Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Al met al is het gewoon heel jammer dat het topic zomaar verdwenen is, echt zonde, misschien een volgend keer even waarschuwen angel? dan kan er iig nog geplakt en bewaard worden voor de forummers.
quote:dametje27 schreef op 13 september 2007 @ 20:48:

Beste angel,

dank je wel dat je nog even reageerd. Dit is geen aanval op de angels. Maar het is niet zo raar dat we collectief pissed off zijn.

Mijn ervaring is dat het vaak gebeurd dat beledigde To ers willen dat hun topic verwijderd wordt. Het is ( in mijn ervaring hier op relaties de afgelopen 3,5 jaar) gebruikelijk dat er een slotje wordt geplaatst zodat posters nog kunnen kopieren en dan indien gewild op een eigen topic verder gaan.Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Angel 1 is momenteel even uit de running en wij nemen waar. Ik ben niet heel goed op de hoogte van het exacte reilen en zeilen op deze pijler en dat geldt uiteraard ook in meer of mindere mate voor de andere angels. Mij staat bij dat er direct verwijderd wordt bij spijt van het plaatsen van persoonlijke verhalen. Maar het kan inderdaad best zijn dat er eerst een slotje geplaats wordt als de privacy niet direct in het geding is. Ik heb geen idee.
Ik heb het topic "Klauwhamer" ook gesloten.
waarom ? ik heb toch geen privé leven ...........

Waarom mag jij zomaar een topic sluiten ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
BlijfgewoonBianca, het topic is gesloten omdat ook dat een aftreksel/flauwigheid was naar aanleiding van het andere topic. Voor een serieuze discussie over zin en onzin van klauwhamers verwijs ik je naar overige. Of wonen (in het kader van klussen, maardan niet Kinderen-pijler-klussen....).
Er zijn hier zat leutertopics naar aanleiding van het óók een (shit)relatie willen , waar die andere 99% dan weer over schrijft .......dat mag wel ?
Nogmaals, ik ken deze pijler en dus de topics onvoldoende om te weten wat er achter alle titels voor leuter, onzin of serieus gepraat schuilt. Ik ben nu bezig met de commotie rond het topic wat verwijderd is en met de rest houd ik me niet bezig.

Volgens mij zijn alle vragen die open stonden met betrekking tot dit onderwerp nu beantwoord en ik ga er vandoor. Ik wil iedereen verzoeken geen nieuwe leutertopics naar aanleiding van het gesloten topic te openen of naar aanleiding van het topic van Vivian wat verwijderd is op Psyche.
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 13-09-2007 21:10
Reden: taalfout
% gewijzigd
quote:Viva Angel4 schreef op 13 september 2007 @ 20:53:

[...]

Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Angel 1 is momenteel even uit de running en wij nemen waar. Ik ben niet heel goed op de hoogte van het exacte reilen en zeilen op deze pijler en dat geldt uiteraard ook in meer of mindere mate voor de andere angels. Mij staat bij dat er direct verwijderd wordt bij spijt van het plaatsen van persoonlijke verhalen. Maar het kan inderdaad best zijn dat er eerst een slotje geplaats wordt als de privacy niet direct in het geding is. Ik heb geen idee.Dan kan ik je wel even helpen. zo´n 2 wkn geleden had iemand een topic over de verslaving van haar vriend en wilde dit later laten verwijderen omdat het probleem uit de wereld was. Dit werd door de angel geweigerd omdat anderen ook nog iets aan de duscussie zouden kunnen hebben.
Dat is meten met twee klauwhamers......eh......maten .
mijn vraag wordt ge n e g e r t
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2007 @ 21:12:

Dat is meten met twee klauwhamers......eh......maten .Dat zou kunnen. Als angel 1 terug is, of als de andere angels het mij jou eens zijn, dan kunnen de topics weer open gezet worden. Ze zijn niet weg, maar op slot.
quote:Festen schreef op 13 september 2007 @ 21:14:

mijn vraag wordt ge n e g e r tWelke vraag?
quote:Viva Angel1 schreef op 28 augustus 2007 @ 22:58:

[...]

Ik laat hem liever open. Mogelijk zijn er nog anderen die over dit onderwerp willen doorpraten.Ja, deze he?
quote:Festen schreef op 13 september 2007 @ 20:50:

Al met al is het gewoon heel jammer dat het topic zomaar verdwenen is, echt zonde, misschien een volgend keer even waarschuwen angel? dan kan er iig nog geplakt en bewaard worden voor de forummers.deze angel
oh op slot dus. oke. over heen gelezen sorry
quote:Festen schreef op 13 september 2007 @ 21:18:

[...]

deze angelAls je de rest van de postings hebt gelezen dan is inmmiddels duidelijk dat de normale gang van zaken blijkbaar precies is zoals jij voorstelt. Overigens kan ik me voorstellen dat er situaties zijn (herkenning door familie/vrienden bijvoorbeeld) dat er wel direct verwijderd wordt.
quote:Festen schreef op 13 september 2007 @ 21:20:

oh op slot dus. oke. over heen gelezen sorry
quote:mabel007 schreef op 13 september 2007 @ 21:11:

[...]

Dan kan ik je wel even helpen. zo´n 2 wkn geleden had iemand een topic over de verslaving van haar vriend en wilde dit later laten verwijderen omdat het probleem uit de wereld was. Dit werd door de angel geweigerd omdat anderen ook nog iets aan de duscussie zouden kunnen hebben.Je hoeft me niet te overtuigen hoor. Ik heb al een paar keer gezegd dat ik onvoldoende op de hoogte ben van het reilen en zeilen hier. Maar aangezien ik de enige angel ben die nu online is, probeer ik zo goed en kwaad als het gaat antwoord op jullie vragen te geven.
Arme Angel... Zit ze helemaal in d'r Remi en krijgt alle boze forummers over zich heen... Nou ja zolang het maar met woorden is en niet met klauwh... Euh nee sorry daar gaan we weer

Een roosje om het goed te maken dan

Zo, en nu za ik weer lief zijn.
quote:Viva Angel4 schreef op 13 september 2007 @ 20:46:

[...]

Hij is niet weg, hij is gesloten, maar zakt in dit nieuwe forum daardoor blijkbaar direct naar onderen in de lijst.

Het kan aan mij liggen hoor, maar in een overduidelijke serieuze discussie had toch ook op zijn minst even een slotje gehangen kunnen worden zodat de mensen die daar veel privacygevoeligere info in hadden staan, omdat ze het blijkbaar waardevol vonden om dat met anderen te delen, die info hadden kunnen opslaan?

En excuse me, maar ik klaag niet, ik vind het gewoon gek dat ik meerdere Angels heb zien modereren vandaag en dat ook Sanne gewoon gereageerd heeft vandaag, maar dat er dan niet even de moeite wordt genomen om op vragen in te gaan. Alleen aan de snelheid dat er nieuwe paginas kwamen in dit mod topic konden jullie toch al zien dat er hier iets gaande was?

Beetje jammer van de attitude, Angel, er is meermaals gewoon vriendelijk gevraagd wat er nog mogelijk was.
Am Yisrael Chai!
Trouwens, Angel, er zijn in het verleden volgens mij wel degelijk topics teruggeplaatst. Dat was nog op het oude forum, meen ik.

Hebben jullie dan helemaal geen back-ups? Hoe is de overgang dan gegaan?

En nee, nogmaals, ik ben echt niet aan het zeiken-om-het-zeiken, maar ik ben gewoon echt goed ziek van het feit dat al mijn postings weg zijn.
Am Yisrael Chai!
@Fashionvictim, zolang ik hier op het forum ben is het nog nooit mogelijk geweest om verwijderde topics terug te plaatsen, of je moet het forum van ruim 4 jaar geleden bedoelen, of het daar wel mogelijk was weet ik niet. Wel kunnen gesloten topics weer geopend worden.

Met de overgang zijn topics van het oude forum meeverhuist naar het nieuwe forum, het oude forum fungeerde toen als backup.

Wat betreft het verwijderen op verzoek heeft Vief1 al wat uitleg gegeven. Het is inderdaad binnen deze pijler gebruikelijk dat een topic op verzoek van TO wordt verwijderd omdat het meestal om privacy/herkenning/spijt van persoonlijk verhaal gaat. En wij gaan als moderator niet de afweging maken of TO dit verzoekt omdat het topic haar niet meer aanstaat want dat weten wij simpelweg niet.

Wat wij wel in de toekomst kunnen doen is het volgende: als een TO zijn of haar topic verwijderd wil hebben dan kunnen wij als Angels voorstellen dat jullie een nieuw topic openen van dezelfde strekking, en de berichten die relevant zijn voor het topic daarheen verplaatsten. Daarna kan het originele topic worden verwijderd.

Het voorbeeld dat Mabel geeft is dus van toepassing op de regel dat topics niet zonder meer op verzoek van TO worden verwijderd. Het verzoek had dan ook niets met herkenning of privacy te maken.
quote:Viva Angel2 schreef op 13 september 2007 @ 22:26:

En wij gaan als moderator niet de afweging maken of TO dit verzoekt omdat het topic haar niet meer aanstaat want dat weten wij simpelweg niet.

Het voorbeeld dat Mabel geeft is dus van toepassing op de regel dat topics niet zonder meer op verzoek van TO worden verwijderd. Het verzoek had dan ook niets met herkenning of privacy te maken.

Een topic waar een Angel in méédoet, daarvan zouden jullie niet weten waar het over gaat? Uh-huh.

En die laatste alinea snap ik even niet, dat was én op de relatiepijler, én een verzoek van de TO, én omdat ze spijt had van het verhaal omdat het inmiddels weer goed was. Dus hoe dat ineens een andere situatie is?

Nou ja, whatever. Kennelijk nog steeds moeilijk om gewoon te zeggen "hee guys, we hadden ons vergist".

Op naar het zoveelste kletsgroepje dan maar.
Am Yisrael Chai!
Het gaat hier toch niet om het geveven of wij weten waar het over gaat? Het gaat erom dat TO heeft verzocht het topic te verwijderen i.v.m. angst voor herkenning. Het onderwerp doet hier dan niets ter zake.

En het voorbeeld van Mabel is van een forummer die aangaf dat het onderwerp niet meer van toepassing was, ze heeft het nergens over spijt van het topic plaatsen.

Er is geen vergissing gemaakt Fashionvictim, we hebben het verzoek van de TO ingewilligd omdat we dit soort verzoeken, en met name op deze pijler, altijd inwilligen.
Ik vind het ook nogal lame dit. Er had best een slot op gezet kunnen worden tot bepaald was hoe het er met dat topic voorstond. Gedane zaken nemen geen keer nee en als weg, weg is zullen we ons er bij neer moeten leggen.

Maar ik hoop toch écht dat de volgende keer wat minder snel de prullenbak erbij gehaald wordt zodat ik niet voor jan met de korte achternaam berichten zit te typen. Ik baal er ook van dat het me blijkbaar zo raakt. Bleeh.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven