r)emigratie topic jullie zijn allemaal kanjers! Ik hoop dat jullie allemaal weer lekker gaan schrijven hier en laat de rest in hun sop gaar koken. Het zegt meer over hun dan over jullie!
dinsdag 26 januari 2010 om 23:12
Ik heb een aantal off topic postings verwijderd. Dames van het emigrantentopic, als jullie met elkaar van gedachten willen wisselen kunnen jullie een nieuw topic openen of elkaars e-mail adressen opvragen.
dinsdag 26 januari 2010 om 23:16
dinsdag 26 januari 2010 om 23:26
Ik zal overleggen met mijn mede-Angels. Mocht het weer online komen dan heb ik daar zelf pas morgenavond tijd voor, tenzij een andere Angel er morgen overdag tijd voor heeft.
woensdag 27 januari 2010 om 05:36