Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Oké, lijstje. Bijna 41. Woon samen, al heel lang. Ben inderdaad aan het hardlopen en soms fitness, maar niet al te fanatiek hoor. Ga vaak naar theater met vriend (die moet nog een forumnaam want iedereen op viva geeft haar man hier ook een bijnaam zag ik) Werk fulltime, zou liefst parttime maar dat gaat voorlopig niet.

Geen kinderen, die zijn er eigenlijk nooit van gekomen en nu ben ik wel erg oud om nog te beginnen . En geen huisdieren meer :(
Jonna, bijna 50, getrouwd met Happy (ook wel genoemd Maegdje ) die hier ook af en toe meeschrijft

We hebben samen 4 kinderen en een prachtige kleinzoon van bijna een jaar! Ixsje op het forum.

Ik werk als fotografe en het seizoen is weer begonnen. Ik loop ook hard en volgend jaar gaan we samen met NikkiMuts de Dam tot Damloop lopen!

Wij eten hutspot vaavond, mjammie! Oh ja.....aardappelen schillen.....
Jeetje Jonna ik las: bijna 50 jaar getrouwd met Happy.
Ik ook Zoeb!

Dat gaan we nog halen meiden! Jullie mogen tzt op het feest komen

Happy is de foto's op mijn website aan het zetten, hij is er maar druk mee!
Zo, weer terug van het ziekenhuis, we moesten naar de kinderarts. Alles is goed en we hoeven niet meer terug te komen

Zoeb, hoe is het met man gegaan in het ziekenhuis?

Fuss ook alles goed?

Wat zijn we allemaal naar het ziekenhuis aan het lopen vandaag zeg!

Boro kan als het goed is de 14e weer op het forum, nog even volhouden dus.
quote:JonnaX schreef op 11 februari 2010 @ 16:47:

Dat gaan we nog halen meiden! Jullie mogen tzt op het feest komen

Wat een oud vel zal dat worden als we er dan allemaal zijn.

Het hartfilmpje was niet goed. Maar we krijgen dinsdag pas de officiele uitslag. K*t carnaval.

Het werd in onze huisartsenpraktijk gedaan. Tsja of onze HA moet morgen nog bellen.
Coe

Knip en plak:

Ik ga vanmiddag accessoires kopen voor carnaval.

Stofzuigen

Koken Het wordt lasagne

En ik moet nog een knoopje aan de cape van Hare Koninklijke Hoogheid naaien.

Ik heb een coole lime-groene hoed met bloemen gekocht.

En twee maffe brillen. Een met jampotglazen en een rode met hartvormige glazen voor Valentijnsdag.

En en lange themo-onderbroek. Tegen de kou.

Saskia, is Jeroen niet een goed forumnaam?

(Van de kinderboeken 'Saskia en Jeroen'. Wie kent ze niet?)
Hier zijn de spruiten al schoongemaakt.

Mmetje slaapt vandaag gelukkig weer goed, waarschijnlijk heeft 'ie een buikgriepje gehad want zondag had hij de hele dag diarree en daarna was hij nog twee dagen niet helemaal happy en sliep hij slechter dan normaal.
Fijn MissM dat de rust is wederkeert. Fijn dat kleine Mmetje weer doorslaapt.

Ja zeg Saskia en Jeroen.
Zoebie, fijn dat je moeder weer thuis is!! Dat moet een geruststelling zijn.

Jonna, das mijn lijstje

MM, Fijn dat het met de kleine weer wat beter gaat. Ik heb het idee dat het heerst....

Saskia, welkom.

Zal ik ook maar even dan?

Ik ben druifje, 33 jaar en 33 weken zwanger van ons vierde kindje. Ik ben getrouwd en samen hebben we al 3 dochters. Ik werk drie dagen in de week als leerkracht op een basisschool hier in de wijk. Man heeft een eigen zaak. Ik houd van lezen, dansen, kleding maken...

Mijn grootste struikelblok in het huishouden is het was opvouwen. Ik loop praktisch altijd achter. Gekscherend noem ik onze 'wasopvouwkamer' onze walkincloset, maar dan onopgevouwen.
Serge lijkt me ook wel een leuke forumnaam

Ik ben mamzelle, alleenstaande moeder, drie kinderen hier, twee kinderen elders. En sinds een maand lui thuisblijfwijf maar gelukkig ook af en toe weer bezemend.

Zoebie, heel erg balen dat je niet meteen de uitslag krijgt. Aan de andere kant, als het goed fout was had man niet meer thuis geweest nu maar naar het ziekenhuis gestuurd. Kun je je daaraan optrekken?
Zoeb, Oh sorry.... Ik begrijp nu dat het niet zo eenvoudig is. Ik heb niet teruggelezen afgelopen dagen, maar had wel meegekregen dat je mams naar huis mocht.... stom zeg.
Zo de rust is hier weer een beetje wedergekeerd.

Ben nog even bij vriendin geweest met oudste en heb daarna een bloemetje bij oppas van Ukkie afgegeven.Is het minste wat ik kan doen en voelt goed.

Welkom Saskia!

Ik ben Coebergh(Coe(tje) voor intimi)35,3 kinderen(11,8 en 2) en heb een latrelatie.Ik doe wat administratie hier en daar en verder ben ik op zijn Boro's een lui thuisblijfwijf
Jeetje wat een stelletje luie wieven zitten hier toch tuus te zitten.

Druif rustig aan, wat Mamzelle zegt, als het allemaal ernstig was, had moeders niet naar huis gemogen en manlief ook niet.

Zo denk ik ook altijd. Ik heb nog niet met mijn moeder gebeld. Dat zal ik morgen toch maar eens doen. Foei. Shame on me.

Maar aan de andere kant ook niets meer gehoord. Ik denk dat mijn familie me even zat is. Grapjuh hoor.

Zoooo heb even lekker lang gedoucht, cremetje hier en daar en dan moet het er maar weer mee door.

Coetje je bent een schattebout.
Net thuis van een heerlijk avondje uit met Zoonlief Zo gezellig altijd, met hem uit eten. Koestermomenten!

Ik ga voor Serge hoor, ongezien

Ging naar het ziekenhuis voor de nurse practioner, deze keer. Ivm angsten, opgelopen nav eerste zwangerschap, krijg ik deze keer er ook gesprekken bij. Wordt nog even hard werken denk ik zo. Nou ja, het zal gerust helpen.
Lekker Fus, het klinkt ook erg leuk en ik lees tussen de regels door dat je genoten hebt. Fijn is dat.

Die Nurse practitioner had manlief ook toen hij nog chemo kreeg. Die van jou zit denk ik voor iets anders.

Goh zeg, dat van die Serge dringt nu pas door. Zomer in Zeeland Serge en Saskia.
Jaaahhhh Serge, da's lekker fout Mamz!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Even een disclaimer, Saskia, ik ben soms van de grapjes. Gewoon voor de aardigheid, niet om te pesten dus.

Pak een bezem dus, morgen, zet je lijstje neer, en dan komt het vanzelf goed hier.
*pakt lekker mollig konijn op om te knuffelen maar die wil liever mijn tafelpoot opeten*

Verder, in het kader van de onbenulligheden, is dit ook en leuke gouwe ouwe.

En ben ik een beetje dom geweest want zeven kinderen uitgenodigd voor een slaapfeestje.
Ohja, ik zal me ook even asoenlijk voorstellen.

Nikki Nuts dus, bijna 40 en ik woon al honderd jaar samen met Sportman die vaak van huis is voor werk en sport.

Hij ligt nu trouwens onder de zonnbank, want je moet natuurlijk niet te wit zijn in het zwembad.

Ik werk ook fulltime, maar ga dat ooit parttime doen.

Ik ga trouwens morgen naar een intake gesprek voor een of andere opleiding.

OMG, moet ik voor het eerst in mijn leven iets gaan doen op school.

Of ze hebben het morgen al met me gehad, dat kan natuurlijk ook.

Ik loop ook ontzettend hard, not.

Maar wil zeker volgend jaar met Jonna en H_M de Dam tot Dam loop doen.

Misschien doet Sportman ook wel mee in zijn favoriete stad.

Als hij hard door loopt is hij zo weer uit die stad!

We hebben geen kinderen, hebben we geen tijd en ruimte voor!

Goh, ik ben nog nooit zo openhartig geweest.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel!

Coetje, ik vind je een kanjer! Echt een vriendin zoals iedereen zou moeten hebben!

Zoeb, ik ben zo blij dat je er weer bent!

Boro, ik mis je, tot snel!

HotPip, ik mis je nog meer, we hyven!

Mamz, wat een hoop!

Sterkte!
Ja, bij nader inzien stem ik ook voor Serge.

Als Saskia ons weer terug weet te vinden natuurlijk

Coetje, het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen, die het doen...

(Tjonge is die toevallig ook niet van Saskia en Serge?)

Nou, ik ben klaar voor de carnaval.

Net nog even een elastiekje aan mijn hoed gezet en het knoopje aan de cape van Hare Koninklijk Hoogheid.

Morgenochtend om kwart over 10 start ze op het eerste limonadebal.

Iedereen een dikke

Ik zal er de komende 5 dagen weinig zijn, maar dat is me wel vergeven he?
Oja nog een een zwaai naar Pips en Borootje.

Die is wel terug na het weekend he?
Lekker dan, zit ik naar het progamma te kijken, na, wie is de Mol.

Gaat er een vrouw bevallen, ik geleuf niet dat ik hier op zit te wachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven