Goedemorgen, -middag en -avond-topic
zaterdag 13 februari 2010 om 09:59
Lekker, koffie! Heb daar echt zin in, maar ben te lui om van te bank te komen..
Heb trouwens net iets nieuws gegeten. Plakjes filé americain. Net als osseworst zeg maar, maar dan filé. Best lekker.
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Heb trouwens net iets nieuws gegeten. Plakjes filé americain. Net als osseworst zeg maar, maar dan filé. Best lekker.
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 13 februari 2010 om 11:18
Goedemorgen!
Ruikt lekker fris hier, met de nieuwe titel...
*Nipt van de champagne van La Vie*
Klinkt wel oké, La Vie, die filet americain in plakjes. Van de Appie? Of heb je 'm elders gehaald. Wil 'm wel eens proberen.
Ben vanochtend in alle vroegte opgestaan om onder het motto lichtblauw-met-witte-stippen een nieuwe-titel-taart te bakken. Goed gelukt, al zeg ik het zelf. Tast toe:
Ruikt lekker fris hier, met de nieuwe titel...
*Nipt van de champagne van La Vie*
Klinkt wel oké, La Vie, die filet americain in plakjes. Van de Appie? Of heb je 'm elders gehaald. Wil 'm wel eens proberen.
Ben vanochtend in alle vroegte opgestaan om onder het motto lichtblauw-met-witte-stippen een nieuwe-titel-taart te bakken. Goed gelukt, al zeg ik het zelf. Tast toe:
zaterdag 13 februari 2010 om 11:20
O, en leuke plannen voor vandaag?
Dochter heeft voor zichzelf een logeerpartij bij een klasgenoot geregeld. Breng haar in de loop van de middag weg. En dan is er alle tijd voor de broodnodige quality time met Eman. Misschien aan het eind van de middag samen naar het café en daarna uit eten. Weet nog niet. Maar even zien hoe het loopt en waar we zin in hebben.
Jullie nog leuke dingen op het program?
Dochter heeft voor zichzelf een logeerpartij bij een klasgenoot geregeld. Breng haar in de loop van de middag weg. En dan is er alle tijd voor de broodnodige quality time met Eman. Misschien aan het eind van de middag samen naar het café en daarna uit eten. Weet nog niet. Maar even zien hoe het loopt en waar we zin in hebben.
Jullie nog leuke dingen op het program?
zaterdag 13 februari 2010 om 11:36
zaterdag 13 februari 2010 om 11:44
Ja, die plakjes filé americain zijn van de Appie. Best lekker om eens te proberen.
Wat een geweldige taart trouwens!
En ik wist niet eens dat je een dochter had Elynn, wat leuk. En wat heerlijk dat ze uit logeren gaat
Quality time met je vent is érg belangrijk.. Veel plezier alvast, voor straks!
*zwaait naar snjo* Lekker toch, thuis hangen!
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Zo nog maar even een tukkie doen met mijn zoontje en daarna wat actie ondernemen. Even de stad in ofzo.
Wat een geweldige taart trouwens!
En ik wist niet eens dat je een dochter had Elynn, wat leuk. En wat heerlijk dat ze uit logeren gaat
Quality time met je vent is érg belangrijk.. Veel plezier alvast, voor straks!
*zwaait naar snjo* Lekker toch, thuis hangen!
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Zo nog maar even een tukkie doen met mijn zoontje en daarna wat actie ondernemen. Even de stad in ofzo.
zaterdag 13 februari 2010 om 12:45
Ken ik niet plakjes file americain. Elynn wat heb je een prachtige taart gebakken. Snjookje, ik ken dat soort "gesprekken"hahaha. Maar ach het is wel gezellig toch?
Ik heb geen plannen, lekker thuis, in de warmte en beetje huishouden doen, wat forummen en of farmen, beetje tv kijken en wat lezen. That's my weekend
Ik heb geen plannen, lekker thuis, in de warmte en beetje huishouden doen, wat forummen en of farmen, beetje tv kijken en wat lezen. That's my weekend
zaterdag 13 februari 2010 om 13:04
Hier ook farmen, forummen, tv kijken (oke, via de computer anders ga ik de 5 km missen). Huishouden laat ik even voor wat het is (heb de was al gedaan donderdag, misschien even stofzuigen...). Ben nu aan het breien, altijd leuk als je een breiwerkje kan afmaken.
Lezen mag ik ook wel weer eens gaan doen.
Lezen mag ik ook wel weer eens gaan doen.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 13 februari 2010 om 14:24
quote:Dushi74 schreef op 13 februari 2010 @ 13:09:
Snjookje gaat het een beetje met je gips?
Ach, het gaat vervelen. Gelukkig mag het er woensdag af. Heb wel het idee dat het geholpen heeft (maar het is natuurlijk geen definitieve oplossing).
Ik ga straks ook nog eens uitgebreid douchen... heb ik vandaag tijd voor
Snjookje gaat het een beetje met je gips?
Ach, het gaat vervelen. Gelukkig mag het er woensdag af. Heb wel het idee dat het geholpen heeft (maar het is natuurlijk geen definitieve oplossing).
Ik ga straks ook nog eens uitgebreid douchen... heb ik vandaag tijd voor
zaterdag 13 februari 2010 om 16:38
Gelukkig dat het woensdag eraf mag. Is het geen idee om een soort van brace te dragen? Zo is het wel gestabiliseerd, maar dan kun je gewoon douchen (tuurlijk met een zak om lukt het ook wel maar toch) en het jeukt minder.
En lekker plenzen op je hoofd niet te lang onderstaan he, anders verschrompel je nog
En lekker plenzen op je hoofd niet te lang onderstaan he, anders verschrompel je nog
zaterdag 13 februari 2010 om 17:13
quote:Dushi74 schreef op 13 februari 2010 @ 16:38:
Gelukkig dat het woensdag eraf mag. Is het geen idee om een soort van brace te dragen? Zo is het wel gestabiliseerd, maar dan kun je gewoon douchen (tuurlijk met een zak om lukt het ook wel maar toch) en het jeukt minder.
Ik heb al zitten kijken naar een nachtspalkje als vervolgbehandeling..... gelukkig (nog) geen last van jeuk gehad...
Ik doe lekker ouwewijverig en zit onder de douche (met pootje op een krukje)
Ik heb al zitten kijken naar een nachtspalkje als vervolgbehandeling..... gelukkig (nog) geen last van jeuk gehad...
Ik doe lekker ouwewijverig en zit onder de douche (met pootje op een krukje)
zaterdag 13 februari 2010 om 17:43
Hey bankhangerts. Alles goed nog?
Kom net thuis, even naar buiten geweest. 't Was koud trouwens! Maar wel lekker allemaal nieuwe make-upjes gekocht en wat andere dingen zoals deo, haarvet, etc. Is altijd fijn, nieuw spul.
En een spel voor de Wii.. Super Mario Bros.. Gaaf!
Ik vind 'm zelf ook erg leuk en je kunt met z'n 4-en tegelijk spelen, wel gezellig dus voor thuis met de kids.
Nu tijd voor een wijntje
Kom net thuis, even naar buiten geweest. 't Was koud trouwens! Maar wel lekker allemaal nieuwe make-upjes gekocht en wat andere dingen zoals deo, haarvet, etc. Is altijd fijn, nieuw spul.
En een spel voor de Wii.. Super Mario Bros.. Gaaf!
Ik vind 'm zelf ook erg leuk en je kunt met z'n 4-en tegelijk spelen, wel gezellig dus voor thuis met de kids.
Nu tijd voor een wijntje
zondag 14 februari 2010 om 11:47
zondag 14 februari 2010 om 17:58
Ja, heel leuke avond gehad, La Vie. In de namiddag met Eman naar een leuk café gegaan en tot een uur of acht zitten praten en borrelen. Kerel wilde Sven zien, dus vlug bij de Appie twee geitenkaaspizza's (met uiteraard heul veul extra geutenkaas) gehaald en samen kneuterig op de bank en met bord op schoot naar het schaatsen gekeken. Niet uit eten dus, maar dit was ook prima.
Jij/jullie ook een leuke zaterdagavond en zondag gehad?
*Schenkt in voor de zondagmiddagborrel*
Jij/jullie ook een leuke zaterdagavond en zondag gehad?
*Schenkt in voor de zondagmiddagborrel*
zondag 14 februari 2010 om 18:22
zondag 14 februari 2010 om 19:15
quote:Elynn schreef op 14 februari 2010 @ 18:24:
*Slaat zichzelf voor haar hoofd omdat ze IJsland heeft verward met Finland*
Klok, klepel: iets met noordelijk, 's winters koud en eindigend op land...
*Neemt plakje komkommer met zalmsalade en een hartig soesje*
Niet te hard slaan hoor. Vergissen is menselijk.
Noordelijk: valt wel mee, het vasteland van IJsland ligt geheel onder de poolcirkel
Koud: is het in NL (*lacht even vals*)
(vande weeek 8° in de plus, nu net rond het vriespunt hier.)
eindigt inderdaad op -land en is een deel van Scandinavië.
*Slaat zichzelf voor haar hoofd omdat ze IJsland heeft verward met Finland*
Klok, klepel: iets met noordelijk, 's winters koud en eindigend op land...
*Neemt plakje komkommer met zalmsalade en een hartig soesje*
Niet te hard slaan hoor. Vergissen is menselijk.
Noordelijk: valt wel mee, het vasteland van IJsland ligt geheel onder de poolcirkel
Koud: is het in NL (*lacht even vals*)
(vande weeek 8° in de plus, nu net rond het vriespunt hier.)
eindigt inderdaad op -land en is een deel van Scandinavië.