Parenclub met single mannen

13-02-2010 20:01 68 berichten
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lilfje. Ja zeker weten. Wij gaan juist naar clubs waar ook alleengaande mannen mogen komen. Daar hebben we meer mee dan met stellen. Raar maar waar. En dat terwijl juist de meeste mensn de alleengaande man niks vind. Jullie zijn niet de enige dus. Ik vind juist dat de alleengaande man meer respect heeft voor de vrouw. Nee is ook echt nee. Daarom gaan wij vaak naar Showboat. OF op vrijdagavond naar Monique in Wieiringerwerf. En niet naar de Fata waar de mannen alleen nooit mogen komen. Waar ga jij vaak naar toe??

Goed om te horen dat er meer vrouwen/stellen gaan voor de alleengaande man.

Ze bijten echt niet. en anders alleen als ik er om vraag hahahhahaha
-
Hoi Lilfje.

Doe je die thuisdates ook met mannen alleen of dan wel met stellen? Wij deden in het begin wel met mannen alleen, toen kwamen de stellen (maar zijn meer ander soort feestjes) maar op een gegeven moment gingen we de mannen alleen weer missen.. Dus nu doen we dat ook weer geregeld hihih.

Ik dacht dat we ondertussen ongeveer de enige zouden zijn die dit doen maar gelukkig zijn er nog meer mensen.. TOP!!

Ik ken wel een club bij Maarssen. Amourette. Daar zijn wij ook wel eens geweest. Ikzelf kom uit Amsterdam dus alles is voor ons vrij centraal moet ik zeggen. Dat is wel mazzel. Belgie zijn wij nooit geweest. Vinden wij weer ff net te ver hihi
-
Geen ervaring met parenclubs (wel nieuwsgierig).

Jullie ervaring is dus dat single mannen zich over het algemeen respectvoller opstellen naar vrouwen dan gebonden mannen? Waar zit het verschil dan in? Ik en mijn vriend hebben wel het één en ander gelezen over parenclubs en persoonlijke ervaringen van mensen en daar kwam juist meer uit naar voren dat het net andersom is. Ben dus wel benieuwd om een andere kant te horen.
-
Dank voor je reactie.

Leuk om ook eens een positieve ervaring over single mannen te horen.
single mannen zijn idd respectvoller. in een club willen ze nou eenmaal sex en als ze asociaal zijn weten ze zeker dat ze niks krijgen. zo moet je het denk ik zien. niet dat ze toneelspelen maar denk wel dat het er mee te maken heeft. Een man van een stel zal toch wel sex hebben (met eigen vrouw) dus is stuk brutaler.

Als wij daten met een man alleen (ook getrouwde mannen) geldt eigenlijk hetzelfde. Ze zijn dan alleen en willen de sex. Dus meer respect voor de vrouw. Met stellen daten wij ook al zullen we niet snel partnerruil doen of bijv v/v of m/m. (mijn man is bi). Dan moeten we er echt allebei achter staan. Maar goed, dat is een club eigenlijk ook... Zeg ik nee of mijn man nee dan is het ook echt nee. Het is natuurlijk ook net hoe je je opstelt. Als jij echt niet iets van een man alleen wil en hij raakt je toch per ongeluk aan zal je al veel geirriteerder reageren. En ik denk dat dat veel gebeurt bij vrouwen die negatief zijn.

Dus Vierkant, gewoon een keer doen. Eerste keer is altijd beetje eng maar als je naar de goede club gaat zullen de gastvrouwen/heren je altijd gerust stellen. Er wordt van alles uitgelegd en als er wat is kan je altijd op hun terug vallen.
Is iets wat ik ook wil gaan doen?

Maar ik weet niet welke clubs er bij mij in de buurt liggen? :O

En ik weet ook niet precies hoe het allemaal in zijn gang gaat.

In welk leeftijd categorie zit iedereen daar?

Ik ben zelf nog jong dus ik heb geen zin ergens binnen te lopen en iedereen me aan kijkt met wtf? :D
Dank voor je reactie Nokky, dit maakt het wel duidelijker voor me.
-
Ik snap dat je gevoel kreeg dat je niet thuis hoorde op het gewone parenclub topic, maar toch hadden jullie ook daar jullie voorkeur kunnen bespreken.

Omdat veel voor stellen gaan en niet voor single mannen betekend dat nog niet dat ik niet begrijp dat er stellen zijn die juist voor die single man gaan.

Leuk dus om jullie ervaringen en belevenissen te horen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ah dacht al ik als 21 jarige hoef daar niet binnen te lopen o/
.
Leeftijd is idd vaak het moeilijks. je komt weinig twintigers tegen. Ikzelf ben 37. mijn mannetje is 43. TOch word er echt niet vreemd gekeken als er jongere mensen komen. Er komen tenslotte ook wel eens oudere mensen binnen. hhihihi

@lilfje: Bi-contacten leggen in een club is vaak moeilijk. Helaas wordt het bi-contact tussen mannen nog niet algemeen geaccepteerd lijkt wel. 2 vrouwen is ok, 2 mannen nog niet blijkbaar. Ook zijn er veel mannen die er niet voor uit durven te komen. Jammer hoor. Zo missen ze een hoop. Bij showboat hebben ze 1x in de maand een speciale Bi-avond. Een goed opgezette avond. Daar gaan we dan wel eens heen. En tja, verder is internet toch wel een goed medium hierin. De chatsites zijn druk bezocht al moet je goed opletten op fakers. Die zijn er helaas veel te veel. Al leer je daar toch wel door heen te prikken.
-
Hoi Lilfje,

Eerlijk gezegd denk ik dat de drempel voor een alleengaande (bi)man om naar een parenclub te gaan best hoog is. De tarieven voor een alleengaande man liggen hoger, maar tevens (dan spreek ik voor mezelf) is het ook best eng.
Nou ben zelf 30 en heb nog niet t lef gehad er alleen naartoe te gaan
Ik ben een fervent parenclubgangster, wel altijd ingezelschap van een man en soms diens vrouw en altijd in een club waar alleen stellen komen. Daar merk je vaak (maar zeker niet altijd) dat de man erg veel (terecht) rekening houdt met zijn vrouw, wat ik weleens jammer vind. Daarom afgelopen woensdag voor het eerst naar een club geweest waar alleengaande mannen toegestaan zijn en ik moet zeggen.....ik vond het erg leuk. Moest wel even wennen, en dat terwijl ik heel wat gewend ben, aan het feit dat zodra wij gingen liggen in een kamertje, correctie... hij lag en ik zat nog op mijn knieen om vervolgens ook te gaan liggen, er al 6 mannen achter mij stonden waarvan er 4 zich al snel met ons gingen bemoeien. Maar eerlijk gezegd is dat wat ik graag wil en ook wat mijn vriend lekker vind maar gelijk 6 was net ff teveel! Nou zijn de mannen idd erg respectvol en wanneer je aangeeft dat je iets of hem niet wil is het ook gelijk afgelopen en gaan zij rustig weg. Er blijft 1 club bij mij op nummer 1 staan, helaas zijn daar geen alleengaande mannen toegstaan maar ik ga zeker vaker naar een club waar dat wel toegestaan is! En @ Whammy, ik kan mij heel goed voorstellen dat het best eng is voor een man om alleen te gaan maar er zijn er vele met jullie en wat misschien ook een idee is, ga met een vriend, voor aan de bar heel gezellig en het rondlopen in de erotische ruimtes doe je dan alleen.
Dat is ook een beetje mijn moeite, maar vaak ook als je dan in gesprek komt met zo'n man en het heel vaak geen single is maar een man die vreemd gaat (doet je vriendin dit ook? Nee die is hier nog niet aan toe, krijg je dan als antwoord, waarop mijn man fijntjes opmerkte " is zij er nog niet aan toe of ben jij dat nog niet?)

En ik heb dan moeite met het feit dat ik iets doe met een man die vreemd gaat,

Ik heb niets tegen een man erbij, ik weet genoeg stellen die dat leuk vinden maar in een club heb ik wel moeite met het volgen van deze mannen en zodra je wat doet 6 rukkende mannen om je heen (waarvan ik de meeste erg onaatrekkelijk vind), daarbij de wetenschap dat veel een vrouw of vriendin hebben die van niets weet, en een clubeigenaar die het meerbedrag dat deze mannen betalen in eigen zak steken waar jij als vrouw er moet zijn om die mannen een leuke avond te bezorgen (want met alleen mannen in een club kwam er niemand meer dus ze komen om jou bezig te zien en sexy gekleed te zien lopen)

Op sdc (een swingerssite) staan genoeg alleen gaande mannen die dus benaderd worden door stellen voor een avondje erbij.

Ik kom overigens wel in de showboat waar ook single mannen komen maar ik vind ze daar minder storend dan bv in le baron waar ze je zelfs volgen als je naar het toilet gaat. In showboat houd het personeel ook goed in de gaten dat je als vrouw niet lastig gevallen wordt.

Inmiddels kan ik me er ook wel beter voor afsluiten maar in begin stoorde ik me er erg aan en kon ik me er niet door ontspannen, Dat is ook de reden dat ik beginnende stellen eerder een club aanraak voor stellen alleen, als dit niet je ding is kan het je gelijk genezen, ik heb er dan inderdaad geen rekening mee gehouden dat er stellen kunnen zijn die dat juist zoeken, maar dat had je ook gerust in het parenclub topic kunnen aangeven " dat lijkt ons juist spannend, een man erbij" dan had je heel andere informatie van me gehad.
quote:Lilfje schreef op 14 februari 2010 @ 00:27:

@ Wammy, de gemiddelde leeftijd is zeker 40 plus, wij zijn zelf jonger ik ben 33 en mijn vriend is 35.

Gewoon kijken van welke man of mannen jullie aanspreken.

Wij wonen in regio Rijnmond en voor ons is Belgie goed te doen.

De laatste vrijdag van de maand is het bij Mystique loverboy nacht. Op die dag zijn er altijd een paar goed uitgeselecteerde mannen de leeftijd van die mannen ligt rond de dertig. Ik behoor met mijn 38 tot de ouderen.

Bij parenclubs die altijd mannen toelaten zoals bijvoorbeeld Amourette heb ik minder goede ervaringen als alleengaande man. De opdringerigheid van sommige mannen komt de algehele sfeer niet ten goede.

Wat mij verder ook opvalt in clubs waar mannen komen is dat de stellen veel toegankelijker zijn naar elkaar. Ik heb het idee dat er in de fun, waar ik samen met een date wel eens kom, veel stellen rondlopen waarbij de man juist op zoek is naar sex met een andere vrouw, terwijl hij zijn eigen vrouw niets gunt of haar niet wil delen.
de fun heeft meen ik op de 3e vrijdag in de maand ook een dergelijke avond, de gigolonight, ook hier zijn de heren er op uitgekozen en is de sfeer minder opdringerig.
quote:doddie schreef op 15 februari 2010 @ 16:53:

de fun heeft meen ik op de 3e vrijdag in de maand ook een dergelijke avond, de gigolonight, ook hier zijn de heren er op uitgekozen en is de sfeer minder opdringerig.1e vrijdag van de maand
thanks! weeet niet meer precies uit mijn hoofd de thema avonden dat kun je wel merken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven