3000+ deel 31 alweer!

07-02-2010 08:04 3013 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Ik ga direct ook weer lekker lui doen.
Ben snotverkouden.
Vies verkouden, dat je heel de tijd je neus op moet halen weet je wel. Bah!
4 op een gerda?
Appelhond loopt ook te niezen.
Ik heb hem teveel gekust en geknuffeld denk ik.. verkoudheid overgegeven.
quote:Sgaapie schreef op 08 februari 2010 @ 08:31:

normaal heerst dit NA carnaval:):):) getver de getverMeestal wel ja.. Ik heb ooit een keer in mijn leven echte griep gehad, en dat was 2 dagen na carnaval.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen allemaal!

Niks extra dagje vrij, voel me beroerd, gammel, moe en verdrietig.

En dan belt mijn werk ook nog of ik écht niet kan komen vandaag.

Nee, ik kan echt niet komen.

Ik wil slapen, en stilte om mij heen.

Ben ff huillie gloof ik
Sgaapie en Appel, jullie ook beterschap!

Bam, lekker slapen. Dat helpt echt.

Voor de rest; fijne dag.

(Ik hoop dat 3000 vandaag een flinke oppepper krijgt, en veel liefde. Want wat Noanne al zei; In de liefde loopt ie net zo lekker hier afg dagen.)
Hee peet.. voor jou lieverd!

Goed van je dat je nee hebt gezegd. Ziek is ziek.. en je doet er goed aan om thuis te blijven!
Zo, rekeningen betaald en meterstand doorgegeven.
Dat waren mijn enige klusjes voor vandaag!
Dus mag nu verder gaan luilakken!
In de categorie: gedemotiveerd presenteer ik u hierbij: Ananya!

Tievus wat een dag, begonnen met tweestrijd: ziekmelding of niet. Besloten toch maar te gaan werken en de dag begonnen met slechte audities van de allereerste Idols te kijken (toch voor hun tijd) en nu bij de gym gedropt.

Ik heb zo geen energie vandaag, algeheel maandaggevoel. Meer hier die er last van hebben?
Ben je ziek Ananya?
Ik heb geen last van maandaggevoel.
ben sinds november al niet goed en zit in de medische molen. Maar nu gewoon echt blech, alleen absoluut geen rust in mn kont waardoor ik toch gekozen heb om maar te gaan werken.

En dan dat maandaggevoel erbij, dat maakt de eerste werkdag na het weekend weer compleet

Word bijna jaloers dat jij geen maandaggevoel hebt Appel

Peet, lees dat jij ook een blech dag hebt Beterschap!
Dan ben je al een hele tijd aan het sukkelen dus.. das balen!

Wel goed dat je er voor gekozen hebt om te gaan werken.. vaak is dat toch het beste als je twijfelt.. je twijfelt tenslotte niet voor niets..

Niet jaloers zijn! Ik ben blij dat mijn dag goed begonnen is. Dat kan ieder moment omdraaien namelijk want voel me niet helemaal oke.. teveel waar ik over pieker.
Piekeren is naar, lichamelijk redelijk ok maar hoofd te vol?

Ook bekende ellende, hoop dat het wel op korte termijn beter gaat!

Ik kreeg ook net mail over de komende leerlingbesprekingen, of ik dit en dat en bla en blo mee wil nemen. Mensen... wees blij dat ik gewerkt heb, er voor de klas was ipv ziek thuis.. want ook dan wordt bla en blo en dit en dat niet overgenomen door anderen. Maar neeeeeee zo werkt het niet. Gatver, ben aangestoken door het huilie-virus!
Kan me voorstellen dat je zo denkt.. maar je bent op je werk en nu verwachten ze dingen van je.. of je dat nou leuk vind of niet.. helaas..
Ik ben al goed bezig geweest hier!

Wc's uitgedaan, tafel geboend, was gedaan.

Pff.. dat stinkt!

Maar wel weer een mooie tafel nu!
Wat is het rustig hier.. iedereen lui aan het doen of aan het poetsen of aan het werk zeker?
alweer 4 op een gerda!
Hai Appel
Ik heb net de opruimronde door mijn huisje afgerond. Straks nog even was ophangen en de vuilnis wegbrengen.

Maar nu is het tijd voor thee mail en forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven