Vermoedelijk gaat mijn vriend vreemd...

04-02-2010 10:47 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik (vrouw 36 jr) ken mijn vriend ( 40 jr) nu 10 maanden. Vanaf het eerste moment woonden we al bijna samen. Ik bedoel daarmee: hij was vanaf dag 1 bijna elke dag bij mij thuis (en terwijl hij een eigen huis elders heeft). Hij wilde 24/7 bij mij zijn...

Ik vertrouwde hem volledig. Totdat er de eerste barstjes in onze relatie kwamen. Ik kwam er na 5 maanden achter dat hij stiekem (na een ruzie) naar twee andere vrouwen gesms't had. Op het moment van de ontdekking had hij de telefoon laten liggen, en natuurlijk ging ik er even in kijken (dat doen vrouwen toch?;). En ja hoor, bij afleveringsrapporten stonden twee sms'jes naar twee vrouwen. Hij had al wel de berichtjes verwijderd. Maar hij had dus klaarblijkelijk de leveringsrapoorten vergeten te verwijderen...

Een knallende ruzie volgde. Het speet hem, en hij zag hoezeer ik gekwetst was. Hij zou mij nooit en te nimmer meer kwetsen...

Totdat ik na twee maanden op iets anders stuitte: hij heeft een geheim account, waar hij diverse vrouwen heeft toegevoegd (ook ex'en uit zijn verleden). Toen ik hem hiermee confronteerde zie hij: 'ja, ik had even niemand anders om mee te praten. En het liep al niet lekker tussen ons. Vandaar dat ik dit account heb. Maar ik zal hem speciaal voor jou verwijderën'.

Nu blijf ik onzeker over hem: gaat hij nu wel vreemd of niet? Want..hij zit nu veel vaker in zijn eigen huisje en wil niet meer zo vaak bij mij zijn. Hij verlangt naar rust en de enige manier waarop hij dit kan vinden is thuis.

Wat moet ik nu geloven..? Zou hij toch weer stiekem dates hebben met andere vrouwen..? Zou ik uberhaupt wel met hem gaan samenwonen over een half jaar..? Ik twijfel aan deze man. Ik heb het gevoel dat hij niet volledig voor mij gaat!

Hoe denken jullie hierover..?
het is alles of niks..

het is (nog maar) 10 maanden, en als je er nu al ongelukkig mee bent kun je er beter nu mee stoppen..
Lieve schat, wat ik denk? Eerlijk?

Wegwezen!

JIj kunt veel beter krijgen! Je wilt toch je partner toch kunnen vertrouwen? En als dat bij jullie al na paar maanden niet lukt, dan zou ik deze relatie niet nog langer voortzetten hoor.

Kies voor jezelf!
Ik denk ook niet dat hij volledig voor je gaat, hij wil wat achter de hand houden. Zodra het "niet lekker loopt" of jullie ruzie hebben gaat hij met andere vrouwen in de weer. Ik zou niet gaan samenwonen met deze meneer, dat zeker niet.
Ik zou gek worden als iemand mij zo zou controleren. Dus ook meer ruimte en rust willen.

Wat er eerder bij jou was, jouw controledrang of zijn oneerlijkheid weet ik niet.

En nee, niet alle vrouwen checken zo hun vriend. Ik heb het nog nooit gedaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat een gezeur, die relatie van je.
quote:mylenevalerie schreef op 04 februari 2010 @ 10:51:

Ik zou gek worden als iemand mij zo zou controleren. Dus ook meer ruimte en rust willen.

Wat er eerder bij jou was, jouw controledrang of zijn oneerlijkheid weet ik niet.

En nee, niet alle vrouwen checken zo hun vriend. Ik heb het nog nooit gedaan.

ik controleer mijn man ook niet, maar als je nou toevallig iets vind, en het blijkt zo te zijn, dan zou ik meneer ook in de gaten blijven houden.. wat moet je dan? ogen dicht en mooi weer spelen!?!
Eerder was er ook geen reden om hem niet te controleren. Maar klaarblijkelijk is het bij mijn vriend wel nodig. Want het bewijs is geleverd...

Eigenlijk weet ik ook diep van binnen dat hij niet volledig voor mij gaat...

Of ik hem een nieuwe kans wil geven..? Ik denk het niet...
geef gas die beste man..
quote:Grethels schreef op 04 februari 2010 @ 10:55:

[...]

ik controleer mijn man ook niet, maar als je nou toevallig iets vind, en het blijkt zo te zijn, dan zou ik meneer ook in de gaten blijven houden.. wat moet je dan? ogen dicht en mooi weer spelen!?!

Er is van haar kant geen vertrouwen al die tijd geweest. Na 5 maanden zat ze al in zijn mobiel te kijken schrijft ze. En daarna na 2 maanden weer. Dus ze is niets per ongeluk tegen gekomen. Daar gaat het om.

Tuurlijk niet je ogen sluiten, maar die relatie heeft al meteen niet goed gezeten als je al zulke dingen doet, hij met andere vrouwen en zij met controleren.

Nogmaals, ik kan het zo niet beoordelen hoe het gegaan is. Als hij zich verstikt voelt door haar en daarom het niet heeft gezegd dat hij contact had met zijn ex.....................

Of dat ze zo jaloers is dat hij het niet heeft durven zeggen.

Niet dat het dan goed te keuren is, maar TO lijkt me ook een controlfreak. Alleen al het feit dat ze het normaal vindt om iemand achter zijn rug om te controleren. Dat vind ik ook niet normaal.
TO als je al zo de drang hebt om het te moeten controleren en het dus allemaal niet vertrouwd, doe jezelf dan gewoon een lol en verbreek de relatie. Jullie zullen in die 10 maanden vast ook leuke dingen hebben mee gemaakt, maar zoals het nu gaat lijkt het me niet dat dit gaat werken.

En als je al over een tweede kans gaat spreken, na 10 maanden... Er zijn vast nog genoeg leuke mannen op de wereld waar jij wél gelukkig mee wordt én die je kunt vertrouwen.
dit onderwerp haakt in op een ander onderrwerp wat geplaatst was kortgeleden

Geen seks voor het huwelijk, hele discussie tussen gelovigen en niet gelovigen over het waarom wel of geen seks voor het huwelijk, waarbij gelovigen stellen dat als je seks voor je huwelijk hebt, je een stukje van je ziel kwijtraakt, en zoals al duidelijk blijkt, je huidige vriend heeft al een aantal relaties achter de rug, maar is nog steeds enigzins verbonden met zijn ex vriendinnen (heeft een stukje van zijn ziel weg gegeven en zal dus altijd verbonden zijn met zijn eigen verleden, (raar he), ik vrees dat je hier beter een punt achter kunt zetten
Ok. ik keur mijn controle gedrag niet goed, maar de eerste 5 maanden leefde ik op een roze wolk. Ik dacht echt: hij gaat voor mij. En ja, ik kon het toendertijd niet laten om ff in zijn mobieltje te kijken. Ik zal vast niet de enige vrouw zijn, die dit doet..

Maar sinds die twee sms'jes is het vertrouwen in hem volledig weg. Vandaar dat ik hem ging controleren.. Ik weet het: het is niet goed, maar ik was zo bang om opnieuw gekwetst te worden..

Hij wil graag met mij samen oud worden. Hij wil met mij samenwonen. Hij wilzelfs een kind met mij ( en ik heb zelf al twee kinderen en hij ook twee). Zijn gedrag met het contact zoeken met andere vrouwen matcht niet met zijn woorden..

Zou hij echt voor mij willen gaan..? Anders zegt hij dat toch neit allemaal tegen mij..?
Niet gaan samenwonen en ook geen kind nemen!

Als het in de eerste maanden al niet klopt, dan wordt het echt niet beter. Bij een relatie hoor je de eerste maanden eigenlijk alleen de leuke dingen van elkaar te leren kennen. Hij is 40, die verandert echt niet meer in een betrouwbare man die 100% voor jou/jullie gaat.

Zorg voor jezelf en je kinderen, vertrouwen moet er zijn in een relatie. Normaal gesproken al, maar met kinderen helemaal.

Ik kan mij niet voorstellen dat ik in mijn prille relatie van 10 maanden zo zou moeten leven. Dat gaat je opbreken op een gegeven moment en je verdient beter.

Run Forest Run!
quote:chanel73 schreef op 04 februari 2010 @ 11:06:

Zou hij echt voor mij willen gaan..? Anders zegt hij dat toch neit allemaal tegen mij..? Je bent 36. 36! Je hebt twee kinderen, je bent blijkbaar al minstens een keer gescheiden, en je herkent een gladjakker nog steeds niet? Kom op meid, oogkleppen af en volwassen worden.
Oh, tussen willen en doen zit een verschil hoor. Met andere vrouwen mailen/chatten/vozen is voor mij een heel duidelijk teken dat hij het een zegt en het ander doet. Zo'n man hoef ik niet.

En waarschijnlijk wil hij vast met je trouwen en kindjes krijgen, maar dat sluit het gedoe met andere vrouwen natuurlijk niet uit. Dan kun jij blijven controleren en je zitten opvreten omdat je hem steeds betrapt en ben je voor je het weet weer een scheiding rijker.
quote:AlettaJacobs schreef op 04 februari 2010 @ 11:13:

[...]

Je bent 36. 36! Je hebt twee kinderen, je bent blijkbaar al minstens een keer gescheiden, en je herkent een gladjakker nog steeds niet? Kom op meid, oogkleppen af en volwassen worden.

Harde woorden....

Misschien hang ik ook teveel aan hem. Hij weet dat ik een niet zo groot sociaal netwerk heb. Misschien maakt hij daar wel misbruik van..

Hij heeft eens gezegd: zo'n lieve en zorgzame man krijg je nooit meer... je krijgt alleen nog maar meer problemen als je bij mij weggaat. En daarbij zegt hij dan: ik hou van jou alleen..

Ik vind dit zo moeilijk... Hopelijk begrijpen jullie mij..
quote:chanel73 schreef op 04 februari 2010 @ 10:47:

Ik vertrouwde hem volledig. [...] natuurlijk ging ik er even in kijken (dat doen vrouwen toch?;).Nee hoor, het is niet vanzelfsprekend dat vrouwen zich zo gedragen. Niet alle vrouwen hebben achterbaksheid nodig. Net zo goed als dat niet alle mannen het nodig hebben om hun telefoongegevens geheim te houden trouwens.quote:Nu blijf ik onzeker over hem: gaat hij nu wel vreemd of niet?Als praten voor jou vreemdgaan is: ja.quote:Want..hij zit nu veel vaker in zijn eigen huisje en wil niet meer zo vaak bij mij zijn.Kan ik me voorstellen. Jullie zijn duidelijk niet erg open tegen elkaar, jij vindt het normaal om zijn privacy te schenden, hij vindt het normaal geheimen voor je te hebben. Niet echt een fijne relatie.quote:Wat moet ik nu geloven..? Zou hij toch weer stiekem dates hebben met andere vrouwen..? Zou ik uberhaupt wel met hem gaan samenwonen over een half jaar..? Ik twijfel aan deze man. Ik heb het gevoel dat hij niet volledig voor mij gaat!

Hoe denken jullie hierover..?

Ik denk niet dat ik een relatie zou willen met een achterdochtige vrouw.

Waarom hij zijn contacten met andere mensen voor jou verborgen houdt, lijkt me ook iets om uit te vinden. Maak jij dat nodig, dan zou ik als ik hem was er al helemaal geen trek meer in hebben. Maar als jij er normaal mee omgaat (stiekem telefoons controleren valt niet onder normaal) dat een man van 40 een verleden heeft, en een leven dat niet exclusief uit jou bestaat, dan zou ik als ik jou was grote moeite hebben met zijn geheimhouderij.

Ok. ik keur mijn controle gedrag niet goed, maar de eerste 5 maanden leefde ik op een roze wolk. Ik dacht echt: hij gaat voor mij. En ja, ik kon het toendertijd niet laten om ff in zijn mobieltje te kijken. Ik zal vast niet de enige vrouw zijn, die dit doet..

Maar sinds die twee sms'jes is het vertrouwen in hem volledig weg. Vandaar dat ik hem ging controleren.. Ik weet het: het is niet goed, maar ik was zo bang om opnieuw gekwetst te worden..

Hij wil graag met mij samen oud worden. Hij wil met mij samenwonen. Hij wilzelfs een kind met mij ( en ik heb zelf al twee kinderen en hij ook twee). Zijn gedrag met het contact zoeken met andere vrouwen matcht niet met zijn woorden..

Zou hij echt voor mij willen gaan..? Anders zegt hij dat toch neit allemaal tegen mij..?

Het gaat niet om woorden, het gaat om daden. Mensen kunnen heel veel zeggen. Een leugentje is makkelijk gemaakt. Maar als je leugens moet maken, heb je blijkbaar iets te verbergen. En jouw vriend heeft dus ook duidelijk iets te verbergen. De dingen die je wel ziet en vind, zijn vaak het topje van de ijsberg.

Ik vind je persoonlijk vrij onvolwassen in een relatie staan voor een vrouw van jouw leeftijd, met ook nog eens kinderen. Dat wilde ik nog even opmerken.
[quote]chanel73 schreef op 04 februari 2010 @ 11:17:

[...]

Hij heeft eens gezegd: zo'n lieve en zorgzame man krijg je nooit meer... je krijgt alleen nog maar meer problemen als je bij mij weggaat. En daarbij zegt hij dan: ik hou van jou alleen..

Gatverdamme. Heb je werkelijk zo weinig eigenwaarde dat je dat gelooft? Wat een enge meneer.
quote:chanel73 schreef op 04 februari 2010 @ 11:17:

[...]

Harde woorden....

Misschien hang ik ook teveel aan hem. Hij weet dat ik een niet zo groot sociaal netwerk heb. Misschien maakt hij daar wel misbruik van..

Ik vind dit zo moeilijk... Hopelijk begrijpen jullie mij..Okay, dit is een hele foute man!! Ik hoop toch echt dat je dat zelf ook wel ziet?

Ok. ik keur mijn controle gedrag niet goed, maar de eerste 5 maanden leefde ik op een roze wolk. Ik dacht echt: hij gaat voor mij. En ja, ik kon het toendertijd niet laten om ff in zijn mobieltje te kijken. Ik zal vast niet de enige vrouw zijn, die dit doet..En hij zal vast niet de enige man zijn die chat met vrouwen zonder zijn partner daarover in te lichten.

In zijn geval is dat dus fout, en in jouw geval wuif je het weg met als excuus dat er meer vrouwen zijn die dat doen. Ben je altijd zo eenzijdig in het beleggen van schuld?
quote:chanel73 schreef op 04 februari 2010 @ 11:17:

[...]

Harde woorden....

Ik vind dit zo moeilijk... Hopelijk begrijpen jullie mij..Ik begrijp dat jij hard aan jezelf moet gaan werken. Aan je zelfrespect bijvoorbeeld. En vervolgens aan je bereidheid verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen gedrag, en voor het gedrag dat je van anderen tolereert en/of uitlokt.
Hoe oud zijn jouw kinderen?
quote:Letgo schreef op 04 februari 2010 @ 11:20:

[...]

Okay, dit is een hele foute man!! Ik hoop toch echt dat je dat zelf ook wel ziet?

Ik schrik van jullie reacties. Ik had dit in ieder geval niet verwacht. Heel veel ervaringen met foute mannen heb ik niet.. (nou ja, 1 dan; mijn ex). Jullie openen wel mijn oogkleppen: ik schrik er zelfs van! Hij is dus klaarblijkelijk een foute man in wolfskleding.. ( hij kan nl erg charmant en lief zijn).

Ik ga erover nadenken wat ik daadwerkelijk moet doen. Ik blijf het moeilijk vinden. En ja, mijn eigenwaarde is niet erg groot... En daarbij komt: veel mensen heb ik niet in mijn omgeving. Vandaar dat ik zo aan hem blijf plakken. Misschien is het wel onzichtbare angst voor 'het alleen zijn'...

Bedankt voor jullie harde en leerzame kritiek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven